Телефонуйте! Сьогодні ми працюємо та робимо відправлення - Сат, Нова Почта

Код: 0080
В наявності
Edinger A6
9000 грн. 7425 грн.
Код: 0079
В наявності
Edinger A8
8325 грн.
Код: 0242
В наявності
Edinger I10
10350 грн. 8775 грн.
Код: 0253
В наявності
Edinger I12
11700 грн. 10800 грн.
Код: 0243
В наявності
Miller Technics 800
13005 грн. 11205 грн.
Код: 0078
В наявності
Miller Technics 1000
13859 грн. 12065 грн.
Код: 0077
В наявності
Rotelli Premium SL 1100
13905 грн. 11655 грн.
Код: 0172
В наявності
Rotelli Premium SL 1300
14355 грн. 12555 грн.
Код: 0173
В наявності
Rotelli PRO 2000
21735 грн.

 

Спеціальні пропозиції від нашої компанії:

У сфері ворітної техніки ми працюємо другий десяток років і за цей час встигли накопити найбільше в житті багатство - досвід.

Ми допомагали своїм клієнтам автоматизувати ворота в періоди підйомів і спадів української економіки і завжди керувалися ключовим правилом: люди мають бути задоволені купленою у нас технікою. Коли одна людина вчинила вдалу покупку, його приклад наочніше за будь-яку рекламу нам не треба на неї витрачатися і не треба нікого умовляти вибери мене".

Але іноді нам доводиться відмовляти людям у продажу певних моделей автоматики. Це пов'язано з тим, що не всяка техніка реально здатна рухати масивну стулку воріт - якщо клієнт наполягає на купівлі моделі, яка йому насправді не підходить, нам простіше не продати її, чим намагатися після ремонтувати те, що ремонту в принципі не підлягає.

Якщо Ви хочете стати нашим наступним клієнтом, задоволеним своєю автоматикою, пропонуємо ознайомитися з особливими умовами, які зроблять покупку не просто вдалою, а ще і вигідною:

1. ТЕСТ-ДРАЙВ протяжністю 365 днів: ми пропонуємо Вам провести тестування електроприводу, який порекомендує для Ваших воріт наш фахівець.

Ви нічим не ризикуєте: якщо робота підібраної нами автоматики Вам сподобається - залишите її і розповісте про це своїм знайомим, а якщо не сподобається, ми повернемо Ваші гроші або обміняємо привід на іншу модель.

Ми приймемо автоматику "б/у" без розмов.

Ніяких зобов'язань з Вашого боку, Вам навіть не припаде нічого пояснювати або доводити - будь-яке рішення свого клієнта ми зобов'язуємося поважати.

2. Авторське керівництво по монтажу - в подарунок. . Ми пришлемо Вам детальну покрокову інструкцію по самостійному монтажу моделі електроприводу, яку порекомендував наш фахівець, і з нею Ви гарантовано зможете встановити свою автоматику власноручно, заощадивши на цьому 50 €.

3. Передпродажна підготовка.. Ви отримаєте автоматику повністю готовою до роботи: усі налаштування плати управління і пультів проведемо ми, а Вам залишиться просто встановити привід на монтажне основі і підключити його до електроживлення.

Якщо Вам потрібні якісь особливі налаштування - скажіть про це нашому менеджерові і ми встановимо їх для Вас абсолютно безкоштовно.

4. Безкоштовна доставка з оплатою при отриманні. Ми готові узяти на себе транспортні витрати, тому сплатимо доставку Вашого замовлення до найближчого відділення транспортної компанії. Вони сьогодні є навіть в найменших містах, тому далеко їхати не доведеться.

Щоб Ви не хвилювалися про можливість шахрайства при купівлі в мережі Internet, ми не вимагаємо передоплату - Ви можете перевірити вміст своєї посилки, перш ніж її оплачувати.

Гарантовано забезпечимо доставку: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Донецьк, Запоріжжя, Львів, Кривий ріг, Миколаїв, Маріуполь, Луганськ, Макіївка, Вінниця, Херсон, Полтава, Чернігів, Черкаси, Суми, Житомир, Дніпродзержинськ, Кіровоград, Хмельницький, Рівне, Чернівці, Кременчук, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк..

5. Сервісне обслуговування. Ми надаємо технічну підтримку усієї техніки, яка підібрана нашими фахівцями, впродовж гарантійного терміну, а після його витікання Ви отримаєте також післягарантійне обслуговування в нашому сервісному центрі.

6. Ціна заводу-виробника.. Наша компанія є офіційним дистриб'ютором усіх виробників ворітної автоматики, працюючих на вітчизняному ринку.

Це означає, що Вам не доведеться оплачувати послуги посередницьких структур і торгові націнки - у нас ціни, встановлені заводами-виробниками.

7. ГАРАНТІЇ. Усі моделі ворітної техніки, придбані в нашій компанії, забезпечені гарантіями своїх виробників і сертифікатами походження відповідно до чинного законодавства України..

Оскільки Ви зайшли на цю сторіночку, смію припустити, що Вами було прийнято вольове рішення автоматизувати свій в'їзд до двору.

Рішення, безумовно, правильне, - вже майже ніхто у світі не виходить з машини заради того, щоб просто відкрити ворота. Для цього є пульт дистанційного керування і розумна техніка, готова послужливо пересунути для Вас стулку по команді з цього пульта..

Єдина затримка на шляху до такого блага цивілізації, це проблема вибору : яка саме техніка стане самим відповідним варіантом конкретно для Ваших воріт. Правильний вибір електроприводу забезпечить комфорт, а помилка гарантує часті ремонти автоматики і нескінченні грошові вкладення в них, при цьому Ви і далі відкриватимете ворота вручну.

Сьогодні на ринку стільки різних пропозицій, що людині недосвідченому в цьому питанні складно зорієнтуватися. Якщо Ви хочете вибрати свій привід самостійно, я розповім, як це зробити правильно і якими критеріями керуються фахівці.

Для тих, у кого немає бажання вивчати питання настільки детально, є альтернативний варіант - подзвоните нашому фахівцеві і передоручите йому розрахунок необхідної потужності механізму і підбір потрібної моделі. Телефони вказані на цьому сайті, але Ви можете навіть не дзвонити, а просто залишити у формі для реєстрації свій номер і ми незабаром самі наберемо Вас.

Тим же, хто вирішив вибирати автоматику самостійно, респект і повага. У цій статті я детально розповім, як і власне, з чого Ви можете вибирати. Огляд детальний, коротко не вийде, тому я розбив його на окремі блоки і Ви можете відкривати їх у будь-якому порядку.

1. Короткий огляд українського ринку ворітної техніки

2. На що треба звертати увагу при виборі електроприводу

3. З чого розпочинається автоматизація воріт

4. Межі застосування електроприводів

5. Побутові і промислові моделі. Що буде, якщо вибір невірний

6. Блок управління. На що необхідно звернути увагу

7. Електродвигун. Яка його реальна потужність і як її визначити

8. Редуктор приводу. Що Вас повинно насторожити

9. Система кінцевих вимикачів

10. Комплектація автоматичних систем : кому, що і навіщо?

11. Режим експлуатації техніки і сервісне обслуговування

12. Підсумки і висновки

1. Короткий огляд українського ринку ворітної техніки, а також хто і як її збирає:

Уперше наші співвітчизники побачили таке диво техніки, як електропривод ще в незабутні "лихі 90-і", але це було настільки дороге задоволення, що мало хто міг собі його дозволити.

А в 2000-х почався будівельний бум, пов'язаний з початком роздачі банками кредитів наліво і направо. Громадяни із задоволенням кредити отримували і не лише будували житло за позичені гроші, але і всіляко його облаштовували. Ворітна автоматика на той час трохи подешевшала, хоча ціна її все ще складала декілька тисяч американських грошей. Проте кредитні кошти були, тому електроприводи теж стали звичним елементом житла українців.

Виробники цієї продукції лавиною хлинули на вільний ринок - серед перших представили свою техніку для широкого споживання італійці.

В Україні великі компанії відкрили свої представництва і відразу організували навчання монтажників новому ремеслу.

Чому італійціПросто томущо саме вони придумали відкривати і закривати ворота з пульта дистанційного керування і першими вийшли на світовий ринок в сегменті ворітної автоматикиа сьогодні в Італії зосереджені найбільше виробників електроприводів на метр квадратний і на душу населення.

Автоматика там продається навіть у великих супермаркетах поряд з молоком і рушниками, але віднести подібний товар до професійної техніки можна лише умовно - серйозні бренди реалізують електроприводи через спеціалізовані магазини або Інтернет.

Монтаж автоматики откатных ворот

Після початку кризи 2000-х попит на автоматику знизився, тому довелося виробникам стримати свої апетити і понизити ціну з тисяч до сотень заокеанських зелених гривен і подумати над зниженням собівартості продукції.

Тоді багато брендів перенесли виробництво на територію Піднебесною, як італійський Nice, наприклад, білоруський AN - Motors або російський DoorHan.

китай

Зараз на території Європейського Союзу збирають приводи багато італійських брендів (Came, Faac, Genius, BFT, Roger, Key, Beninca, Life, Liftmaster, Comunello), деякі великі німецькі компанії (Hormann, Sommer) і ще деякі дрібніші.

Так що сьогодні уся ворітна техніка приїжджає в Україну або з Європейського Союзу, або з Китайської Народної Республіки.

2. На що треба звертати увагу при виборі електроприводу :

При цьому вибирати автоматику, керуючись "пропискою" заводу безрозсудно: майже у усіх виробників є вдалі розробки і моделі "для широкого споживання". Як правило (не завжди), відрізнити їх можна за ціною приводу - надійна техніка з потужним двигуном коштує дорого, а "економні" механізми виходять порівняно дешевими тому, що виробник заощадив на всьому, до чого додумався.

В першу чергу "урізування бюджету" здійснюється за рахунок заміни металевих деталей на полімерні. Тут дешевше не лише сам матеріал, але і технологія обробки. Для металевих деталей потрібні високотехнологічні верстати з ЧПУ і кваліфікований персонал.

Для виготовлення частин з пластмаси досить прес-форми, яка наштампує скільки завгодно деталей за одну операцію.

У виправдання такої "підміни" був придуманий міф, що робота механізмів з металу супроводжується страшним гуркотом і скреготом і тільки полімери гарантують тихий і плавний рух автоматичних воріт.

Червячная пара МТ 1000

Насправді, металеві компоненти, виготовлені на сучасному надточному устаткуванні, настільки підігнані один до одного, що працюють практично безшумно. А ось наштамповані пластмасові деталі, які взагалі ніяк не обробляються, спочатку створюють шум від зчісування "неформатних" місць на шестернях, а потім починають шуміти від того, що злизує самих зубів цих шестерінок.

пластик

Чим більше людей тестують роботу техніки з пластмаси, тим складніше переконати покупців в надійності цього матеріалу, тому виробникам доводиться деяким чином ховати свої "інноваційні" матеріали усередині механізмів - вони напресовують на металевий вал в ключовому вузлі пластикову шестерню.

Тепер заміни зажадає не одна шестерінка, а цілий вузол, причому заплатити за нього доведеться покупцеві такої автоматики.

Неразборный узел с пластиковой шестерней

Окрім пластика існує ще таке диво порошкової металургії, як силумін. Це алюмінієвий сплав, але характеристик металу він не має. Навпаки, матеріал крихкий і украй ненадійний.

"Найекономніші" виробники навчилися в одному вузлі поєднувати полімерні і силуминовые шестерні:

квакша

Автоматику з цим вузлом можна порівняти з деякими тваринами, здатними до мімікрії. Наприклад, деревна жаба з сімейства рахкавок здатна дуже правдоподібно виступати в образі кори дерева :

привод Rotelli Premium SL 1100

Візуально вона дійсно схожа на дерево, але деревом від цього не стає.

Також і привід з провідною шестернею з силуміну зовні нагадує техніку, зроблену з металу, але силумін такий же метал, як і жаба - дерево.

Проте, відрізнити їх можна: у силуміну характерний алюмінієвий відтінок, і він не магнітиться.

сталь и силумин

Виготовляються такі деталі методом литва, при цьому камери в них порожнисті. Далі вони не обробляються на токарному і фрезерному устаткуванні, внаслідок чого форма їх не точніша, ніж у пластмасових.

силуминовая внешняя шестерня

Руйнування силуминовых елементів відбувається так само швидко, як і пластикових.

Для споживачів подібна "начинка" ворітної автоматики, безумовно, складає проблему: неметалічні деталі виходять з ладу з постійністю, гідною кращого застосування:

Отработанные пластиковые шестерни

А для виробників наші з Вами проблеми виливаються в пристойні гроші - чим частіше вимагають заміни вузли з пластиковими або силуминовыми вкрапленнями, тим більше прибутку виготівника такої техніки.

В результаті вигіднішим придбанням стають дорогі моделі, редуктор яких повністю зроблений з металу. Проте не поспішайте робити висновки про надійність техніки керуючись її ціною - не завжди електроприводи з повністю металевим редуктором коштують дорого.

Річ у тому, що майже усі відомі бренди спеціалізуються на випуску "автоматики для широкого споживання", але вони обов'язково випускають під своєю маркою надійну і потужну техніку - саме вона і є "дорогими моделями".

Привод Faac 844

При цьому подібні приводи "мастодонти" збирають не на своїх заводах, а на невеликих підприємствах з пристойною виробничою базою, наприклад, на заводах складних металоконструкцій.

наружная шестерня Rotelli Premium SL 1100

Іноді такі "субпідрядники" окрім виконання замовлень іменитих брендів, виготовляють ще і власну автоматику - так робить італійський виробник Rotelli, який збирає приводи з повністю металевими редукторами і потужними двигунами. На ринку України представлені три моделі цього бренду: Rotelli SL 500, Rotelli SL 1000 и Rotelli Premium SL 1100.

Редуктор Rotelli Premium SL 1100

Надійну автоматику можуть збирати і китайські виробники, наприклад це модель Miller Technics 1000.

Привод Miller Technics 1000

Окрім матеріалів, з яких виготовлена механічна частина електроприводів, виробники навчилися економити на двигунах. Потужний мотор зробити можна, але це обійдеться дещо дорожче, а копійка, як мовиться, рубель береже. У блоці про двигуни автоматики я детально опишу, як перевірити їх реальну потужність і як розрахувати консолідоване навантаження воріт, а також необхідний для приводу запас зусилля.

У нашій компанії є правило: перед тим, як запропонувати своїм клієнтам модель, що з'явилася на ринку, ми розбираємо привід до останнього гвинтика і тестуємо його електричну частину.

двигатель

На фото Ви бачите два електроприводи без кришок. Зверніть увагу на габарити їх моторів : виробники вказали в технічних характеристиках однакові параметри їх максимальної потужності. Очевидно, що один з представлених движків фізично не здатний переміщати масивне полотно воріт, навіть якщо воно зашите профнастилом і не має значної ваги.

Таким чином, прославлене ім'я виробника або табличка "made in Europe" або "Made in China" ні про що Вам не скаже і нічого не гарантує - техніку треба вибирати, керуючись її робочими характеристиками, потужністю двигуна і матеріалами, з яких виготовлена її механічна складова.

3. З чого треба починати автоматизацію воріт :

У ідеалі, починати треба з монтажу самій ворітній конструкції. У розсувних системах якість воріт має практично ключове значення - автоматика здатна переміщати виключно ту стулку, яка вільно рухається по направляючій рейці.

А вільний хід полотна може забезпечити тільки якісна фурнітура - якщо роликові каретки косі і криві, а сама рейка горбата, Вам ніколи не вдасться добитися плавного ковзання стулки. У світі не існує моделей, здатних здолати опір перекошених воріт або неякісної фурнітури.

У підборі фурнітури і монтажі відкатних воріт, навіть самостійному, нічого складного немає. Якщо цікаво, рекомендую прочитати як це зробити з найменшими витратами і гарантією качества: Як правильно вибрати фурнітуру та змонтувати якісні ворота.

Самостоятельный монтаж

Тим, у кого ворота вже встановлені, слід перевірити легкість їх ходу. Для цього спробуйте однією рукою задати стулці прискорення і подивіться, як вона рухається: рух має бути плавний затухаючим без яких-небудь ривків і гойдань. Далі спробуйте зупинити стулку в декількох місцях: полотно не повинне мати тенденції самостійно рухатися в яку-небудь сторону. При будь-яких відхиленнях від цього сценарію спробуйте відрегулювати ворота. Якщо не допоможе - перевірте фурнітуру.

Якщо ж все гаразд - можете вибирати модель електроприводу.

Принцип підбору ворітної автоматики той же, що і при купівлі будь-якої техніки - визначите завдання, які механізм повинен виконувати і серед здатних це робити моделей вибирайте найвигіднішу пропозицію.

Під "завданнями" я маю на увазі переміщення ворітного полотна по Вашому сигналу з пульта дистанційного керування у будь-яку погоду.

Фахівці виділяють декілька основних вимог, яким повинна відповідати ворітна техніка для безпроблемної її експлуатації впродовж багатьох років.

По-перше, потужність приводу повинно вистачати для подолання усіх постійних і характерних тимчасових навантажень в робітнику, а не авральному режимі.

По-друге, призначення приводу повинне відповідати необхідній пропускній спроможності воріт.

І, по-третє, матеріали, з яких зроблена техніка, повинні відповідати кліматичній зоні, в якій вона застосовується.

Далі в цій статті я детальніше роз'ясню, що усе це означає.

Як правило, самостійно клієнти вибирають електропривод виходячи з найпривабливішої ціни і вказаного виробником параметра максимальної ваги стулки. Якщо вартість моделі невисока, а вага полотна "вписується" в максимальний паспортний габарит - ура, беремо!

Так от, саме таку техніку ми і відмовляємося продавати своїм клієнтам - не буде вона працювати, не розрахована на такі навантаження.

ворота

Ворітна автоматика здатна працювати виключно на відрегульованих воротях з якісною фурнітурою, причому у межах використання моделі. Про ці межі детальніше - в наступному блоці.

4. Межі застосування електроприводів :

Межами використання ворітної автоматики прийнято вважати застосування її на воротях з визначеними вагою, габаритами, технологічними особливостями і з урахуванням кліматичних характеристик регіону.

Як Ви розумієте, сукупність початкових умов завжди буде різною, тому при виборі моделі електроприводу треба підсумувати усі навантаження, які діють на конкретні ворота з урахуванням вітру, снігу, льоду і так далі

При цьому на сайтах усіх продавців Ви бачите тільки один габарит, визначальний, для яких воріт призначена ця модель - це максимально допустима маса ворітного полотна. А будь-який граничний габарит виробниками техніки вказується без урахування інших навантажень - так прийнято.

Таким чином, максимальною вагою воріт можна назвати масу стулки, яку привід зможе переміщати в лабораторії, де немає тертя, атмосферних дій, за умови, що ця стулка не має площі (габарити полотна складають окреме навантаження).

З цієї причини не можна брати модель, призначену для воріт з граничним показником максимальної ваги або близьким до нього, - треба врахувати усі навантаження, при цьому завжди повинен залишатися ще деякий запас потужності, який може бути задіяний у форс-мажорній ситуації (стулка примерзнула і для початку руху треба її зірвати, наприклад).

До речі, знаєте, звідки беруться цифри максимально допустимих параметрів ваги стулки? З інструкцій по монтажу і експлуатації, якими виробник супроводжує кожну модель. Проте імпортна техніка приходить з цими інструкціями на мові свого виробника або на англійському.

У мережі Інтернет найчастіше Ви можете знайти переклади російською мовою в "гоблинском" виконанні, причому в нім навіть цифри технічних характеристик моделей можуть бути вказані некоректно.

Я звірив показники максимальної ваги воріт для декількох моделей відомих італійських брендів, розміщені на сайтах різних продавців. Здивуванню не було меж - вони рознятися.

Надійним джерелом інформації є офіційний сайт виробника, але італійці і німці не публікують російськомовних версій опису своїх моделей, тому при виборі електроприводу краще все-таки порадитися з досвідченим фахівцем.

Як я вже відмічав на початку цієї статті, для відвідувачів цього сайту ми пропонуємо консультацію наших фахівців з будь-яких питань, що стосуються воріт і ворітної техніки. Можете подзвонити нам або замовити зворотний дзвінок, залишивши свій номер у формі для реєстрації - тоді ми самі незабаром наберемо Вас.

Для тих, кому зручніше отримати відповіді на свої питання письмово, є і така форма консультації - залиште електронну адресу, на яку хочте отримати відповідь і пишіть питання.

Деякі виробники окрім допустимої ваги вказують ще і максимальну довжину стулки. В цьому випадку в інструкції по монтажу і експлуатації моделі позначаються межі її використання - залежність двох максимальних габаритів в табличному або графічному виді. Ця залежність завжди обернено пропорційна: чим ближче вага стулки до максимального параметра, тим меншою може бути її допустима довжина. І навпаки.

Якщо ж допустима ширина отвору не вказується, це не означає, що вона може бути якою завгодно. Часто виробники просто керуються логікою - якщо це привід для воріт частки будинку, то навряд чи створ цих воріт виявиться десятиметровим. Стандартним отвором для побутових воріт прийнято вважати 3,0 - 4,0 м.

ворота

У своїх статтях, що описують електроприводи конкретних моделей, ми найчастіше окрім максимальної ваги стулки вказуємо рекомендовану граничну її вагу і він завжди набагато скромніший, ніж у виробника.
Річ у тому, що італійські, приміром, конструктори розраховують свою техніку для експлуатації в умовах середземноморського клімату Апеннін, причому на ворітних конструкціях, традиційних для Італії. Це звичайно низенькі гратчасті споруди покликані просто позначити межі земельної ділянки свого хазяїна.

Коли на такі ворота дме вітер, він просто пролітає крізь грати і не особливо змінює навантаження на привід.

У нашій країні абсолютно інші кліматичні умови і кардинально інші ментальні традиції в призначенні і конструкції воріт.

Помірний клімат України характеризується різко вираженою сезонністю, причому перепад літніх і зимових температур дуже значний. У зимовий період нерідко після дощу температура швидко опускається нижче 0°З і усі конструкції покриваються шаром льоду. При цьому може випасти сніг, який теж додасть ваги воротам.

Самі ворота призначені не для позначення межі ділянки, а для захисту приватного життя своїх хазяїв від впливу зовнішнього світу. Природно, такі конструкції мають бути високими і глухими.

Полотно заввишки три метри, причому зашите навіть легким профнастилом створює значну парусність - коли на таку стулку дме вітер, зрушити її з місця в рази важче, ніж ажурні італійські грати.

Якщо ж ворота виконані з творчим підходом, то сніг і лід "довантажать" їх впродовж усієї зими, затишно розташувавшись в усіх нішах і виступах.

Зазвичай для кореляції відмінностей в кліматі і конструкції воріт країни-виробника і України ми рекомендуємо вказану в паспорті техніку максимальні габарити воріт ділити на два, а то і на три.

Це з певною мірою точності створить потрібний запас потужності, але самі розумієте, що це не розрахунок, а просто запас.

Якщо ж Вам необхідно не приблизно, а точно визначити необхідну потужність своєї майбутньої автоматики, при виборі моделі електроприводу Вам доведеться підсумувати усі навантаження, які цей механізм повинен буде долати.

Для того, щоб визначити, яка потужність потрібна ворітному механізму треба розрахувати і підсумувати такі навантаження:

  • - реальна власна вага воріт;
  • - площа полотна;
  • - максимально можливу масу снігу і льоду (вона залежить від конструкції воріт, кількості ніш і виступів на полотні і регіону Вашого проживання);
  • - вітрове навантаження на ворота (середній показник для України варіюється в межах 40-60 кг/м2);
  • - додаткове зусилля для руху крізь сніговий замет;
  • - зусилля, необхідне для зриву стулки, що примерзнула.

Якщо така перспектива не викликає у Вас ентузіазму, скористайтеся нашою пропозицією і передоручіть розрахунок консолідованого навантаження і підбір ворітної автоматики досвідченому фахівцеві. Для цього залиште у формі для реєстрації свій телефонний номер - він сам набере Вас незабаром і зробить розрахунок необхідного запасу потужності.

Для відвідувачів цього сайту послуга безкоштовна.

5. Побутові і промислові моделі. Що буде, якщо вибір невірний:

Ворітні конструкції прийнято ділити по своєму призначенню на побутові і промислові. Ця градація не має ніякого відношення до габаритів або ваги воріт - тут ключовим параметром є необхідна пропускна спроможність воріт.

У технічних характеристиках електроприводу Ви легко зможете побачити, для якого типу воріт ця модель призначена за параметрами допустимій інтенсивності роботи або використання техніки.

Інтенсивність роботи - ця максимально допустима кількість повних циклів руху воріт за певний час (доба або година).

Інтенсивність використання - це виражене у відсотках співвідношення допустимого часу роботи і необхідного відпочинку за одиницю часу. Простіше кажучи, якщо інтенсивність використання моделі рівна 30значит це побутовий привід і впродовж години він може працювати не більше 18 хвилин (30т 60 хвилин).

Побутові механізми призначені для автоматизації воріт частки будинку або дачі, де не буває великого автомобилепотока. Їх інтенсивність зазвичай обмежена 30-40 7-15 відкривань/закривань стулки в годину. Час безперервної роботи таких приводів теж обмежений - він не повинен без перерви працювати більше 10-12 хвилин.

Інтенсивність використання промислових моделей варіюється в межах 70-100. При 100 показник автоматика відпочиває доки через отвір проїжджає автомобіль, і час їх безперервної роботи не обмежений. Інтенсивність роботи таких механізмів досягає 1500 циклів в добу.

Промислові моделі використовуються для автоматизації воріт багатоквартирних будинків, офісів і підприємств, де контроль необхідного часу відпочинку приводу і періоду його безупинної роботи неможливий.

Якщо розрахункова інтенсивність використання автоматики на рівні 50-60мы умовно відносимо таку техніку до напівпромислової або професійної. Ці приводи годяться для автоматизації проїздів в двори, де мешкає декілька сімей (до 10 автомобілів).

А тепер відповім на питання: "Що буде, якщо на ворота невеликого офісу встановити побутовий електропривод"?

Промисловий привід коштує приблизно удвічі дорожче за побутовий, тому спокуса заощадити на інтенсивності завжди була, є і буде. АЛЕ.

Побутова автоматика може безперервно працювати 10-12 хвилин. Якщо цей параметр регулярно перевищувати, двигуну доведеться увесь час працювати з перевантаженнями, що саме по собі шкідливо для будь-якої техніки. Зрозуміло, така експлуатація приведе до швидкого зносу мотора-редуктора. Заниження норми відпочинку приводу, розрахованого на 30-40спользование, спричиняє за собою перегрівання двигуна і останній дуже швидко згорить.

Вартість заміни мотора-редуктора складе приблизно 60т ціни усього приводу. Плюс вартість послуги з його заміни. Тобто, одноразовий ремонт обійдеться Вам в суму, що становить біля 70ены автоматики.

І навіть це не головне: Ви не розв'язали проблему, тому вона гарантовано повторюватиметься до тих пір, поки Ви не встановите промислову автоматику.

Оцінили рівень витрат? Вартість побутового приводу 70т цієї суми вартість промислового приводу.

Якщо купівля автоматики Вам була доручена керівництвом фірми, то до матеріальних витрат відразу додайте "вдячність" директора, що покладається.

До речі, брати промислову модель для побутових воріт "із запасом" теж безрозсудно - Вам ніколи не знадобиться така інтенсивність, тому Ви просто удвічі переплатите за абсолютно непотрібні можливості.

6. Блок управління. На що необхідно звернути увагу:

Блок управління ворітної техніки - це її мозок. Він розташований під кришкою корпусу поряд з двигуном і добре, якщо захищений ще однією кришкою, як у приводів виробництва Rotelli, наприклад:

Плата Rotelli SL 1000 под крышкой

У моделі Rotelli Premium SL 1100 на внутрішньому захисному корпусі блоку управління, крім того, передбачено спеціальне віконце для вільного доступу до налаштувань плати управління.

Блок управления Rotelli Premium SL 1100

Плата обробляє інформацію, що поступає від усіх датчиків, якими оснащений привід, а також сигнали, які подаєте автоматиці Ви за допомогою пульта дистанційного керування. Тобто, найголовнішою складовою блоку є саме плата управління.

Вона повинна розташовуватися вертикально, і я настійно рекомендую обертати на цю увагу.

Вертикально расположенная плата МТ 1000

Деякі виробники (Professional IZ, An - Motors, Doorhan) випускають автоматику з горизонтальним розташуванням плати, і така техніка просто знахідка для монтажників - встановлювати налаштування в цьому випадку зручніше, оскільки все добре видно.

плата управления горизонтальная

При цьому усі позитивні сторони горизонтальної плати на цьому закінчуються - як тільки установники закінчать свою роботу і підуть, настане час проявитися негативним моментам.

Під корпусом приводу, так або інакше, утворюватиметься конденсат - працюючий двигун виділяє тепло і зважаючи на різницю температур, що утворилася, під пластиковою кришкою корпусу неминуче з'явиться роса.

Як Ви вважаєте, що буде з горизонтальною платою, коли ця роса почне регулярно затоплювати її струмопровідні доріжки?

На фото результат дії вологи від конденсату - ця плата не підлягає відновленню:

коррозия на плате

Окрім вологи на горизонтальній платі неминуче скупчуватиметься пил. Як правило, у електроприводів для відкатних воріт міра захисту корпусу складає IP 44. Це означає, що він захищений від частинок пилу діаметром більше 1,0 мм (буває IP 54, тоді корпус вважається пилозахищеним). У обох випадках про повну пиленепроникність не йдеться - деяка кількість пилу проникне всередину механізму і неодмінно з часом покриє горизонтальну плату товстим шаром.

Результат буде рівний той же, що і у попередньому випадку:

сгорела плата

Окрім перерахованих неприємностей горизонтально розташовану плату управління можуть заселити комахи або дрібні гризуни - в зимовий час автоматика притягає їх своїм теплом.

Будь-яка живність залишає в місцях свого проживання продукти життєдіяльності, які з часом накопичуються і ушкоджують струмопровідні доріжки.

Цю плату уподобали і знищили мурашки:

блок управления стал уютным домиком для муравьев

Відомі випадки, коли через технологічні отвори для закладу кабелів всередину приводу проникали миші. Якщо плата лежить горизонтально, мишка-мама із задоволенням вибере саме її для облаштування гнізда і виведення потомства. Зрозуміло, після цього блок управління доведеться викинути.

Таким чином, єдино правильним Вашим рішенням буде вибір на користь електроприводу з вертикально розташованою платою управління.

Наступним важливим параметром вибору вважаю міру готовності блоку управління до роботи.

Найчастіше виробники роблять автоматику неначе спеціально створену для процвітання бізнесу монтажників - Ви отримуєте не робочу техніку, а конструктор "Збери Сам": редуктор з двигуном, блок управління, приймач, пульти-передавачі.

Щоб зібрати усе це в єдиний механізм, встановити на місце, підключити дроти, записати пульти в пам'ять приймача, встановити необхідні перемички і настроїти блок управління, потрібні спеціальні знання. Якщо Ви таких знань не маєте, доведеться покликати фахівців.

І це не усе : налаштування блоку управління здійснюються спеціальними резисторами і dip-перемикачами.

Якщо налаштування електронні, як наприклад у FAAC або Roger, при стрибку напруги вони злітають і привід повертається до заводських установок, прошитих у блоці. Автоматика після цього перестає розуміти Ваші команди і без допомоги професійного монтажника обійтися не вдасться. І так буде після кожного стрибка напруги або грози - викликаєте установника і оплачуєте налаштування блоку управління.

Я знаю тільки двох виробників, які пропонують автоматику повністю готову до роботи і без несподіваних "сюрпризів" у вигляді електронних налаштувань або десятка непотрібних опцій - це Miller Technics і Rotelli.

У електроприводів їх виробництва блок управління встановлений і підключений до двигуна і кінцевих вимикачів, встановлений приймач, прошиті пульти дистанційного керування, встановлені перемички і зроблені усі налаштування блоку.

Висока готовність приводу до роботи також виключає помилки, які можуть привести до незапланованих поломок, що виникають внаслідок безграмотного підключення.

Блок управления Rotelli Premium SL 1100

А модельRotelli Premium SL 1100

оснащена найпростішою платою управління з існуючих - в ній взагалі нічого не треба чіпати, просто включаєте в розетку і автоматика працює. Саме так і поступають 99сех покупців.

І найголовніше - приводи Miller Technics і Rotelli мало не єдині роблять електроприводи, не переобтяжені даремними опціями.

Сьогодні практично усі виробники випускають автоматику з настільки "багаторозумними" платами, що їх не беруться монтувати навіть фахівці.

Корисними і потрібними функціями вважаються такі:

  1. 1. Автозакривання. Якщо Ви забуде закрити ворота, через певний час привід закриє їх автоматично.
  2. 2. Плавний старт/стоп. Контроль швидкості руху стулки на початку і у кінці маневру дозволяє уникнути різких ривків і продовжити термін служби деталей.
  3. 3. Регулювання зусилля. Для важчих воріт потрібне більше зусилля, ніж для легенів, тому можливість виставити потрібний показник не дозволить стулці летіти на скаженій швидкості або сумно повзти по тій, що направляє.
  4. 4. Програмування часу руху стулки. Якщо в отвір потрапить камінчик, стулка не зможе "доїхати" у своє крайнє положення, і двигун намагатиметься закінчити маневр до тих пір, поки не згорить. З цією опцією привід відключиться після закінчення часу маневру і збереже свій мотор.

Кожна додаткова функція - це потенційна вірогідність поломки, додаткова чутливість до якості напруги і висока вартість запчастин.

Більшість "модних" опцій ніколи не використовуються в житті, а деякі з них відверто стремні. Наприклад, можливість копіювання налаштувань з одного пульта-передавача на інші дозволяє кому завгодно в радіусі 100 метрів настроїти собі пульт на управління Вашими воротами.

Ще однією "прикольною" функцією я б назвав фотоелементи на відкриття воріт - у дворі на спеціальних стойках встановлюються інфрачервоні датчики і якщо Ви (чи автомобіль) потрапляєте в зону їх видимості, ворота відкриваються автоматично. Тобто, бездомний кіт, пташка, кинутий дитиною м'яч або кинутий грабіжником камінчик примушують привід відкривати стулку.

Не забувайте також, що кожна додаткова опція - це плюс до вартості автоматики. Щоб техніка не стала занадто дорогою для покупців, найчастіше виробники здешевлюють її за рахунок заміни металу пластиком. Ви ж цього не побачите, а багатофункціональний прилад здається привабливішим.

7. Електродвигун. Яка його реальна потужність і як її визначити:

Цей параметр обов'язково вказується в паспортних характеристиках кожній моделі, але є один "нюанс": там позначена так звана "максимальна потужність" приводу. А що таке максимальний параметр? Це деякі можливості на піку або, наприклад, граничне значення максимальної швидкості на спідометрі автомобіля.

Якщо машина теоретично здатна їхати зі швидкість 260 км/год, це не означає, що так можна їздити. Якби навіть правила дорожнього руху дозволяли, для цього треба ще багато чого: ідеальне дорожнє покриття, еталонний бензин, порожній багажник і водій-ас. І усе це за умови, що у мотора реально є сили набрати цю швидкість і їхати далі.

У більшості випадків "максимальна потужність" береться з "довідника Стелючи" - що саме виробник має зважаючи на під цим показником науці невідомо.

Ось приводи з однаковими показниками цієї "максимальної потужності", заявленими виробниками:

Просто порівняйте габарити їх двигунів. Навіть за інших рівних умов ці моделі ніяк не можуть мати однакової потужності - в даному випадку розмір таки має значення.

І це теж мотори електроприводів різних виробників з пристойними показниками максимального зусилля, прописаними в їх паспортних характеристиках:

двигатели

Як визначити реальні параметри двигуна :

По-перше, наслідуючи просту логіку: потужний мотор не може бути маленького розміру або мати малу вагу.

Ось, приміром, двигуни двох моделей Rotelli SL 500 і SL 1000. Той, що менше має потужність 300 Вт, а той, що більше - 450 Вт. Усе інше в цих моделях ідентично, але розміри моторів відрізняються значно:

А деякі приводи при порівнянній потужності можуть виглядати ось так:

двигатели

Якщо ці мотори зважити, то дива не станеться:

Вес движка Rotelli Premium SL 1100

Як бачите, маса більшого двигуна 4,5 кг

"Малюк" важить всього 1,165 кг Так само кардинально відрізняється і реальна потужність цих моторів.

По-друге, існує розрахунковий спосіб визначення номінальних характеристик двигунів. Можна просто перемножити показники напруги живлення мотора і силу споживаного струму.

Тут проте теж не все просто: часто бренди пропонують для інтенсивного використання моделі з живленням двигуна від постійного струму напругою 24 В, так звані "низьковольтні" приводи. До них відноситься і движок вагою 1,165 кг Виробник заявляє, що його максимальна потужність 300 Вт, а споживаний струм 2,2 А. Перевіримо: 24 В х 2,2 А = 52,8 Вт.

Тільки 52,8 Вт, Карл, звідки взялася потужність 300 Вт? Різниця в 5,68 разів не може бути виправдана ніякими "піковими" показниками - це чистої води обдурювання.

Ми рекомендуємо брати моделі з живленням двигуна від змінно струму 50-60 Гц напругою 220 В - вони реально потужніше.

Наприклад, якщо Rotelli заявляє, що максимальна потужність моделі SL 500 складає ті ж 300 Вт при споживаному струмі 1,0 А, те розрахунки виглядають таким чином: 220 В х 1,0 А = 220 Вт.

Низьковольтні мотори теж можна зробити потужнішими, для цього знадобляться щітковий вузол, ротор з обмоткою, більше мідного дроту і серйозний трансформатор.

А трансформатору, як відомо, також потрібне живлення, причому споживає найслабкіший движок (20 Вт) в сплячому режимі, як мінімум 12 Вт.

Це означає, що навіть коли мотор не працює, такий привід за рік використовує більше 100 Вт. Зі збільшенням потужності збільшиться і споживання - мотор з потужністю 300 Вт і трансформатором за рік "з'їсть" приблизно 2,5 тисячі Ватів. Якщо навіть Ви його жодного разу не включите.

У моделей 220-вольтів такої проблеми немає, оскільки в них не використовуються трансформатори.

Окрім перерахованих параметрів про реальні характеристики двигунів електроприводів можна судити за деякими непрямими показниками, наприклад, по товщині валу. Тут залежність теж прямо пропорційна.

Беремо для порівняння дві попередні моделі і заміряємо:

толщина вала Rotelli Premium SL 1100

Тепер другий двигун:

толщина вала

Отже, у першого товщина валу складає 20,02 мм, а у другого 8,00 мм. Причому у самого движка є проточка для стопорного кільця і з урахуванням її вал в діаметрі менше на 2,0 мм. Для 20-міліметрового валу це не проблема, але 8-міліметровий перетворюється на 6-міліметровий.

А з таким діаметром при запуску реверсного руху в місці цієї проточки досить часто відбувається зрізування валу (включається реверс системою виявлення перешкод, яка є у усіх сучасних електроприводів).

Срезанный вал

Замінити вал в цьому випадку не вийде - доведеться купити увесь мотор, причому в комплекті з веденою шестернею. Це обійдеться Вам приблизно в 150 Євро.

Ще про потужність мотора з певною мірою точності можна судити по місткості робочого конденсатора. Вважається, що на кожні 100 Вт потужності трифазного двигуна необхідно близько шести мкФ (uF для імпортної техніки).

Найчастіше ми спостерігаємо в приводах із заявленою потужністю від 300 до 500 Вт конденсатори з місткістю від 6 до 8 мкф:

Конденсатор 016

Хоча, є на ринку і такі виробники, в приводах яких стоять конденсатори 16 мкФ (знову Rotelli і Miller Technics).

Конденсатор Rotelli Premium SL 1100

Таким чином, по вказаній в паспортних характеристиках максимальній потужності моделі складно судити про реальні здібності двигуна. Якщо у Вас є можливість, краще зніміть кришку і оцініть габарити движка, розрахуйте його потужність як твір параметрів споживаного струму і напруги живлення мотора, проведіть тестування механізму.

Якщо такої можливості немає - порадьтеся з тими, у кого вона є. Наші фахівці обов'язково розбирають і тестують усю техніку, яка пропонується до продажу, відповідно вони точно знають, що у кожного механізму "під капотом".

8. Редуктор приводу. Що Вас повинно насторожити:

Редуктори електроприводів для відкатних воріт можуть бути двох типів: черв'ячного або планетарного.

Практично усі виробники збирають автоматику з черв'ячними редукторами. Це означає, що на роторі двигуна встановлюється черв'як, який обертає ведену шестерню, - черв'ячне колесо, а ведена шестерня передає момент, що крутить, за допомогою валу зовнішній шестерні.

До переваг цього типу відносяться компактність, безшумність, плавна робота і безповоротність.

Під безповоротністю мається на увазі, властивість зубчастих передач при зупинці двигуна залишатися в жорсткому зачепленні, тому зрушити ворота з місця вручну неможливо. Установку замку на такі ворота не потрібно, бо сам редуктор є замком.

У планетарних редукторів такої здатності немає, тому будь-який перехожий за бажання міг би відкрити ворота і увійти без запрошення.

Якщо Ви хочете мати автоматику з реально потужним двигуном, доведеться потурбуватися про те, щоб редуктор приводу був здатний "переварити" таку мощу.

У класичному виконанні обидві шестерні (внутрішня і зовнішня), а так само черв'як мають бути металевими, причому мається на увазі сталь, латунь або бронза, а ніяк не силумін.

Металлический редуктор МТ 1000

У ідеалі ведена шестерня черв'ячної передачі має бути виготовлена з м'якшого функціонального матеріалу, ніж черв'як (черв'як у надійного редуктора, як правило, сталевий).

червяк Rotelli Premium SL 1100

М'якший матеріал черв'ячного колеса знижує втрати на тертя, тобто зменшує знос черв'яка, оскільки його площа значно менше площі шестерні.

Приміром, у Miller Technics 1000 черв'як сталевий, а ведена шестерня виготовлена з тієї ж сталі, але з бронзовим вінцем:

Шестерня с канавками и шпонкой

Оскільки черв'ячні редуктори безповоротні, має бути механізм для резервного розблокування на випадок відключення електроенергії.

Устройство сцепления модели

Коли Вам треба відкрити ворота в такій ситуації - передачу необхідно вивести із зачеплення. Для цього на самому приводі є спеціальний важіль, при повороті якого наводиться в дію ексцентрик, який у свою чергу стискає пружинку і блокуюча шпонка виходить зі свого паза.

Так виглядає клиновидний паз в центрі сталевої внутрішньої шестерні електроприводу Rotelli:

шестерня Rotelli Premium SL 1100

Міцність матеріалу, з якого зроблена ведена шестерня, в цьому механізмі має ключове значення. Річ у тому, що при поверненні приводу в автоматичний режим, ексцентрик відпускає пружинку, і вона знову притискає шпонку до шестерні. Якщо в цей час шпонка виявиться навпроти своєї канавки, вона просто заскочить в неї і зчеплення станеться, але коли пружинка притискує шпонку у іншому місці - остання потрапить у свій паз не відразу.

Шестерня и шпонка механизма аварийного разблокирования Rotelli Premium SL 1100

Коли Ви включите двигун, шпонка влетить в нього на високих обертах. Міцна сталь переживе такий удар, але м'який або крихкий матеріал розвалиться при першій же помилці.

Для того, щоб удару взагалі не сталося, треба не включати двигун відразу після того, як Ви повернули важіль механізму ручного блокування в автоматичний режим, а гойднути ворота і повільно трохи їх пересунути. Ви обов'язково почуєте клацання, яке говорить про те, що передача перейшла в зачеплення.

На жаль не завжди виробники оснащують редуктори виключно металевими деталями.

Якщо внутрішня шестерня виглядає так, як в приводах деяких відомих і шанованих італійських брендів, шпонка, що влітає у свою канавку на високих обертах, розбиває пластик в мотлох. Цей електропривод, по суті одноразовий.

Іноді виробники намагаються "удосконалити" цей вузол з пластмасовою шестерінкою. Наприклад, ми бачили ось таку конструкцію з полімерною шестернею, в яку вставлений сталевий сердечник:

стальной сердечник, вставлен в полимерную шестерню

Зчеплення працювало нормально, але сталевий черв'як згодом злизав пластикові зуби, після чого вона почала нерозумно прокручуватися на валу.

Другим способом врятувати пластмасову шестерінку від нещадної шпонки можна назвати конструкцію, в якій до шестерні шурупами прикручена металева пластинка з пазами:

В цьому випадку зчеплення теж працює, але сталевий черв'як так само злизав пластикові зуби, як і у попередньому випадку.

"Спроба номер три" - дві алюмінієві тарілочки стискають з дух сторін пластмасову шестерню за допомогою болта:

две алюминиевые тарелочки, сжимающие с дух сторон пластмассовую шестерню

Ця шестерня зчіплюється з тарілочками за допомогою маленьких зубчиків. При тій, що пробуксувала пластик зчісується, і цей вузол треба так само викинути, як і два попередніх.

Як бачите, скільки не кричи "халва"! - у роті солодше не стане. Прийнятним матеріалом для веденої шестерні може бути тільки сталь або бронза. Пластик хоч сам по собі, хоч з пластинами, сердечниками або тарілочками, втрачає зуби і виводить з ладу увесь механізм:

Під час руху стулки черв'ячне колесо за допомогою валу передає момент, що крутить, зовнішній шестерні, яка у свою чергу передає його зубчастій рейці. Між рейкою і шестернею необхідно дотримуватися проміжку 1-2 мм.

Тобто, від міцності матеріалу, з якого виготовлена зовнішня шестерня, і якості її обробки залежить : виживе вона або ні після взаємодії із сталевою зубчастою рейкою.

Сталева шестерінка спокійно зчіплюватиметься своїми зубами з рейкою, і рухати стулку.

шестерня в готовом виде

Якщо ж Ви збираєтеся придбати електропривод з провідною шестернею з силуміну, беріть їй "до пари" пластмасову зубчасту рейку, оскільки сталева знищить таку шестерню з реактивною швидкістю.

Тим, хто дійсно замислився про пластикову зубчасту рейку, відразу скажу: не варіант. Полімерні зуби "відгризне" навіть силуминовая шестерінка.

У надійному редукторі ведений вал пристойної товщини обертається на підшипниках закритого типу :

Подібна конструкція дуже довговічна, але не усім приводам так повезло - навіть "найбагатіші і знаменитіші" бренди примудряються економити на копійчаних підшипниках.

Вартість підшипника - менше 1,0 $. Економія на цій деталі виглядає тут сумнівною версією. Швидше, справа в штучному заниженні терміну служби автоматики : якщо Ви один раз купите надійний привід, як мінімум десять років на Вас нічого не вдасться заробити.

Що ж до габаритів редуктора і діаметру валу, принцип той же, що і у двигуна - розмір має значення. Потужному мотору потрібний редуктор міцніше і надійніше, ніж малопотужному "малюкові".

Шарикоподшипники Miller Technics 1000

Має значення так само якість і кількість консистентного мастила. Для роботи в Україні підходить тільки низькотемпературна змащуюча речовина, наприклад, силіконова. Інакше взимку мастило перетворюється на непридатний для використання холодець і вбиває редуктор.

Як правило, в електроприводах кількість мастила має бути розрахована на увесь період експлуатації техніки і Вам взагалі не треба туди заглядати і щось змащувати. Тим більше що Ви додаватимете не "рідне" мастило, а ту, яка у Вас є, що може привести до розшарування змащуючої речовини і погіршення змащуючих здібностей.

На жаль, часто доводиться бачити зовсім іншу картину:

У цей редуктор (один з експонатів нашого сервісного центру) виробник поклав мастило тільки на саме дно картера, тобто це не помилка складання, коли просто забули змастити, а саме дефіцит мастила. Вона не діставала до місця тертя, внаслідок чого ведена шестерня з бронзи повністю стерлася.

Думаю, Ви вже отримали уявлення про необхідне Вам редукторі і можете вибрати електропривод з досить надійною і витривалою механічною частиною. Якщо допомога фахівця все-таки потрібна - звертайтеся, ми завжди готові Вам допомогти.

9. Система кінцевих вимикачів:

Кінцеві вимикачі (кінцевики) - цей пристрій, за допомогою якого блок управління приводу отримує сигнал про те, що стулка досягла відповідного крайнього положення (відкрито або закрито).

Розрізняють два варіанти конструкції кінцевих вимикачів : механічну і магнітну.

Механіка коштує дешевше. Така система складається з двох мікровимикачів, між якими розташована звичайна пружинка.

микровыключатели

Пружинка стирчить з корпусу приводу і по мірі русі стулки, по черзі контактує з двома кронштейнами, закріпленими з двох кінців зубчастої рейки.

Коли стулка відкривається або закривається, відповідний кронштейн відгинає пружинку, і вона натискає на один з мікровимикачів. Той, у свою чергу розмикає реле, і блок управління отримує сигнал про "прибуття" ворітного полотна в одно з крайніх положень.

концевики

Система проста і зрозуміла, але, на жаль малопридатна для роботи в Україні. Влітку працює в штатному режимі, але з настанням морозів пружинка і мікровимикачі просто примерзають. Спроба застосувати силу і зірвати механізм, що примерзнув, нічого Вам не дасть - пружинку, швидше за все Ви зламаєте, але блок управління не почне розуміти, де зупинити рух.

Для того, щоб ворота знову стали автоматичними, Вам доведеться узяти в руки електрофен, наприклад і дбайливо розморозити систему.

Сніг теж переводить ворота з автоматичних в "ручні" - пружинка під час руху стулки старанно збирає його з рейки доки ця "сніжку" не відігне її. Тоді мікровимикач розмикає реле, і блок управління зупиняє рух.

Якщо Ви з пульта-передавача знову пошлете команду про початок руху, стулка поїде у зворотний бік. Далі скільки завгодно раз можете запускати привід, але доки не візьмете в руки віник і не виметете сніг з рейки, ворота автоматично не відкриються.

І так усю зиму.

Магнітна система кінцевих вимикачів працює за таким самим принципом, але замість пружинки і мікровимикачів приводи оснащені магнітними датчиками - герконами.

Вони запаяні в скляну колбу з інертним газом, поміщені в окремий пластиковий корпус і сховані усередині приводу. Ці датчики взагалі ніколи не контактують з довкіллям, тому їх термін роботи нічим не обмежений.

Пружинка і мікровимикачі, навпаки, по суті, є витратним матеріалом, особливо в зимовий час.

Замість кронштейнів на краї зубчастої рейки кріпляться різнополярні магніти. Звертайте увагу на матеріал, з якого зроблені кріплення магнітів, - багато виробників примудряються заощадити навіть на нім. Кріплення мають бути виконані з товстого алюмінію, а не з пластика. Інакше магніти регулярно покидатимуть рейку через низку обставин (випадково хтось зачепив, погриз собака, зняли діти, збили м'ячем і так далі).

магнит

Коли стулка відкривається або закривається, геркон в приводі дорівнює з одним з магнітів і датчик "дізнається" його магнітне поле, після чого посилає блоку управління сигнал про завершення маневру.

Магнитная система Rotelli SL 1000 в работе

Ця система кінцевих вимикачів здатна сприймати тільки магнітне поле, при цьому сніг і лід абсолютно не заважають її роботі (геркон їх не бачить). Ворота справно прибуватимуть в пункт призначення у будь-який мороз, навіть якщо привід повністю завалить снігом - такі ситуації ми фіксуємо постійно.

Таким чином, при виборі електроприводу для воріт обов'язково звертайте увагу на систему кінцевих вимикачів - вона має бути магнітною, причому кріплення магнітиків мають бути алюмінієвими, а не пластмасовими. Це гарантує Вам безпроблемну експлуатацію автоматичної ворітної системи у будь-яку погоду.

Якщо Вам потрібна консультація відносно доступних за ціною моделей електроприводів з магнітною системою кінцевих вимикачів - наші фахівці запропонують Вам надійні варіанти для воріт з будь-якою вагою і будь-якою інтенсивністю використання. Якщо не хочете дзвонити, можете залишити контактний телефон для зворотного зв'язку у формі для реєстрації або електронна адреса для письмової відповіді.

10. Комплектація автоматичних систем : кому, що і навіщо?

У мінімальний комплект автоматики завжди входить сам електропривод з блоком управління і системою кінцевих вимикачів:

Крім того, в комплект обов'язково входить монтажний набір (монтажна пластина, кріпильні болти і магніти, ключі для ручного розблокування):

монтажный комплект Rotelli Premium SL 1100

Деякі виробники, наприклад Rotelli, включають в комплектацію 4,0 м зубчастої рейки.

Ця рідкісна пропозиція, оскільки у більшості випадків рейку треба купувати окремо. Це пояснюється тим, що необхідна довжина рейки залежить від ширини отвору. Вона розраховується так:

Довжина рейки = довжина стулки 1 метр

Зубчатая рейка

Для управління воротами необхідно вибрати хоч би одну систему управління. Це може бути картковий пропуск, радіокодова або кнопкова клавіатура, ключ-вимикач або радіосигнал. Майже 100лиентов вибирають радіоуправління, як найзручніший з усіх відомих способів.

Інші системи зазвичай використовуються як резервні (найчастіше ключ-вимикач).

Принцип роботи радіоуправління грунтований на безпровідній передачі інформації, носієм якої є вільно поширювані в просторі радіохвилі. Для цього потрібні дві сторони - передавальна (радіопередавач) і приймаюча (радіоприймач).

У пульті дистанційного керування формується високочастотний сигнал (433,92МГц), на який накладається інформаційний, після чого модульований сигнал випромінюється передавальною антеною у вигляді радіохвиль.

Пульты д/у

Приймач виділяє сигнал потрібної частоти, і за допомогою детектора знаходить моделюючий сигнал.

Радіоприймач в електроприводах є частиною блоку управління, але іноді виробники поставляють його окремо - в цьому випадку покупцеві доводиться встановлювати його туди самостійно, вірніше запрошувати професійних монтажників для складання автоматики і налаштування блоку управління.

Окрім цих обов'язкових елементів автоматизації воріт в оптимальний комплект прийнято включати аксесуари безпеки - сигнальну лампу і фотоелементи. Без них ворота працюватимуть, але варто добре подумати, перш ніж відмовитися від них.

Сигнальна лампа - це всім зрозуміла система сповіщення про роботу механізму, що рухається.

аксессуары

Вони бувають двох типів: розжарювання і стробоскопічні.

Лампа розжарювання є помаранчевим плафоном із звичайною лампочкою під патрон "миньон", а стробоскопічні завжди білого кольору. Стробоскопічний маячок яскравіше і лампочка не перегорає, але дорожче, а лампа розжарювання дешевша, але в ній доведеться іноді міняти лампочку.

Сучасні маячки окрім свого основного призначення (блимати під час роботи приводу з частотою 1 раз в секунду), виконує ще масу додаткових функцій :

  • - вбудована в лампу антена збільшує радіус дії пульта дистанційного керування з 50 м до 150-200 м;
  • - в темний час доби підсвічує ворота;
  • - в деяких моделях сигналізує частішим миганням про збої і неполадки в системі.

Фотоелементи - це детектори, які зупиняють стулку воріт ще до того, як вона затисне кого-небудь в отворі.

аксессуары

Вони встановлюються в створі воріт парами прямо на опорних стовпах або на спеціальних стойках. Під час роботи приводу один з детекторів (світлодіод) випромінює інфрачервоний сигнал, а другою (фотодіод) приймає його, утворюючи між собою невидимий оку промінь.

аксессуары

Якщо промінь уривається - фотоелементи розмикають реле і блок управління зупиняє рух стулки, направляючи її в протилежну зрушу.

Ті, у кого є маленькі діти, іноді встановлюють дві пари фотоелементів на різній висоті (одну на стандартній - 50-60 см від землі, а другу майже біля самої землі). Діти можуть випадково перестрибнути через нижню пару або проповзти під верхньою і потрапити під удар стулкою, а так хоч одна система напевно зупинить ворота.

схема

Ви можете при купівлі автоматики узяти до неї пульти, фотоелементи і лампу того ж виробника, який зібрав привід. Але це не обов'язково - ми пропонуємо замінити ці аксесуари дешевшими китайськими аналогами і таким чином здешевити комплект.

Якщо така пропозиція Вам цікава, скажіть про це менеджерові і він запропонує декілька варіантів. Усі пропоновані нами моделі перевірені, протестовані, і ми гарантуємо їх гідну якість.

11. Режим експлуатації техніки і сервісне обслуговування :

Режим експлуатації ворітної автоматики прописується її виробниками в інструкціях по монтажу і експлуатації кожної моделі. Як правило, ці вимоги стандартні і зрозумілі, тому у більшості випадків дотримуються користувачами:

  • - електропривод може застосовуватися виключно у межах меж використання моделі (не можна перевищувати граничні параметри маси полотна з урахуванням його площі і інших додаткових навантажень);
  • - призначення автоматики повинне відповідати пропускній інтенсивності воріт (промислові або побутові);
  • - фурнітура, на яку встановлені відкатні ворота, має бути відповідної якості, а хід стулки відрегульованим;
  • - установка програмних налаштувань може здійснюватися тільки особами, що мають відповідну кваліфікацію;
  • - кріплення усіх елементів автоматики мають бути надійними і відповідати схемам установки;
  • - використати приводи можна тільки в межах температурних меж їх застосування і так далі

Відносно температурних меж застосування моделей слід поговорити детальніше: у більшості випадків виробники вказують допустиму температуру експлуатації техніки від - 20°З до 50°С.

Зверніть увагу: в Україні як літні, так і зимові температурні максимуми виходять за ці рамки.

Наприклад, зимова температура хоч би короткочасно опускається нижче - 20°З в усіх регіонах, просто в південних областях це відбувається раз в декілька років, а в північніших практично щорічно.

Літній температурний максимум вимірюється в тіні. Під прямими сонячними променями предмети нагріваються до неймовірних параметрів - в Одеській і Херсонській областях в піску запікається куряче яйце точно так, як і в Сахарі (для цього потрібне 70°С). У інших областях кожен багаторазово спостерігав розм'якшення асфальту, що говорить про розплавлення бітуму в його складі (для цього потрібне 60°С).

дорога

Таким чином, в Україні неможливо дотримуватися повною мірою вимоги виробників, що вказали необхідний для їх автоматики температурний режим в межах від, - 20°З до 50°С.

Чому це так важливо? Тому, що температура від - 20°З до 50°З є допустимим режимом використання технополимеров. Недотримання цього режиму (у будь-яку сторону) хоч би на один градус, навіть протягом півгодини, кардинально змінить робочі характеристики пластика.

Пластмасові шестерні в цьому випадку втрачають свої "капронові" властивості і робляться крихкими як стекло - Ви руками можете легко зламати таку деталь.

Тільки на 100еталлические деталі електроприводу гарантують його нормальну роботу в Україні.

привод Rotelli Premium SL 1100

Вихід з ладу механізму зважаючи на недотримання користувачем допустимого температурного режиму НЕ є гарантійним випадком, простіше кажучи, дивитеся, що берете.

Наша компанія має власний сервісний центр - він розташований за адресою: м. Київ, вул. Миколи Краснова, 33 і ми надаємо гарантійне і післягарантійне обслуговування усіх моделей ворітної автоматики, які рекомендуємо своїм клієнтам.

На деякі моделі ми пропонуємо окрім гарантії виробника свою розширену гарантію. Наприклад, редуктор електроприводу Rotelli Premium SL 1100 ми зобов'язуємося безкоштовно обслуговувати і ремонтувати впродовж 10 років.

12. Підсумки і висновки:

Для довгої і безпроблемної роботи в кліматичних умовах нашої країни автоматику треба вибирати з урахуванням необхідного запасу потужності, з механічною складовою без технопластика і силуміну, відповідно до призначення своїх воріт і з магнітною системою кінцевих вимикачів. Блок управління краще вибрати максимально простою і повністю готовий до роботи.

Якщо Ви поведетеся на надпривабливу цінову пропозицію і встановите на ворота недостатньо потужний привід з пластиком або силуміном в редукторі - чекаємо Вас найближчим часом у своєму сервісному центрі з ось таким "джентльменським набором":

У виробника цієї чудо-техники ця модель не єдина, окрім неї є подібні приводи, а також автоматика з потужними движками і повністю металевими редукторами, але "за дорого".

З осудного цінового сегменту оптимальним варіантом є приводи  Miller Technics-1000:

Чи усі три моделі для відкатних воріт виробництва компанії  Rotelli: Rotelli Premium SL 1100, Rotelli SL 500, Rotelli SL 1000:

Давайте зберемо воєдино основні вимоги до ворітної автоматики, які необхідно врахувати для того, щоб не помилитися з вибором :

  1.  Електроприводу потрібний запас потужності, тому не можна встановлювати на ворота модель, для якої вага Вашої стулки наближається до максимального габариту, - розрахуйте усі навантаження і підберіть відповідний механізм.
  2.  Підбирайте привід виходячи з його реальної потужності, а, не керуючись вказаним виробником показником "максимальної потужності" - оцінюйте габарити мотора, зважуйте його, тестуйте, розраховуйте потужність і зіставляйте отримані дані. Якщо двигун слабенький, зимою коміра відкриватимете вручну.
  3.  Вибирайте тільки серед моделей з повністю металевими редукторами - навіть одна-єдина пластикова або силуминовая шестерня регулярно виводитиме з ладу цілий вузол. Постійні ремонти і заміни деталей перетворюють подібну техніку на незвичайно дороге задоволення, а на періоди ремонтів Ваші ворота повертатимуться в "ручний режим".
  4.  Кінцеві вимикачі мають бути магнітними. Інакше автоматична система працюватиме тільки в літній період. У зимовий час щодня перед експлуатацією електроприводу доведеться розморожувати механічну систему і розчищати від снігу зубчасту рейку.
  5.  Призначення вибраної автоматики повинне відповідати пропускній характеристиці Ваших воріт - для підприємств, офісів або багатоквартирних будинків побутові моделі не годяться, потрібні промислові приводи з інтенсивністю використання 70-100.
  6.  Встановлювати автоматичну систему можна тільки на відрегульовані ворота, змонтовані на якісній фурнітурі. Привід не здатний виправити криві ворота, Ви просто викинете в цьому випадку гроші на вітер - краще пожертвуйте цю суму таким, що потребує.
  7.  Вибирайте автоматику з найвищою готовністю до роботи - якщо Вам доведеться настроювати блок управління і збирати його як пазл, без запрошення фахівця обійтися не вдасться, а у разі стрибка напруги або грози усі налаштування злетять, і Ви не зможете самостійно їх встановити.

Є моделі автоматики, повністю готові до роботи, - їх можна встановлювати на монтажну основу і підключати до мережі, після чого все працює з пульта.

Такі приводи рекомендуються до самостійного монтажу, оскільки немає чого запрошувати фахівців, коли Ви власноручно за 2,5 години можете виконати таку роботу і заощадити 50 Євро.

Якщо цікаво - дзвоните нашим фахівцям, і вони порекомендують такі моделі з урахуванням габаритів і особливостей Ваших воріт.

Гарантовано забезпечимо доставку: Краматорськ, Мелітополь, Нікополь, Слов'янськ, Бердянськ, Сєвєродонецьк, Алчевск, Павлоград, Ужгород, Лисичанськ, Єнакієво, Кам'янець-Подільський, Константиновка, Червоний Промінь, Александрія, Конотоп, Стаханов, Умань, Бердичів, Шостка, бровари, Ізмаїл, Артемівськ, Мукачево, Дрогобич, Ніжин, Новомосковськ,, Торез, Червоноград, Первомайск сміє, Калуш, Коростень, Ковель, рубіж, Прилуки.

Код: 0069
В наявності
Nice Robus 350
0 грн.
Код: 0070
В наявності
Nice Robo 500
0 грн.
Код: 0071
В наявності
Nice Robo 1000
0 грн.
Код: 0072
В наявності
AN Motors ASL 500
0 грн.
Код: 0073
В наявності
Comunello Fort 400/500
0 грн.
Код: 0075
В наявності
Doorhan SLIDING-300
0 грн.
Код: 0076
В наявності
Came BX-74
0 грн.

Бажаємо вдалого вибору!