Наявність:
В наявності

3800 грн. 3425 грн.
  Відгуків: 0

Standart - 500 фурнітура для відкатних воріт масою до 500кг із сталі завтовшки 4 мм виробництва торгової марки Novi Vorota

Вибирайте фурнітуру правильно!

 


Комплектація

Роликова опора

Роликова опора (каретка)

2 шт.

Верхня пластина з роликами

Верхня пластина з роликами

1 шт

Нижній кінцевий ролик з пластиною-заглушкою

Нижній кінцевий ролик

1 шт

Нижній улавливатель

Нижній улавливатель

1 шт

Верхній улавливатель

Верхній улавливатель

1 шт

Гумова заглушка

Нижний улавливатель

1 шт.

Направляюча рейка

(чорна сталь

довжина 5 м

товщина 4 мм)

Направляюча рейка

1 шт.


Вартість

3800 грн

3425 грн


Замовити

Можна замовити з рейкою з оцинкованої сталі, а також балкою інших розмірів - 5 м або 7 м.

Переваги комлекта Novi Vorota з рейкою 4 мм

З цим комплектом Ви отримаєте високу якість і підвищену міцність за реальною ціною. Ця фурнітура до категорії дешевих не відноситься, оскільки ніякої економії на матеріалах тут не передбачено. Якісна сировина і відповідальне виконання на європейському устаткуванні забезпечують довговічність і надійність кожному елементу. Але зайвих переплат «за бренд» чи доставку з-за кордону тут теж немає, і це при тому, що якість цілком відповідає аналогам з Європи.

Бонуси

Повна упевненість самого виробника в якості фурнітури видно вже з гарантійних зобов'язань – цілих 8 років на цей комплект.

У подарунок йде інструкція по створенню воріт, а при необхідності креслення і специфікація!

Звичайно, в Інтернеті є і зразкові схеми, і детальні інструкції, але під час монтажу відволікатися на гаджети як мінімум не зручно. Так що друкарська покрокова інструкція під рукою не завадить. Тим більше що технологія виробництва тут детально розписана і проілюстрована від підготовчих праць до здачі в експлуатацію. Такий посібник особливо цінний для тих, хто береться за подібні роботи уперше.

Не менш корисне буде індивідуальне креслення. При оформленні замовлення необхідно повідомити менеджерові розміри воріт, і тоді разом з фурнітурою прийде креслення з схемою різання матеріалу і необхідними розрахунками.

Направляючий профіль

Довговічність і якість воріт значною мірою залежать від направляючого профілю або простіше – рейка. Він рівний і гладкий – стулка котитиметься плавно, легко і без зайвого шуму. Він міцний – значить, не деформується під навантаженнями, не розігнеться, не потрібно буде знімати ворота, зрізувати рейку і міняти її на іншій.

Своєрідна геометрія розроблена була для того, щоб не дозволяти роликам відхилятися від заданої траєкторії і чиркати об рейку. Так що в перерізі повинні добре промальовуватися усі необхідні вигини без зайвих закруглень. Нижні ж полички зобов'язані бути дзеркальним відображенням один одного, розташовуватися на одному рівні, бути паралельними верхній грані. Будь-який недогиб або несиметричність може викликати прискорений знос роликів.

Геометрична точність направляючого профілю Novi Vorota витримана на високому рівні. Європейське устаткування дозволяє випускати рейки, що без зусиль конкурують з продукцією інших вітчизняних виробників. Для перевірки якості підгину нижніх поличок на рейку можна помістити рівний брусок. Це дозволяє переконатися, що у направляючої Novi Vorota немає зайвих проміжків.

Ідеально рівним рейка зобов'язана бути і в подовжньому напрямі, без яких-небудь відхилень по усій довжині. Будь-яка кривизна виробу утруднить хід кареток. Нерівності поверхні ж змусять ролики підстрибувати і гриміти. Подовжній розріз рейки Novi Vorota дозволив переконатися у відсутності недоліків прокату металу.

По одній геометрії про якість рейки судити не можна. Скажімо, сталь досить м'яких сортів катається не в приклад легше і точніше, чим міцніша, але під час експлуатації свою геометрію вона може втратити так же легко і швидко. Рейка з недостатньо якісної сталі може в цілому повести, інша проблема – полички, що швидко розігнулися.

Рейка Novi Vorota катається в Україні, але сталь для нього завозиться імпортна, щоб забезпечити відповідність вимогам до направляючої. Навіть на вигляд такий профіль без шорсткостей структури і окалин виглядає у вигіднішому світлі, ніж вироби з української сталі.

Для виробництва направляючих Novi Vorota використовують сталь, в якій вміст вуглецю підвищений. Цей матеріал значно краще протистоїть динамічним навантаженням, тому не схильний до деформацій під час експлуатації. З іншого боку прокатується він складніше, ніж низьковуглецеві сорти сталі, складніше його обробити покриттям проти корозії, так що чіткість вигинів може дещо поступатися. Але підвищена міцність такої рейки і дбайливе відношення його до роликових кареток значно збільшують термін служби ворітної системи.

Товщина – ще одна обов'язкова складова міцності. Якщо вона виявиться недостатньою для майбутніх навантажень, то навіть якість сталі не врятує. З іншого боку, відповідна товщина в сукупності з конструкційною сталлю забезпечує отримання направляючої, що дійсно стоїть.

Для невеликих і середніх розмірів неважких стулок використовують рейку перерізом 60*70 мм, а ось товщина сталі у різних виробників коливається від 3 до 4 мм. Насправді 3 мм підійде для зовсім символічних воріт, 3,5 мм – це загальноприйнятий стандарт, а ось 4 мм – це вже підвищений рівень якості.

Співвідношення прочностных характеристик визначається по квадратах товщини металу, а значить отримуємо, що рейка 4 мм завтовшки:

42 : 3,52 = 1,306 - на 30% міцніше стандартного і

42 : 32 = 1,778 – на 78% надійніше мінімального.

І саме така поліпшена напрямна з відповідної сталі завтовшки цілих 4 мм входить в комплект, який розглядається в цьому огляді.

Рейка покликана працювати в парі з роликовими каретками, тому потрібна оптимальна відповідність їх розмірів. Це означає, що ролики повинні вільно входити всередину рейки, без зайвих зусиль, але не бовтатися в трубі при цьому.

Напрямна з роликами даного комплекту мають між собою проміжок близько міліметра, що вигідно відрізняє цю фурнітуру від аналогів, де проміжок досягає 2-3 мм і викликає «клювки» стулки при закриванні.

Вибрати можна чорну рейку цієї товщини або ж узяти дорожчу оцинковану. Обидва варіанти мають власні переваги: з чорним легше працювати (зварювати, забарвлювати), а цинк краще захищає від корозії, причому і внутрішню поверхню теж. Балки випускаються завдовжки 5, 6 або 7 м.

Роликові опори

У комплект входять дві роликові опори, на які спиратиметься стулка і по яких їй належить кататися. Це і визначає основні вимоги до опор: міцність, відповідність навантаженням, якість кочення.

Каретки Novi Vorota забезпечені металевими роликами. Ніякого здешевлення за допомогою штампування полімерних роликів тут не застосовується. Для нашого клімату така заміна сильно знижує якість, оскільки занадто низькі температури або нагрів сонцем руйнівно діють на полімери, примушуючи їх кришитися або деформуватися. Плюс зносостійкість сталі не порівнянна з цим показником пластика.

Твердження, що пластик менше шумить і вібрує вірно лише частково. По-перше, якісні сталеві ролики в комплекті з абсолютно рівною і гладкою рейкою також гуркотіти не схильні. А по-друге, тиша полімерних буде до того моменту, поки їх геометрія буде незмінна, а трохи розплавляться влітку – і вже нерівні колеса гладко котитися не зможуть.

Великий радіус металевих роликів Novi Vorota також сприяє плавному ковзанню по них рейки. Не спостерігається різких ривків на старті, коли докладається підвищене зусилля.

Якість роликових кареток багато в чому залежить від підшипників. Їх вантажопідйомність і довговічність визначають надійність усієї опори. Для навантажень, для яких призначений даний комплект, різні виробники застосовують 201 або 301 підшипник (китайську невизначену дешевину взагалі в рахунок не беремо). Очевидно, що вантажопідйомність 301-го значно вище, тобто такий буде прийнятніший.

Дійсно, в каретках Novi Vorota застосовуються 6301RS підшипники кочення бренду KG. Вони забезпечені гумовометалевими пильовиками, які набагато краще захищають кульковий механізм від вологи і пилу, чим просто металеві. Це означає, що засміченню і корозії складніше буде дістатися до роликів і вивести з ладу підшипники.

Компанія KG International – великий міжнародний концерн, що спеціалізується на випуску підшипників. Продукція забезпечена сертифікатами якості і перевірена часом.

Якщо розглядати статичну вантажопідйомність, то для підшипника 6301 вона складає 465 кг В каретці ж передбачені 4 пари таких підшипників, так що для розрахованого на навантаження до 500 кг комплекту Novi VorotaStandart 500 це дійсно буде досить.

Висока якість виконання і запас міцності підшипників в сукупності з посиленою чотирьохміліметровою направляючою дає можливість виробникові встановлювати гарантію 8 років на цей комплект фурнітури. Природно, що прослужать комплектуючі набагато довше.

Каретки Standart 500 забезпечені не лише сталевими роликами, але і втулками із сталі. У эконом-вариантах можна зустріти полімерні втулки, які можуть підійти для зовсім легких воріт. Втім, це все одно буде тимчасовий варіант.

Сталеві ж втулки забезпечують високу точність складання каретки, щоб пари роликів були абсолютно симетричні і на належному рівні. Прослужать вони явно довше за пластикових.

Голова роликової каретки цього комплекту легко нахиляється вручну. Зустрічаються на ринку опори з тугим ходом, що може з часом привести до повного заклинювання в одному положенні. Це дуже шкідливо для кареток, оскільки зусиль для руху в одну із сторін потрібно буде додавати більше, а знос роликів буде підвищеним. Куди краще, коли голова без проблем нахиляється в ту сторону, куди в даний момент котяться ворота.

Антикорозійне покриття усіх металевих частин каретки не викликає нарікань: оцинковування рівномірне, без темних плям, що виникають при недостатньо товстому шарі покриття.

Верхня підтримувальна пластина

Верхня пластина підтримує вертикаль стулки, а також служить направляючою для верхнього зрізу воріт, коригуючи траєкторію ходу. Є зігнутою сталевою пластиною з довгастими пазами під пару роликів з болтами. Така будова дозволяє встановити необхідний проміжок між роликами, щоб вони надійно обхоплювали стулку.

Пластина виконана із сталі завтовшки 4 мм. Навіть у ряді дорогих італійських комплектів товщина менша.

Ролик складається з шестигранного металевого болта з полімерною оболонкою і гумовим кожухом. Гума м'яко притискує стулку, не залишаючи подряпин, як це буває з пластиковими роликами. До того ж матеріал цих елементів має стійкість до ультрафіолету.

Нижній уловлювач

Стулка консольних воріт через отвір рухається на вазі, але ось утримуватися так увесь час вона не повинна – постійні підвищені навантаження руйнівно діятимуть на рейку і ролики. Нижній уловлювач якраз і створений для того, щоб на нього спирався вільний край воріт, коли вони стоять закритими. Переймаючи на себе частину навантаження, він дозволяє не лише рівномірно розподілити вагу воріт, але і усуває дію стулки як важеля. Так що завдяки уловлювачу уся система зможе служити набагато довше.

Уловлювач Novi Vorota зроблений якісно із сталі завтовшки 3 мм, з точним виконанням кожного вигину.

Досить велика глибина елементу і висота стінок підвищують ефективність в порівнянні з аналогами. Уловлювач забезпечений широкими розгорнутими пелюстками-відгинами для гарантованого попадання стулки на законне місце навіть при сильному вітрі.

Строго горизонтально приварена нижня поличка, так що кінцевий ролик легко заїде на неї і спиратиметься усією поверхнею своєї основи.

Кінцевий ролик

Кінцевий ролик кріпиться на краю рейки, щоб вільний край стулки легко заїжджав на уловлювач, підводячи цей край воріт. Сам ролик для невеликих стулок роблять полімерним – цього цілком достатньо. Звичайно, для великих воріт перевагу віддають сталевим, але для легких робити комплект дорожче немає сенсу.

Оцинкована сталь застосовується для П-образної пластини кріплення ролика. В якості кріплення передбачена пара болтів. При цьому гайки прихоплені зварюванням, щоб не відкручувалися через вібрації. Таке виконання робить елемент ще надійніше.

Додатково кінцевий ролик в цьому комплекті забезпечений пластиною-заглушкою і демпфером для м'якого стикування.

Верхній уловлювач

Верхній елемент фіксації стулки від відхилення вітром або іншими навантаженнями є сталевою скобою також з розгорнутими пелюстками. У нього немає перемички, що збільшує міцність, так що і товщину для нього беруть більше – 4 мм. Це не дозволить уловлювачу розігнутися.

Вітчизняні виробники аналогічних комплектів роблять верхній уловлювач тонший – максимум 3 мм, а іноді ще і не включають його у базову комплектацію, продаючи як додатковий елемент. Як мінімум вітровий тиск компенсувати необхідно, так що у будь-якому випадку придбавати уловлювач припаде.

Надійність верхнього уловлювача Novi Vorota не ставиться під сумнів.

Заглушки

Торці направляючого профілю обов'язково потрібно буде закрити від зайвої вологи, сміття і снігу. Якщо цього не зробити, то після проходження крізь замет всередину рейки наб'ється сніг, який руйнівно діє як на метал направляючої, так і на ролики. Те ж саме можна сказати про зайвий пил і бруд.

У комплект фурнітури зазвичай включають 1 або 2 гумових заглушки. Вони повторюють геометрію рейки і забезпечені гофрованою частиною, що дозволяє закрити зрізи як пробками. Вставляються вони вручну без використання інструментів.

У даному комплекті йде лише одна така знімна заглушка з якісної гуми, яка не тверднутиме на морозі або не розтріскуватиметься при жарі. Замість другої, передньої, застосовують металеву пластину на краю кінцевого ролика.

Монтажна пластина

У базовий комплект не включена, але дуже корисна монтажна пластина.

Роликові каретки можна відразу приварити на швелер, але тоді при просіданні фундаменту або іншій причині скоректувати висоту елементів доведеться знімати ворота, зрізувати опору, підбирати потрібної товщини підставку і виконувати монтаж воріт наново. Монтажна ж пластина дозволяє встановлювати опори на шпильки і затискати гайками з шайбами, тобто регулювати висоту роликів простим поворотом ключа.

Природно, що монтажна пластина для цього комплекту точно підігнана під габарити роликових опор. При купівлі одночасно з фурнітурою діє знижка на пару цих пластинів.

 
Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.