Комплект автоматики Edinger I10 MINI |
Привід з монтажною основою і кріпильними елементами |
Акція
195€ |
Два пульти ДУ, чотирьохканальний |
||
Два магніти кінцевого вимикача
|
Edinger I10 - новинка серед моделей автоматики для відкатних воріт, що має потужний двигун, який може пересувати ворота вагою до 1000 кг.
Привід Edinger I10 - недорогий, але дуже привабливий серед побутових моделей автоматики для відкатних воріт. Велика потужність, використані тільки якісні матеріали, в редукторі тільки метал), проста в налаштуваннях плата управління - це далеко не увесь список плюсів цієї моделі. До того ж цю автоматику можна встановлювати самостійно.
До усіх плюсів автоматики Edinger I10 ми ще додаємо і плюшки від нашої фірми:
- - Безкоштовна доставка однієї з трьох транспортних компаній САТ, Делівері або Нова Пошта (за транспортування Edinger I10 ми самі заплатимо)
- - Не обов'язково робити передоплату - Ви оплачуєте за цю модель після отримання і огляду у відділенні транспортної компанії
- - Швидке гарантійне і постгарантійне обслуговування, а також техпідтримка на усіх етапах монтажу і експлуатації автоматики Edinger I10.
Зараз на ринку ворітної техніки безліч моделей автоматики для відкатних воріт, але автоматика Edinger I10 має ряд переваг. Давайте подивимося на цю модель детальніше.
Велика потужність двигуна
Автоматика Edinger I10 відноситься до бюджетних моделей. Але це не заважає їй мати двигуна достатньої потужності. Він складає 400 Вт. Цієї потужності вистачить, щоб пересувати ворота, вага яких до 1000 кг.
Двигун Edinger I10 складається з асинхронного мотора і редуктора. У моторі використовують мідну обмотку. Це ідеальне рішення, оскільки алюмінієва обмотка не така якісна. Також в моторі є датчик захисту від перегрівання. Він зупиняє роботу двигуна якщо його температура досягає 150°С. Таким чином мотор не згорає.
Також в двигуні використовується безщітковий ротор, який забезпечує тривалий термін служби автоматики. Його вал обертається за допомогою заритих шарикопідшипників. Він закінчується сталевим черв'яком.
Редуктор
Внутрішня шестерня автоматики Edinger I10 бронзова.
Вона ідеально поєднується із сталевим валом ротора. Комбінація цих матеріалів дозволяє зменшити знос обох деталей. У професійній техніці таке поєднання сталь-бронза - правило, яке не порушують, щоб досягти відмінної якості продукції.
Щоб змащувати деталі в автоматиці Edinger I10 використовується низькотемпературне мастило. Воно на силіконовій основі, тому при опусканні температури повітря набагато нижче нуля не перетворюється на парафін. Кількість мастила більш ніж достатньо, так що під час експлуатації цієї моделі не треба буде її розбирати і додавати ще мастила (до того ж можна не вгадати з виробником, що приведе до розшаровування мастила і зменшення його якості).
Щоб захистити вторинний вал від пилу і абразивних частин на ньому розміщено гумовометалічне ущільнення.
Шестерня, яка знаходиться зовні виготовлена із сталі.
Блок управління
За усі дії автоматики Edinger I10 відповідає блок управління. Він розташований під кришкою приводу вертикально. Таке розташування захищає плату від конденсату і збору пилу.
Додатково електронну плату захищає пластикова кришка. Вона прозора, так що усі деталі видно. Плата управління дуже проста, але в той же час володіє безліччю функцій. Усі налаштування робляться механічним способом, тому вони не злітають при скачці напруги або ж грозі (таке часто буває з платами, які програмуються).
Блок управління автоматики Edinger I10 продуманий до дрібниць. Усі деталі підписані великими буквами. На платі є клемы для підключення кабелів (живлення приводу і інших пристроїв), dip-перемикачі, резистори і кнопки. Також є світлодіоди, по яких можна зрозуміти які функції задіяні.
Давайте розберемо все детальніше.
Клемы на платі розташовані горизонтально і вертикально. Перші використовуються для підключення самого приводу. А другі - за підключення усіх використовуваних додаткових пристроїв.
Резисторів всього два. Один - FORCE - відповідає за зміни сили двигуна. А другий - AUTO CLOSE - задає час, після завершення якого ворота підуть автоматично закриватися (від 2 сек і до 2 хв). Другим резистором можна користуватися тільки після активації dip-перемикача, що відповідає за автозакриття.
Інші dip-перемикачі відповідають за такі функції:
- Плавний початок руху
- Уповільнення при завершенні роботи
- Зміна режимів сигнальної лампи - миготіння і постійне світло
- Гальмо при відкритті
- Гальмо при закрыти
- Включення фотоелементів.
- Задіювання кнопки Стоп.
Також є дві кнопки - KEY і TEST. Перша кнопка використовується для запису пультів ДУ в пам'ять приймача. Друга - за навчання приводу під отвір, на якому встановлена автоматика Edinger I10.
Кінцеві вимикачі
За зупинку роботи приводу при досягненні воротами повного відкритого і повного закритого положення відповідає система кінцевих вимикачів. В даному випадку автоматика Edinger I10 використовує магнітні кінцеві вимикачі. Така система має на увазі наявність геркона, який вбудований в привід і двох магнітів різної полярності.
У герконі контакти запаяні вакуумним способом, так що зламатися він не може. Спрацьовує цей елемент на магнітне поле магнітів, які встановлені на зубчастій рейці в точках повного відкриття і повного закриття.
Самі магніти зроблені дуже якісно. Вони регулюються по горизонталі, що дозволяє точно виставити їх навпроти геркона навіть якщо цьому заважає бобишка зубчастої рейки. Полярність у магнітів різна, тому один відповідає за положення повного відкриття, а другий - повного закриття. Кріплення у них дуже надійні так що з посадочних місць вони не випадуть.
Конструкційні особливості
Корпус автоматики Edinger I10 складається з двох частин. Верхня частина - кришка приводу зроблена з високоякісного пластика темно-сірого кольору. Вона легко знімається дозволяючи без проблем дістатися до нутрощів приводу.
Нижня частина зроблена з алюмінію і пофарбована порошковим методом в той же темно-сірий колір. Її теж можна розібрати, щоб отримати доступ до внутрішнього валу двигуна. Є усього лише один отвір, через який в привід заводяться дроти живлення. Його рекомендують закладати герметиком.
На зовнішній стороні нижньої частини корпусу є спеціальні дверцята, які дозволяють міняти ручний і автоматичний режим. Розберемося з цією деталлю детальніше.
Механізм розблокування
Річ у тому, що автоматика Edinger I10 самоблокується. Це означає, що після завершення роботи двигуна спрацьовує блокування внутрішньої шестерні і коміра вручну зрушити буде не можливо. Але виникаю такі моменти, що така необхідність з'являється. Найпоширеніша, наприклад, коли відключають електрику. На такі випадки передбачений механізм розблокування.
У комплекті з автоматикою йдуть два ключі розблокування. Один з них треба вставити в отвір на нижній частині корпусу (воно закрите гумовою заглушкою) провернути, а потім потягнути на себе дверцята. Шпонка, яка блокує внутрішню шестерню вискакує і автоматика переходить в ручний режим. Ворота можна пересувати вручну
Щоб повернути привід Edinger I10 знову в автоматичній режим треба виконати усі дії в зворотному порядку. Крім того, треба після цього трохи штовхнути ворота, щоб шпонка знову встала на місце. Якщо цього не зробити вона влетить туди на великій швидкості. Після першого разу нічого не станеться, але краще, щоб це не повторилося.
Комплектація
Автоматика Edinger I10 поставляється у брендовій картонній коробці.
До неї поміщений головний елемент комплекту - привід.
Також туди укладають сталеву монтажну основу
Два пульти ДУ (чотирьохканальний)
Кріплення
Один ключ для перемикання режимів ручний/автоматичний
Два магніти від системи кінцевих вимикачів
Зубчаста рейка в мінімальний комплект не входить, але вона потрібна. У більше розширені комплекти включені 4 м.
Також є комплекти, в яких є фотоелементи безпеки
Сигнальна лампа
І GSM- модуль
Який комплект вибрати - вирішуйте самі.
Ціна вказана за мінімальну комплектацію (без зубчастої рейки).