Наявність:
В наявності

8325 грн.
  Відгуків: 0

Edinger A8 – нова потужна модель автоматики для відкатних воріт за найпривабливішою ціною

Модель Edinger A8 – недорога, але дуже приваблива новинка для відкатних воріт побутового застосування. Висока потужність, грамотно підібрані матеріали, відмінне виконання механізму і плати управління, багатофункціональність, і в той же час доступна ціна і можливість встановити своїми руками. Що ще треба для автоматизації?!

Переваги самої техніки доповнені рядом бонусів від нашої компанії:

  • Доставка до вибраного Вами відділення транспортної компанії здійснюється за наш рахунок.
  • Передоплата не потрібна – замовлення оплачується після огляду посилки на повноту комплектації і цілісність.
  • Різнобічна техпідтримка: допомога у виборі моделі і комплектації, детальні інструкції і консультація монтажників за бажання встановити своїми руками, можливість зателефонувати технічному фахівцеві з питань експлуатації, а також допомога нашого сервісного центру при необхідності.

Різних моделей для відкатної автоматики зараз представлена величезна кількість. Але Edinger A8 дійсно вигідно виділяється на їх фоні. Ось і розберемося, за які заслуги він удостоюється максимальної уваги.

Потужний двигун і металевий редуктор як гарантія надійності

Найчастіше у бюджетних, а іноді і в дорогих брендових моделях зустрічаються не занадто потужні двигуни і набагато економніші полімерні шестерні. Дійсно, штампувати пластик цілими партіями в прес-формах простіше, швидше і дешевше, ніж виточувати металеві деталі на нечувано дорогих металообробних верстатах і оплачувати працю фахівців. І в теплих країнах на легких стулках такі малопотужні моделі з полімерами в конструкції цілком можуть справлятися з роботою.

У нас же зимові морози і літня спека банально шкідливі для пластика, оскільки він або крихким від перемерзання може стати, або пластичним під сонячними променями. Ворота у нас теж прийнято робити досить великими, з глухою обшивкою, а взимку вони ще шаром льоду і снігу покритися можуть або примерзнути. Так що навантаження на привід будуть переконливішими. Слабкий мотор просто не потягне при негоді, а полімери якщо і не зламаються, то вже знос буде явно прискореним.

Модель Edinger A8 при все тій же доступній ціні по своїй якості все ж ближче до професіональнішої техніки. Звичайно, при розбиранні виявилось, що деталі редуктора значно менше відповідних вузлів витривалішого напівпромислового Miller Technics 1000 або промислового Rotelli Pro 2000, ну так і призначення у нього усього лише побутове, і ціна набагато нижча. А вибір матеріалів і якість складання залишаються на висоті.

Мотор

Отже, потужність двигуна складає цілих 300 Вт. Це не обіцяні 200-250 при реальних 50-70, як буває в деякій техніці. Тут 300 Вт – відповідаючі дійсності дані. Так що сил у приводу вистачатиме із запасом навіть на досить великі стулки в зимових умовах. Взагалі техніка розрахована на навантаження до 800 кг, а більше для будинку роблять украй рідко.

Якщо розібрати движок, то побачимо мідні обмотки. Такий підхід дозволяє зробити техніку стійкішою до перевантажень в порівнянні з моторами, обмотки яких алюмінізовані.

Додатковий захист від перегрівання забезпечується за допомогою термодатчика. Хоча не варто забувати про те, що призначення у приводу побутове, тобто він не розрахований на велике число циклів, тим що більше йдуть підряд.

Ротор тут безщіточний, тобто також не схильний до зносу і поломок. На кінці первинного валу розташований сталевий черв'як.

Вал ротора обертається на підшипнику, встановленому усередині корпусу.

Редуктор

Черв'ячне колесо цієї моделі виконане з бронзи. Така шестерня є оптимальною парою для сталевого черв'яка, оскільки забезпечується найбільш низький коефіцієнт тертя, а значить і знос при цьому буде мінімальним. Саме таке поєднання використовують в серйозній професійній техніці, яка за ціною абсолютно непорівнянна з цим приводом. Так що придбання Едінгера буде дійсно вигідним вкладенням.

Низькотемпературне силіконове мастило в достатній кількості – ще один рівень захисту механізму. Цей матеріал навіть взимку не стає занадто густим або парафіноподібним так що робота техніки завжди залишатиметься в штатному режимі.

Вторинний вал забезпечений сальниками – резинометалічними ущільнювачами, які захищають механізм від зайвої вологи, пилу і іншого абразиву.

Зовнішня шестерня виконана із сталі, тобто традиційний варіант.

Сам вузол редуктора не занадто великий, але завдяки грамотно вибраним матеріалам він залишається надійним і довговічним.

Інші особливості конструкції

Мотор-редуктор – рушійна сила приводу. Але і інші складові механізму також впливають на роботу автоматики в цілому.

Корпус

Традиційний дизайн і забарвлення приводу, хоча згладжені кути і наявність логотипу роблять зовнішній вигляд досить привабливим. Знімна кришка виконана з якісного пластика.

Корпус же механізму зроблений з алюмінієвого сплаву. Порошкове фарбування поверхні надійне і довговічне.

Механізм досить просто можна розібрати. У тому числі знімними є і деякі складові корпуси. Таким чином набагато легше дістатися до будь-якого вузла. Приміром, ретельно виконані посадочні місця під редуктор виглядають таким чином:

Навіть болти кріплення приводу до монтажної основи тут закриваються спеціальними захисними кришками для більшої надійності.

Магнітні кінцевики

Момент зупинки воріт визначається за допомогою системи кінцевих вимикачів. Датчик розташовується в самому корпусі, а кронштейни кріпляться до зубчастої рейки так, щоб підходити до приводу у момент повного відкривання і закривання. І для нас важливо, що в Едінгері стоїть не механічна, а саме магнітна система. Пояснимо чому це плюс для моделі.

Механічна складається з перемикача з пружинкою між двома кнопками в якості датчика і пари сталевих лапок-кронштейнів. Пружинка стирчить з корпусу, кронштейн відхиляє її до натиснення кнопки в крайніх точках. У теплу пору року це працює чудово. Взимку ж датчик може замерзати, а замість кронштейнів на нього давити здатні сніг і лід, що намерзнули на рейці. Система починає збоїти, вимагати обслуговування. Контакти можуть окислюватися, сама пружина від постійних дій не лише лапок, але і льоду з часом ламається. Загалом, не для наших зим такі кінцевики.

У Edinger A8 стоїть безвідмовна магнітна система. Датчиком служить геркон, в якому контакти запаяні в колбу з інертним газом, а замикаються вони під впливом магнітного поля. Кронштейнами, природно, виступають різнополярні магніти. Погода ніяк не може впливати на цю систему, тому забезпечена коректна робота круглий рік.

Ще однією особливістю Edinger A8 є вдосконалені кінцевики. При цьому враховані відразу декілька недоліків аналогічних елементів інших виробників.

  • Сам магніт подовжений, що дозволяє йому завжди залишатися у полі зору датчика. Дрібні елементи іноді за рахунок інерції можуть проскакувати за межі видимості.

  • Кронштейн кріплення до зубчастої рейки виконаний із сталі завтовшки 3 мм. Такий не відпаде навіть при випадковому ударі, приміром, снігоприбиральною лопатою. Не розтріскається взимку як пластикові утримувачі.
  • Сам магніт не просто вставлений в полімерну окантовку, а залитий пластиком разом з болтом кріплення в єдину деталь. Випасти при цьому з обойми він просто не зможе.
  • І найцікавіше – передбачений довгастий паз кріплення магніта до кронштейна. Це зроблено для того, щоб уникнути проблем з монтажем при збігу місця кріплення магніта з кріпленням самої зубчастої рейки до стулки.

Тобто якщо випав варіант, що магніт потрібно поставити там, де розташована бобишка кріплення, то кронштейн просто ставиться поруч, а магніт зміщується у бік бобишки за рахунок паза. Раніше доводилося зрізувати ніжки магніта і приварювати його до рейки або зовсім переставляти привід з місця на місце, поки не підбереш вдалішу позицію.

А ось горизонтального коригування положення тут немає. Висота магніта спочатку прорахована, щоб забезпечити ефективну взаємодію з герконом цього приводу. А в ролі універсальних ці кронштейни використати не планується, щоб підлаштовувати потім позицію під датчики інших моделей.

Як бачимо, в Edinger A8 використовується система магнітних кінцевиків, що дійсно підходить під наші умови, причому поліпшена її версія.

Механізм розблокування

Черв'ячна передача працює максимально ефективно, з найбільшим ККД. При цьому вона забезпечує ще і самоблокування приводу. Усі елементи мотор-редуктора взаємодіють між собою і підкоряються двигуну. Додаткові замки стають не потрібні. Але якщо немає подання електроенергії, то для відкривання вручну зчеплення вимагається перервати. Робиться це за допомогою механізму розблокування.

Технічно це вирішується за рахунок розриву зв'язку між вторинним валом і внутрішньою шестернею. Усередині валу йде шток, що підтискає елементи зчеплення. Варто його віджати - і зовнішня шестерня дістає можливість обертатися самостійно, тому ворота легко зрушуються вручну. Повернувши його на місце, відновлюють автоматичний режим. Традиційний механізм, простий і надійний.

Користувачеві ж такі тонкощі і знати не обов'язково. На практиці розблокування здійснюється парою елементарних дій: вставити спеціальні ключі з комплекту в замочну щілину на передній стороні приводу, повернути ключ і висунути рукоять механізму на себе. При відкритій «дверцяті» ворота знаходяться в ручному режимі. Для повернення в звичайний стан ручка засовується, ключ обертається у зворотному напрямі, плюс потрібно трішки зрушити стулку до зачеплення.

Важливо, що в Edinger A8 рукоять виконана з алюмінію. Аналоги з пластика в інших моделях нерідко ламаються, що вимагає проведення ремонту.

Блок управління

Функції мозку усієї системи виконує блок управління. Від нього залежить, наскільки широка буде функціональність системи, які налаштування можна задати, що додатково підключити і так далі. Недолік можливостей не дозволить настроїти роботу оптимальним чином. Надлишок ускладнює систему, робить її дорожче спочатку і в обслуговуванні, підвищує ризики помилок і поломок.

У Edinger A8 блок управління максимально продуманий. Зайвого в нім нічого немає. В той же час можливість налаштування трохи ширша за традиційну мінімальну. При цьому сам процес налаштування простий і зрозумілий.

Встановлена плата управління вертикально поряд з двигуном приводу. Таке положення для блоку дійсно вдаліше: пил не скупчуватиметься на поверхні, конденсат з-під кришки не потрапить на елементи плати.

У цьому блоці клеми не просто знімні, а ще і розташовані згори, що робить підключення кабелів ще зручнішим. Усі контакти підписані.

Взагалі плата тут наочна. Є підписи до усіх важливих елементів налаштування. Світлодіоди дозволяють контролювати роботу блоку, отримувати зворотний зв'язок при введенні в експлуатацію і діагностиці. Налаштування здійснюється перемикачами і резисторами. Скачки напруги і інші збої можуть обнулити електронну пам'ять програмованих плат, але не встановлені механічно дані.

Функції активуються Dip-перемикачами, розташованими одним блоком. Там є присутніми наступні можливості:

  • Завдання плавного старту.
  • Активація уповільнення у кінці руху.
  • Вибір між миготливим режимом роботи лампи і звичайним світінням.
  • Перемикання з покрокового режиму в автоматичний із закриванням по таймеру.
  • Завдання гальма на відкривання.
  • Активація гальма на закривання.
  • Активація фотоелементів.
  • Підключення кнопки Стоп.

Уповільнення забезпечують більше щадний режим роботи. Розділення плавного старту і уповільнення на фініші – розумний підхід, оскільки взимку для зриву стулки, що підмерзла, початок роботи краще залишити жорсткішим.

Електрогальмо далеке не у усіх приводів. Він включає невеликий реверс для погашення інерції, точніше зупиняючи стулку.

Активація облаштувань безпеки за допомогою перемикачів – дуже грамотне рішення. У інших приводах доводилося возитися з дротами і тимчасовими перемичками як на етапі введення в експлуатацію, так і при необхідності тестування або ремонту фотоелементів.

Також використовується плавне налаштування за допомогою резистора. Важливо, що є можливість встановити оптимальне для конкретних воріт зусилля. Таким чином легку стулку із зайвою силою не розганятиме, під важку або просто на зиму можна показник збільшити. Інший резистор задає паузу перед автозакриванням, якщо вибраний відповідний режим роботи.

Під час тестового циклу, який запускається відповідною кнопкою на платі, привід додатково запам'ятає час роботи. Це служить ще одним рівнем захисту техніки. Якщо з якоїсь причини не зможе спрацювати кінцевик, то мотор не діятиме до перегрівання, а просто відключиться по витіканню цього відрізку часу.

Є можливість підключити різні аксесуари, включаючи GSM- модуль, кнопки управління, облаштування безпеки.

Таким чином індивідуальне налаштування виконується дуже просто, так що будь-хто бажаючий впорається.

Комплектація

Модель Edinger A8 – це передусім сам електропривод. Але працездатна автоматична система має на увазі наявність хоч би мінімального комплекту елементів, а ось додаткові аксесуари включені в розширені набори або підбираються за власним розсудом.

Основна комплектація йде у брендовій коробці.

Головною складовою є електропривод. Природно, що блок управління і геркон вже вбудовані.

Окремо від корпусу, але як невід'ємна частина механізму, йде пара магнітів.

Передбачена наявність сталевої монтажної основи.

В обов'язковому порядку йдуть комплект кріплення і ключі розблокування для перекладу в ручний режим.

Не є частиною самої моделі, але потрібні для функціонування системи пульти ДУ. Такі брендові брелоки дозволяють управляти автоматикою.

Також не можна обійтися без зубчастої рейки, яка зв'язує стулку з механізмом. У комплект зазвичай включається 4 м рейки з розрахунку на найбільш популярні 3-х метрові проїзди. При необхідності слід замовити додаткові елементи.

Вищепереліченого досить для створення робочої системи. Хоча пульти можна замінити іншими облаштуваннями аналогічного призначення або доповнити ними. Найбільш популярні стаціонарні кнопки і GSM- модулі, здатні перетворити на «пульт» мобільний телефон.

Рекомендовано доповнити систему як мінімум облаштуваннями безпеки. Автоматика може працювати і без них, але ризик удару стулкою по машині або пішоходові буде великий. Так що краще придбати і поставити наступні пристрої:

  • Сигнальну лампу, яскраве помаранчеве світло якої попередить про включення механізму.
  • Фотоелементи – парні датчики безпеки, які за допомогою інфрачервоного променя можуть своєчасно виявити перешкоду в отворі і реверсувати ворота, запобігаючи можливому зіткненню.

Стандартну або індивідуальну комплектацію вибрати – вирішувати Вам.

Висновки

Привід Edinger A8 – потужна модель відкатної автоматики з двигуном на 300 Вт, повністю металевим редуктором (сталь-бронза), металевою ручкою розблокування і поліпшеними магнітними кінцевиками.

Функціональність розширена, що дозволяє оптимізувати роботу воріт у кожному конкретному випадку. При цьому немає черезмірності і дорожчання за їх рахунок. Плата наочна, проста в налаштуванні.

Розрахований на побутове застосування з воротами вагою до 800 кг. По суті, він підійде практично на будь-які ворота приватного сектора. Автоматика придатна для використання в наших кліматичних умовах: потужна, без пластика, з магнітами.

Оптимальний баланс високої якості і дуже вигідної ціни. Привід можна віднести до кращих у своєму класі. Порівнянні за ціною аналоги просто не дотягнуться до нього по своїх можливостях, а схожі за якістю будуть вже у більш високій ціновій категорії.

Відсутність прихованих доплат або фінансових ризиків. Можна забрати на складі в Києві. По Україні доставимо за допомогою вантажоперевізників до зручного Вам відділення за наш рахунок. Оплата при отриманні.

Допустима установка своїми руками як додаткова можливість заощадити.

Реальна техпідтримка. З гарантійних питань, аксесуарів і запчастин, за консультацією монтажника або фахівця сервісного центру звертатися все до нас же.

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.