Наявність:
В наявності

8780 грн. 7244 грн.
  Відгуків: 0

Edinger A6 – надійний побутовий електропривод для відкатних воріт без переплат

Автоматика Edinger A6 – це бюджетна за ціною, але багатофункціональна і надійна за якістю система для не занадто великих відкатних воріт побутового призначення. Мотор на 200 Вт і металевий редуктор дозволяють техніці справлятися з воротами до 500-600 кг на отворах до 5 м з урахуванням нашого клімату. Проста в налаштуванні, зручна в експлуатації, довговічна, безвідмовна автоматика, придатна для самостійної установки.

Цей привід відноситься до рекомендованої нами автоматики, в якій ми повністю упевнені. Тому ми надаємо розширений сервіс з цією моделлю:

  • Ви можете забрати техніку з нашого складу в Києві або замовити доставку по Україні, а ми оперативно відправимо замовлення до зручного відділення компанії-вантажопервізника.
  • Оплата здійснюється при отриманні, так що є можливість переконатися в цілісності і повноті комплектації.
  • Доступні консультації наших фахівців з питань вибору, монтажу і експлуатації. До послуг клієнтів наш власний сервісний центр – діагностика, ремонт, постачання запчастин або додаткових аксесуарів.

Тепер розберемося в особливостях моделі Edinger A6 – що вона є, чим відрізняється від аналогів, які переваги може дати.

Особливості мотор-редуктора моделі

Силова частина приводу представлена саме мотор-редуктором. Від них залежить, на які навантаження розрахований привід, з чим він в змозі впоратися, який режим роботи підтримує.

Двигун тут йде лише на 200 Вт, але це реальні цифри. Вимір на холостому ходу показав 197 Вт, під навантаженням потужність зросте. Це говорить про те, що вказані саме робочі дані, на які і можна розраховувати.

Річ у тім, що нерідко вказують максимально досяжні цифри (теоретично, пікові), а на практиці замість 150-200 Вт можна виявити значно менше сотні. Такі движки підійдуть хіба що в теплих країнах на дуже легких воротах. З нашими великими стулками, зимовим обмерзанням і примерзанням їм не впоратися. А ось реальні 200 Вт – це вже потужність, гідна уваги.

По своїй будові цей мотор є асинхронним безщітковим двигуном. Простота і надійність, відсутність зайвого зносу. Тим більше що обмотки тут мідні, стійкіші до перевантажень в порівнянні з алюмінієвими сплавами. Додатково передбачена наявність термодатчика, який не допустить перегрівання двигуна.

Вал двигуна закінчується сталевим черв'яком.

А ось внутрішня шестерня тут йде бронзова. Подібний вибір не випадковий: в парі сталь-бронза коефіцієнт тертя дуже низький, тобто знос також буде мінімально можливим.

Варто відмітити, що у більшості бюджетних приводів шестерні стоять пластикові як найдешевші. Їх легко, швидко і не дорого робити в прес-формах цілими партіями. У серйознішій техніці йдуть сталеві, а бронзові частіше зустрічаються взагалі в промислових приводах. Сам початковий матеріал дорожчий за пластик. Металеві деталі вимагають складнішої обробки на спеціальних верстатах кваліфікованими фахівцями, що набагато складніше і затратніше. Але зносостійкість металу з пластиком навіть порівнювати немає сенсу. Не кажучи вже про те, що в нашому кліматі взимку полімерам занадто «холодно», можуть крихкими стати, а влітку «жарко» до розм'якшення і втрати форми.

Так що металевий редуктор, і тим більше поєднання сталі з бронзою – це величезний плюс моделі Edinger A6.

Вали виконані із сталі. Якісний підшипник дозволяє не втрачати обороти двигуна «по дорозі».

Навіть резинометалічні сальники на вторинному валу передбачені, щоб захистити механізм від зайвих вологи і абразивних часток. А ось мастило поверхонь, що труться, підібране з розумом – силіконова низькотемпературна, яка взимку зберігає відмінні змащуючі властивості, а не перетворюється на подібність парафіну.

Зовнішня шестерня виконана із сталі – звичайна практика для відкатних моделей.

Розміщується редуктор усередині корпусу, відлитого з якісного алюмінієвого сплаву. Для кожного елементу його посадочне місце ретельно підготовлене. Навіть з часом не очікується деформація, руйнування корозією і інші причини зміщення або ушкодження механізму.

До речі, порошкове покриття корпусу також є надійним і довговічним. А кришка виконана з міцного пластика. Дизайн в цілому привабливий, сучасний, в класичних сірих тонах.

Результати тестування можливостей механізму

Звичайно, якщо порівнювати габарити вузлів у Edinger A6 і улюбленого нами Miller Technics 1000, то новинка явно програє в розмірах. Але і відноситься МТ 1000 до напівпромислової техніки, розрахованої на частіше відкривання і навантаження в 1,5-2 рази вище, що необхідно далеко не усім в приватних будинках. А тому і переплачувати за такі можливості всім і кожному зовсім не обов'язково. Невеликі легкі ворота на малій фурнітурі – цілком підійде Edinger A6, трохи важчі – можна розглянути Edinger A8 з більш високою потужністю.

Але все таки на початковому етапі у нас виникли сумніви з приводу витривалості моделі, оскільки до хорошого звикаєш швидко, а техніка Міллера Технікс і Ротеллі виглядає куди як солідніше. Так що було прийнято рішення підключити Едінгер до випробувального стенду. Приводу належало переміщати бетонний блок вагою майже тонна по спеціальних рейках. Запуск здійснюється з періодичністю разів в 100 секунд, так що в добу виходить 24 години * 60 хв. * 60 з / 100 з = 864 маневру. За місяць набігає 25920 маневрів.

Цей привід вже практично півроку працює в подібному режимі. І доки не вийшов з ладу, не проявляє ознак надмірного зносу і втоми.

Якщо уявити, що автомобіль уранці виїжджає, увечері повертається, тобто витрачається 4 маневри в день, то кожен місяць на стенді в реальності буде як 25920 маневрів / 4 = 6480 діб / 365 днів = 17 років і 9 місяців. За півроку набігає відповідність століттю побутового застосування. І це дійсно вражає. Особливо з урахуванням того, що багато інших приводів навіть відомих виробників трималися в подібних умовах від декількох днів до декількох тижнів.

Так що витривалості цієї моделі можуть позаздрити більшість іменитих приводів. А для користувачів подібне випробування служить підтвердженням надійності і безвідмовності техніки.

Поліпшена система магнітних кінцевих вимикачів

Зупинка двигуна в приводах для відкатних воріт йде по команді від кінцевих вимикачів. Ця система складається з пари кронштейнів на зубчастій рейці, які в певний момент підходять до датчика в самому приводі і подають сигнал про кінець маневру. Кінцевики бувають механічними і магнітними.

У Edinger A6 використовується більш безвідмовна магнітна система, причому з поліпшеними кронштейнами. Розберемося, чому це служить аргументом на користь вибору цієї моделі.

Не секрет, що для нашого клімату приводи з механічними кінцевиками купувати нераціонально. Зимою кнопки з пружиною відігрівати доведеться і зубчасту рейку регулярно чистити, щоб сніг або лід на ній замість кронштейнів на датчик не натискали. Та і сама пружина з кнопками схильні до зносу і можуть зламатися.

У магнітній системі зовнішні чинники вплинути на роботу не можуть, оскільки контакти поміщені в колбу з інертним газом і реагують тільки на магнітне поле кронштейнів. Так що привід точно знатиме місце зупинки і взимку, і літом без яких-небудь танців з бубном навколо нього.

Особливої уваги вимагають самі магніти модельного ряду Едінгер. Є у них декілька корисних інновацій в порівнянні з аналогами.

  • Магніти подовжені, що дозволяє краще контактувати з датчиком.
  • Магніти з кріпильним болтом і пластиковим корпусом виконані у вигляді єдиної деталі, що не допускає випадання елементу з основи.
  • Кронштейн кріплення виконаний із сталі 3 мм завтовшки, тому потрібно дуже постаратися, щоб збити його. Про випадкову поломку і падіння, як буває з пластиковими кріпленнями, взагалі не може бути мови.

  • Є довгастий паз, що дозволяє регулювати магніт по горизонталі. Це дозволить без проблем прикрутити кінцевик навіть в районі кріплення бобышки самої зубчастої рейки : досить поставити кронштейн поруч і змістити магніт, щоб він виявився над бонкой.

Не варто лякатися відсутності вертикального регулювання. Можливість змінити висоту потрібна тільки для універсальних елементів, які використовуються для різних моделей. Там потрібно підлаштовувати положення кронштейна для взаємодії з кожним герконом. Тут же все вивірено і налагоджено для приводів Едінгер, зміни просто не знадобляться.

Розблокування

Черв'ячна передача – найбільш ефективна і надійна. Додатково вона забезпечує блокування приводу. Це означає, що працюючий привід рухає стулку, а непрацюючий служить своєрідним замком, що не дозволяє зрушити ворота вручну. За відсутності живлення привід переводиться в ручний режим за допомогою механізму розблокування.

У Edinger A6 застосовується традиційний механізм, коли підпружинений шток усередині валу редуктора підтискає зчеплення з черв'ячним колесом. Висунений шток робить зовнішню шестерню незалежною від двигуна, а значить вона дістає можливість обертатися при відключеному приводі. Стулку можна зрушувати вручну.

Управляти механізмом розблокування максимально просто. На лицьовій стороні приводу є замочна щілина. У неї вставляється ключ з комплекту автоматики, обертається, після чого рукоять механізму можна висунути. Це нагадує відкриті дверці. У такому положенні привід якраз розблокований. Щоб повернути автоматичний режим, ручка засовується, замок закривається, а сама стулка трохи зрушується до спрацьовування зчеплення.

Особливістю моделі Edinger A6 є те, що рукоять тут виконана не з пластика, а з алюмінію. Таке виконання набагато надійніше і довговічніше.

Особливості блоку управління

Управління усією системою йде завдяки електронній платі. У ній закладена програма дій, вона отримує і аналізує сигнали від усіх пристроїв, включає і відключає двигун і аксесуари, в ній можна задати персональні налаштування і активувати потрібні можливості. А ось скільки цих можливостей закладені – залежить від моделі автоматики.

Є дуже «круті» дорогі моделі, але з явно зайвими функціями. Як правило, без фахівця їх не налаштуєш, помилитися в параметрах легко, а діагностика і ремонт виявляються складними і дорогими. Занадто спрощені з найнеобхіднішим мінімумом. Ну а у Edinger A6 якраз золота середина – оптимальні індивідуальні налаштування при дуже простій і надійній платі.

Планка Dip-перемикачів дозволяє включати такі можливості:

  • плавний старт;
  • уповільнення перед зупинкою;
  • вибір між миганням і світінням сигнальної лампи;
  • автоматичний режим роботи;
  • електрогальмо, причому окремо на відкривання і закривання;
  • активація фотоелементів;
  • включення кнопки «Стоп».

Налаштування зусилля приводу ведеться за допомогою резистора, дозволяючи виконувати плавне регулювання. Іншим резистором можна задати потрібну паузу перед автозакриванням при необхідності.

Як бачимо, роботу системи дійсно можна налаштувати індивідуально. Плавний старт і уповільнення забезпечують більше щадний режим роботи. Але перемикач дозволяє легко замінити повільний розгін на різкий ривок на зиму, щоб зривати з місця ворота, що примерзнули. Електрогальмо діє у вигляді короткочасного реверсу після спрацьовування кінцевиків, зупиняючи стулку набагато точніше, без руху за інерцією. І дуже зручно управляти підключенням облаштувань безпеки за допомогою перемикання важеля, а не міняти дроти пристроїв на тимчасові перемички при будь-яких неполадках, діагностиці і тимчасовому відключенні.

Час роботи прописується автоматично при запуску тестового циклу спеціальною кнопкою. Це служить додатковою страховкою для приводу, щоб у разі форс-мажору двигун не працював занадто довго, а відключився за часом.

Якщо розглядати положення блоку управління в корпусі приводу, то застосовується оптимальна вертикальна установка. Це не дасть можливості конденсату потрапляти на плату, а також скупчуватися на її поверхні небезпечному шару пилу.

Ще одним нововведенням є верхнє положення контактів підключення. Знімні клеми є і у інших моделей, але при нижньому розташуванні їх на платі складно розглянути, що ж куди точно потрібно підвести. При розміщенні згори і великих детальних підписах процес підключення значно спрощується.

Взагалі слід зауважити, що на платі елементи розташовані зручно, усі елементи налаштування і діагностики підписані. Передбачена наявність світлодіодів, по яких можна робити діагностику роботи. Так що з такою платою розібратися не складе труднощів, особливо за наявності детальних інструкцій.

Комплектація Edinger A6

Автоматична система має на увазі наявність декількох пристроїв, що забезпечують відкривання і закривання воріт по команді. Основою є привід, але одного його все ж недостатньо. Є ряд обов'язкових елементів, а також широкий вибір додаткових аксесуарів.

У мінімальній працездатній комплектації моделі Edinger A6 йдуть:

  • електропривод (блок управління вбудований);

  • 2 магнітні кінцевики;

  • монтажна основа;

  • кріпильні елементи;
  • 3 ключі розблокування;

  • 1 пульт управління;

  • 4 м зубчастої рейки.

Все окрім рейки запаковано у брендову коробку.

Варто відмітити, що на проїзди ширше 3 м необхідно купувати додаткові ланки зубчастої рейки. Можна замовити більше пультів або ж додаткове облаштування управління – кнопку, ключ-кнопку, GSM- модуль як аксесуари до мінімального набору.

На практиці настійно рекомендується придбати ще сигнальну лампу і комплект фотоелементів, які забезпечують безпеку роботи системи. Лампа підвищує увагу оточення, попереджаючи про роботу механізму. Фотоелементи при закриванні стулки перевіряють, щоб хтось або щось не потрапило під удар воротами, у разі потреби міняють хід на зворотний щоб уникнути зіткнення.

Висновки

Привід Edinger A6 – побутова модель відкатної автоматики потужністю 200 Вт на стулки до 500-600 кг вагою на малій фурнітурі.

Відрізняється міцним продуманим механізмом з металевим редуктором, розблокуванням з алюмінієвою рукояттю, магнітною системою кінцевиків з вдосконаленими кронштейнами. Придатний для нашого клімату.

Блок управління забезпечує розширену, але не роздуту функціональність. Проста в налаштуванні, наочна і надійна плата.

Чесна ціна. Потужність двигуна і габарити редуктора поступаються провідним моделям, але міцність і надійність залишаються на високому рівні. У своєму ж класі така модель буде однією з кращих.

Відсутність ризиків. Передоплата відсутня. Сплатити замовлення і доставку можна в пункті отримання – зручному відділенні транспортної компанії. Доступне самовивезення із складу в Києві.

Модель придатна для установки своїми руками, забезпечена детальними інструкціями. Є можливість отримати консультацію нашого фахівця по телефону з питань монтажу, налаштування або експлуатації.

Обслуговування по гарантії, а також діагностика, ремонт, постачання запчастинами і додатковими аксесуарами і так далі ведеться нашим сервісним центром.

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.