Наявність:
В наявності

13859 грн. 12065 грн.
  Відгуків: 1

Miller Technics 1000 - безпрограшний варіант для будь-яких відкатних воріт

Вибирайте автоматику правильно!

Тільки до 31.10.2024

Привід Miller Technics 1000


Комплект Miller Technics 1000 Мінімальний

309€
269€

Замовити

Привод MT 1000 (з металевим редуктором, вбудованим блоком управління, монтажним набором и ключом озблокування)

Привод Miller Technics 1000

Пульт радіокерування 4-х канальний (2 шт)

4-х канальные пульты ДУ Miller Technics


Комплект Miller Technics 1000 Оптимальний

347€
307€

Замовити

Привод MT 1000 (з металевим редуктором, вбудованим блоком управління, монтажним набором и ключом озблокування)

Привод Miller Technics 1000

Пульт радіокерування 4-х канальний (2 шт)

4-х канальные пульты ДУ Miller Technics

Зубчата рейка (стальна, оцинкована) – 4 м

Магнитные концевые привода Miller Technics 1000


Комплект Miller Technics 1000 Максимальний

377€
337€

Замовити

Привод MT 1000 (з металевим редуктором, вбудованим блоком управління, монтажним набором и ключом озблокування)

Привод Miller Technics 1000

Пульт радіокерування 4-х канальний (2 шт)

4-х канальные пульты ДУ Miller Technics

Зубчата рейка (стальна, оцинкована) – 4 м

Магнитные концевые привода Miller Technics 1000

Сигнальна лампа

Оригінальная сигнальная лампа

Фотоелементи Sensore

Фотоэлементы безопасности

А тепер варто поглянути детальніше, що отримаєте саме Ви завдяки таким параметрам. Спершу необхідно визначити, чи підійде він Вам в принципі, а потім – наскільки він надійний. Звичайно, довговічність не цифрами з таблиці вимірюється, так що аналізувати будемо і будову.

Навантаження: максимальні і оптимальні – підбираємо з розумом

Як би добре не виглядали характеристики приводу, потрібно їх ще правильно «прочитати», щоб не допустити помилку. Подивимося, як визначити, наскільки даний привід підійде до цих конкретних воріт.Основні принципи вибору відповідної моделі Ви знайдете в статті «про підбір автоматики для відкатних воріт». Тут же нагадаємо пару-трійку важливих моментів:

Вказані в технічних характеристиках параметри є максимальними, перевищувати які не можна ні в якому разі.

Скажімо, вагу стулки воріт потрібно враховувати з «обважнювачами» у вигляді налиплого снігу, льоду, що намерзнув, необхідністю «зривати» ворота, що примерзнули, і долати підвищений опір фурнітури внаслідок зносу або замерзання мастила. А інтенсивність не повинна виходити за рамки навіть в години пік і у разі приїзду великої кількості гостей/партнерів.

Враховувати необхідно призначення приводу. Для побутового застосування можна брати моделі з інтенсивністю до 40%, 5-7 відкривань в годину для будинку і дачі буде достатні, а між роботою приводу цілком можна робити досить тривалі паузи. Для компаній і організацій, де воротами користуються активно, купують промислові моделі, для яких цей параметр рівний 70-100%, тобто мотору відпочивати майже не треба. Такі в годину здатні відкрити ворота до двох десятків разів, а в добу забезпечити декілька сотень відкривань. Автоматика з 50-60% інтенсивністю відноситься до напівпромислової, дозволяє мотору відпочивати не довше, ніж працює.

Працювати на межі сил шкідливо. Це справедливо для будь-якої техніки (та і для самих людей). Приміром, автомобілі, які «ганяють» на максимальній швидкості або сильно навантажують, набагато частіше потребують ремонту і набагато менше служать. Так що максимальні параметри слід дещо зменшувати. Наближатися до максимуму не варто.

Наближення до грані можливого допустимо хіба що зрідка в якості виключення, і то на нетривалий час. Скажімо, бігун «викладається повністю» під час змагань і важливих тренувань, а не пересувається так постійно і скрізь. Разовий перевезти/перенести гранично допустиму тяжкість цілком можна, але постійно це робити ніхто не буде.

Навантаження підсумовуються. І це стосується не лише необхідності додати, скажімо, передбачувану вагу льоду і снігу до чистої маси стулки. Враховувати слід і те, що різні навантаження теж доповнюють одна іншу. Наприклад, при однаковій масі стулки, ширша зажадає більше зусиль, ніж вузька. Важку стулку так само часто, як легку рухати не варто.

Очевидно, що запас міцності і потужності дуже навіть привабливий з технічної точки зору:

- Якщо привід працюватиме упівсили, не напружуючись, то і прослужить він набагато довше. Дійсно: знос мінімальний, перевищити допустимі пороги – не реально ні за яких обставин, ризик поломки майже нульової.

- Високі навантаження на межі допустимого здатні швидко вивести техніку з ладу: підвищений в наявності знос, а будь-який неврахований чинник загрожує привести до ремонту.

У багатьох приводах усі додаткові чинники потрібно враховувати самостійно: прикидати, наскільки багато може намерзнути льоду на фактурну поверхню стулки, яке зусилля знадобиться воротам взимку… Скажімо, італійці з їх среднеземноморским кліматом і низькими гратчастими воротами запас потужності на це спочатку не передбачають.

Виникає питання: чом би тоді просто не купувати найбільш потужні моделі, до того ж розраховані на постійне застосування без жодного відпочинку? Все просто - такі моделі зазвичай коштують набагато дорожче. А переплачувати удвічі за ті можливості, якими не користуватимешся – просто марнотратство. Тому часто і зважують усі «за» і «проти», перш ніж зробити вибір не лише між побутовою і промисловою моделлю, але і між окремими приводами лінійки.

Вибирати потрібно зважено, щоб і за непотрібне не платити, але і не зламати слабку для цих умов техніку. Можна, звичайно, досконально оцінити усі вірогідні навантаження і підрахувати максимально точно. Такі розрахунки досить складні, а передбачати абсолютно все взагалі не можливо. У будь-якому випадку краще узяти «із запасом», щоб потужності гарантовано вистачило. А оцінити якнайповніше можуть допомогти наші фахівці – зверніться до них за консультацією.

Для того, щоб отримати уявлення про гарантовані можливості приводу, оцінити заздалегідь, для яких воріт він дійсно підійде, є один «універсальний» метод визначення. Полягає він в тому, щоб просто розділити максимальні паспортні значення навпіл (а іноді і на три). Саме те, що вийшло, і буде реально під силу робити автоматиці день у день. Приміром, розрахований привід на вагу 500 кг – беріть його для воріт 200-250 кг, не більше.

Хоча на ділі іноді не все так просто. Деякі бренди примудряються в якості максимальних параметрів вказати бажані, але недосяжні. І ніби врахуєш «поправку», а все одно отримуєш роботу на знос. Але є і такі, які вказують реальні, а то і занижені цифри. І саме до останніх відноситься Miller Technics 1000 – запас потужності у нього такий, що реально можна рухати стулку до 10 м шириною і до 1 тонни вагою без яких-небудь поправок.Потужності у нього на це вистачить – запас на додаткові навантаження вже передбачений.

Даний привід дійсно підходить практично для будь-яких воріт. Він легко впорається з фільончастими і кованими, вага яких дуже переконлива. Ну а з легкими у нього буде величезний запас потужності. При цьому ціна залишається досить привабливою без зайвих переплат. Хіба погано отримати напівпромисловий привід за ціною побутового?!

З інтенсивністю простіше: параметр вказує на максимальні значення під час піку, в решту часу частота відкривань має бути менша. Залишається прикинути, наскільки щільний потік авто йде через ворота. МТ 1000 здатний рухати ворота по декілька сотень раз на добу – перевірено на багатоквартирних об'єктах.

Продуманість конструкції як запорука довговічності

Прийшов час заглянути під кришку, щоб подивитися, чому цей привід іноді називають «трактором». Нашими фахівцями на практиці перевірено, що Miller Technics 1000 є практично безвідмовною робочою машиною, яка ніколи не підводить і справляється з навантаженнями, які «інтелігентним італійцям» далеко не завжди по плечу. А чим це обумовлено – ми і розглянемо.

Без верхньої кришки бачимо наступну картину: великий двигун, а поряд з ним вертикально розташована плата. Редуктор розміщений під цими блоками.

Привід Miller Technics 1000Вид приводу без кришки з боку користувача

У нижній частині корпусу з одного боку бачимо облаштування розблокування (отвір під ключ), з іншою – зовнішню шестерню, яка і рухає зубчастою рейкою.

Привід Miller Technics 1000Вид приводу без кришки з боку стулки воріт

Дещо в стороні від плати розташований ще один важливий елемент – геркон. Працює він разом зі встановлюваними на зубчасту рейку магнітами в якості кінцевих вимикачів. Принцип його роботи гідний окремої розмови, так що винесемо це питання в самостійний пункт трохи далі.

Розташування геркона Miller TechnicsРозташування геркона

Розташовані усі елементи досить компактно. При цьому залишений вільний простір між наявними вузлами і кришкою, щоб можна було розмістити додаткові модулі. Так, це не усім знадобиться. Але все таки, якщо Ви вирішите додати в систему зовнішній радіоприймач або модуль GSM, то не доведеться думати, як їх впихнути – знайдеться місце для декількох таких доповнень. Іноді зустрічаються моделі конкурентів, де для цього потрібно було б інший корпус шукати, розташовувати його поблизу ще і забезпечувати підключення між новим пристроєм і платою управління на деякому віддаленні.

Знімається двигун досить просто і швидко: до корпусу він прикручений болтами під внутрішній шестигранник.

Кріплення двигуна Miller TechnicsКріплення двигуна

Досить просто подивитися на зовнішній вигляд двигуна, щоб отримати уявлення про його можливості. Мотор МТ 1000 набагато більше за багато аналогічних моделей інших виробників. Так що запас міцності у нього в порівнянні з ними чималий. Завдяки цьому і «тягає» стулки різних розмірів він без зусиль, і ворота, що примерзнули, сам зрушує, без Вашої допомоги.

Порівняння розміру моторівПорівняння розміру моторів MT1000 і популярного італійського приводу

Потужність приводу тут дійсно висока. Виробник приводить реальні цифри, не завищені, не бажані, а саме ті, на які Ви можете розраховувати. 350 Вт – на перший погляд не надто багато. Деякі бренди для аналогічних приводів і по 500 Вт передбачають, але на ділі подібні цифри часто недосяжні – реальних і сотні іноді не набереться. Не вірячи на слово, фахівці нашої компанії виконали перевірку параметрів на відповідність заявленим самостійно.

Не лише сам двигун значно більший, але і товщина валу у багато разів перевищує параметри конкурента. Що означають 8 мм у одного з відомих «італійців» (з проточкою під стопорне кільце взагалі всього 6 мм) в порівнянні з 20 мм Miller Technics 1000?

вал МТ-1000Переконливий вал МТ- 1000

Ось такі вали зустрічаються на деякій відомій автоматиці

Зламати вал «китайцеві» практично неможливо, а у «італійця» цей вузол чимось на зразок витратного матеріалу може стати. І таких зрізаних в місці проточки тонких валів приносять велику кількість в надії полагодити. Але так просто не вийде - потрібно тільки міняти, причому увесь вузол.

Навіть увесь двигун цієї європейської моделі цілком поступається розмірами одному ротору МТ 1000! Ну і різниця в товщині валів тут видно особливо чітко.

ротор МТ 1000Двигун «італійця» порівняно з одним лише ротором МТ 1000

Двигун асинхронний, що вимагає живлення 220 В. Низьковольтні приводи в наших кліматичних умовах і з традиційно громіздкими воротами просто не доречні. Нехай їх ставлять європейці на свої символічні ворота заввишки близько метра і гратчастою ажурною структурою – там високі потужності просто не потрібні. Нам краще перестрахуватися в цьому питанні.

Працездатність приводу залежить не лише від мотора, але і від інших складових. Візьмемо той же ротор: тут для його обертання передбачені два закриті шарикопідшипники 6204 RS. Ніяких втулок і інших недоречних замін на дешевші (і ненадійні) технології.

Шарикопідшипники і черв'як редуктора МТ 1000Шарикопідшипники і черв'як редуктора

Сам сталевий черв'як виглядає дуже переконливо: міцний, він не вийде з ладу ні в найближчому, ні у далекому майбутньому. Такий елемент здатний служити роками практично без зносу. Саме черв'як передає крутний момент від двигуна до веденої шестерні, від якої через вал рух передається зовнішній шестерні і, нарешті, зубчастій рейці.

Ведена шестерня цього приводу також виконана з металу. Проте зовнішній край деталі вже не сталевий, а бронзовий. Це не робить шестерню уразливої, навпаки, покращує взаємодію із сталевим черв'яком. І річ не лише в тому, що бронза береться зносостійка. Площа самої шестерні більша, ніж черв'яка, тому при однаковій міцності (якби обидва елементи були сталевими) знос черв'яка був би прискореним в порівнянні з шестернею. З часом цей дисбаланс привів би до збільшення проміжків і порушення роботи пари.

Черв'ячна пара МТ 1000Черв'ячна пара

Знос же пари сталь/бронза в даному випадку буде така, що елементи з роками краще притиратимуться один до одного. Власники цього приводу відмічають, що з часом механізм видає менше шуму.

Варто віддати належне якості виготовлення елементів: ретельно вивірена форма зубів і їх бездоганна шліфовка забезпечують легкий хід деталям і тиху роботу приводу.

Але якщо розглядати внутрішню шестерню далі, то виникає питання, навіщо їй сталевий сердечник. Простіше було б зробити її цілком бронзовою. Але ця будова вибрана неспросто: для організації надійного зчеплення якраз потрібна сталь в центрі. До зчеплення повернемося трохи пізніше.

Як бачимо, у Miller Technics 1000 редуктор повністю металевий, без яких-небудь новомодних полімерних вкраплень. По міцності з металом жоден пластик не зрівняється. До того ж від великих морозів або перегрівання метал не страждає, тоді як полімер міняє свої властивості (робиться пластичним або крихким, втрачає форму або ламається).

Металевий редуктор МТ 1000Металевий редуктор МТ 1000

Розмір теж з рахунків скидати не варто. Погодьтеся, що велика деталь не лише виглядає переконливіше, але і запас міцності має більший, тобто менше схильна до зносу і прослужить довше.

Варто сказати, що економія деяких виробників не обмежилася включенням пластика в редуктор. Так у МТ 1000 вал обертається на однорядних шарикопідшипниках закритого типу, але у конкурентів встречаютсяи полімерні втулки.

Шарикопідшипники Miller Technics 1000Шарикопідшипники Miller Technics 1000 і полімерні втулки конкурента

Втім, ціна при такій економії все одно залишилася досить переконливою, хоча сам редуктор поступається в запасі міцності (що і втулки, і скромніші розміри деталей підтверджують). І це при тому, що по техпаспорту моделі розраховані на однакові навантаження.

Зовнішня шестерня виконана із сталі. Бачимо 17 зубів з модулем зуба рівними 4. Тут потрібне максимально надійне зчеплення із зубчастою рейкою (теж сталевою, пластикова не вселяє довіри). Інколи стулка воріт може бути дуже важкою, так що у світлі майбутніх навантажень навіть м'якші метали використати не варто, не кажучи вже про силумін або пластик.

Сталева шестерня МТ 1000Сталева шестерня МТ 1000

Силуміновий сплав, який іноді застосовують деякі виробники, характеризується підвищеною крихкістю. Продукція порошкової металургії довіри не викликає. А ось сталь найбільш стійка до ударних навантажень, так що вибір дійсно виправданий.

шестерня в готовому видіТак виглядає шестерня в готовому виді

Виконана деталь на зуборізному верстаті з максимальною точністю. На вал встановлюється за допомогою шпонки, закріплюючись спеціальним стопорним кільцем. Проблем з цим елементом надалі не передбачається.

Окрім безпосередньо механізму варто розглянути і сам корпус. Нижня його частина, в яку і встановлюється мотор-редуктор, виконана методом лиття під високим тиском з алюмінію. Корозії цей матеріал практично не схильний, так що корпус забезпечить збереження поміщеного в нього механізму на увесь термін служби.

Алюмінієвий корпус редуктораАлюмінієвий корпус редуктора

Продуманою є і конструкція: усі елементи механізму мають свої місця, для підведення проводки передбачені зручні отвори. При цьому враховано, що Ви можете захотіти поставити не одну, а дві пари фотоелементів або ж інше додаткове устаткування, що зажадає ввести більшу кількість дротів. Свердлити або розширювати дірки, щось «доробляти» і «переробляти» не припаде.

Суворе дотримання усіх розмірів теж важливо: від цього залежить, наскільки точно один відносно одного будуть розміщені інші деталі: які проміжки будуть між шестернею і черв'яком, наскільки рівно йтиме вал і так далі. Завдяки тому, що в цьому приводі все максимально підігнано, робота устаткування дуже тиха, а знос елементів $##$, що труться;ndash; мінімальний.

Що мені дуже сподобалося в Miller Technics 1000, так це його простота: надійні механізми без надмірно незрозумілих технологій, деталі з величезним запасом міцності, легкість розбирання. Буквально за 10 хвилин за допомогою шестигранника і знімача для підшипників привід можна розібрати на запчастини повністю (навіть редуктор розкрутивши на елементи) і знову зібрати його.

Немає нічого зайвого, а те, що є – вселяє довіру, значить, і ламатися то там, то тут не буде. Але якщо щось і вийде з ладу (років через десять, приміром), то замінити деталь буде нескладно. Тим більше що усі необхідні запчастини у нас завжди є в наявність на складі. І нехай їх рідко потрібно, але наш запас дозволить не втрачати часу на замовлення і доставку із заводу – ми відправимо Вам необхідний елемент протягом доби.

Так що не даремно саме цей привід порівнюють з трактором: потужний, надійний, простий і невбиваний. Йому по плечу великі навантаження, а в екстрених ситуаціях він стійкіший в порівнянні з іншими моделаям. Навіть на воротах в дворах багатоквартирних будинків цей привід працює без збоїв багато років підряд. І зі скаргами на знос техніки доки ще не зверталися.

Очевидно, що не звучне ім'я того або іншого бренду дозволяє техніці працювати за будь-якої погоди, а саме закладені технічні можливості. Тому і міняють все частіше розкручені моделі європейських марок саме на Miller Technics 1000.

Розблокування приводу і особливості організації зчеплення

Черв'ячна передача забезпечує приводу самоблокування. Дійсно, поки мотор працює – він крутить шестерні і рухає ворота. Але якщо двигун зупинився, то усі деталі так само залишаються в зачепленні, а зворотний хід не передбачений. Таким чином при відключеному приводі сам механізм є замком.

Якщо є замок, то має бути і «ключ», який дозволить його відкрити в екстреній ситуації. Нерідко трапляється, що подання електроенергії відсутнє, тому включити мотор просто неможливо. Для цих випадків і потрібний механізм розблокування, який переводить ворота в ручний режим.

Розглядати розблокування необхідно з двох сторін:

- наскільки просто виконується для Вас як користувача;

- чи надійно організована з точки зору технології і матеріалів.

Отже, розблокування МТ 1000 виконується дуже просто зовні. У комплект автоматики входять спеціальні ключі на цей випадок. Досить просто повернути ключ в спеціальному отворі в нижній частині приводу. Після цього стулку можна буде рухати руками. Повернутися в автоматичний режим дозволить зворотний порядок дій, тільки по закінченню потрібно ще буде посунути трохи стулку, поки не пролунає характерне клацання. Це говоритиме про зачеплення механізму і безпеки для роботи техніки.

Облаштування розблокування з ключемОблаштування розблокування з ключем

Природно, що у Вас має бути доступ до автоматики, простіше кажучи - потурбуйтеся про наявність хвіртки, щоб у разі чого не потрібно було через огорожу лізти. А сама необхідність в наявності ключа не дасть відкрити ворота стороннім, навіть якщо вони і зуміють підійти до приводу.

Тепер заглянемо знову всередину: що відбувається при розблокуванні. Оскільки заважає руху зачеплення усіх елементів, то, очевидно, цими діями ланцюг розривають. І місце такого розриву доводиться на внутрішню шестерню: її роблять незалежною від валу.

Облаштування зчеплення моделіОблаштування зчеплення моделі

Це зчеплення організоване найнадійнішим способом: з'єднання валу з шестернею виконується за рахунок сталевої шпонки. Однією своєю стороною шпонка входить у вал, а другий – у клиновидний паз на сталевому сердечнику внутрішньої шестерні. Спеціальна пружина забезпечує надійне притискання шпонки до шестерні.

При розблокуванні задіюється ексцентриковий механізм: пружина стискається і перестає утримувати шпонку пазу. А коли шпонка висувається за межі шестерні, то і взаємодія валу з черв'ячною парою уривається: ворота рухаються незалежно від мотора.

Шестерня з канавками і шпонкоюШестерня з канавками і шпонкою

При поверненні автоматичного режиму пружину «відпускають», вона знову придавлює шпонку до шестерні, але не факт, що в потрібному місці. Якщо сталевий клин не потрапив у відведений йому паз, то зчеплення все ще не спрацювало. З цієї причини і вимагають посувати стулку при блокуванні, а клацання якраз і підтверджує, що усі деталі на своїх місцях.

Якщо ж не проконтролювати правильність зачеплення, то шпонка все одно потрапить куди потрібно, але вже на високих обертах. Завдяки тому, що паз виконаний саме в сталевій частині шестерні, Miller Technics 1000 здатний не один подібний удар витримати. Тому і від бронзової цілісної деталі відмовилися, щоб міцність і надійність не знижувати.

У деяких виробників (у тому числі і іменитих) прийнято ставити взагалі полімерні внутрішні шестерні. Уявіть, що буде з такою деталлю, якщо розкручена сталева шпонка потрапить в пластикову канавку? Найчастіше вже перша ж помилка виведе привід з ладу. І випадок гарантійним не вважається: в інструкціях чітко прописано, що потрібно ввести ворота в зачеплення вручну. Забули? – Платіть! А частенько міняється навіть не одна шестерня, а уся черв'ячна пара.

Зламані полімерні шестерніЗламані полімерні шестерні

І це ще один недолік використання полімерів. Ну а перевага лише одна: привід з металевим редуктором зазвичай обходиться дорожче. Дійсно, шестерню з металу виконують за допомогою верстатів з ЧПУ: саме устаткування не дешеве, елементи по одному робляться, плюс сама сировина дорожче за полімерну. Ну а пластик розплавляють і заливають у форми: деталі відливаються цілими партіями, швидше і без зайвих витрат на верстати. Але придбання такої «економної» продукції приведе до збільшення витрат на ремонт.

Якщо дивитися з точки зору технології, то механізм зчеплення вибраний надійний. Приміром, в одній італійській моделі в зачепленні шестерню з валом утримують крихітні кульки.

Зчеплення із сталевими кулькамиЗчеплення із сталевими кульками італійського приводу

Надійність такого зчеплення дуже сумнівна: знос самих кульок і «розбивання» гнізд усередині шестерні, особливо при важких воротах, можуть привести до того, що зчеплення почне проскакувати, і автоматика працювати буде вже не так стабільно. Так, дбайливе відношення, постійний особистий контроль, за блокуванням системи продовжить термін служби… але до помилок така техніка куди як строгіша.

Вплив кількості мастила на довговічність роботи

Як бачимо, механізм дуже продуманий, надійний, без економії на матеріалах і технологіях. І це позитивно впливає на термін служби і безвідмовність роботи. Але є чинники, здатні перекреслити деякі плюси. Йдеться про забезпечення вузлів, що труться, мастилом.

Нестача мастила підвищує тертя, що збільшує знос і призводить до швидких поломок. Тому важливо, щоб не лише на деталях, але і на мастильних матеріалах виробник не економив. Краще всього продемонструвати наочно, як йдуть справи з цим питанням у Miller Technics 1000, чим описувати:

Велика кількість мастила на валу

Тепер торкнемося характеристик мастила. Дешеві олії часто не переносять мінусових температур, перетворюючись на подібність желе або парафіну. Очевидно, що з подібним матеріалом техніка працювати буде не особливо добре: почне в'язнути в нім, знижувати обороти і підвищувати навантаження. Так що важлива не лише кількість, але і якість. Приємно відмітити, що в цій моделі застосовують низькотемпературне силіконове мастило.

мастило в районі внутрішньої шестерніНе жаліють мастила в районі внутрішньої шестерні

Огляд нового приводу на наявність мастила вже дає надію, що матеріал буде досить, скільки б привід не пропрацював. Так що розбирати техніку, щоб змастити, навіть через декілька років не припаде. Мій колега пішов далі: він розкрив устаткування, яке прослужило вже 10 років. За його словами, навіть колір мастила не встиг змінитися, а її кількість все також було більш ніж на достатньому рівні.

Доречно зауважити, розбирання деяких «італійців» мене жахнула: вже із заводу механізм йшов практично сухим! Навіть якісні деталі досить швидко «з'їдалися» саме унаслідок недоліку мастила. Варто відмітити, що додавати мастило самостійно іноді буває теж небезпечно: якщо вона виявиться не сумісна із залишками заводською, то може статися розшарування, що тільки погіршить результат.

Використання геркона як великий плюс автоматиці

Геркон – це магнітний датчик, який реагує виключно на магнітні поля. Саме це зробило його ідеальним варіантом для системи кінцевих вимикачів. Але давайте по порядку: що таке кінцеві вимикачі, які вони бувають і чому саме магнітні вселяють довіру.

Отже кінцеві вимикачі – це пристрої, які дозволяють повідомити привід про кінець маневру (тобто що ворота повністю відкриті або закриті). Завдяки цьому мотор відразу ж відключиться: сам не буде зайвий час працювати, трансмісію почому даремно напружувати (рухатися-то вже нікуди), удару стулки об стовп не послідує. Краще всього налаштовувати спрацьовування датчиків так, щоб останні сантиметри ворота за інерцією доходили.

Механічні кінцеві вимикачі складаються з пристрою з пружинкою і мікрокнопками, який встановлюється всередину приводу, і двох кронштейнів, розташованих на зубчастій рейці.

Механічні кінцеві вимикачі у приводівМеханічні кінцеві вимикачі у приводів

З корпусу приводу стирчить лише пружинка. Кронштейни кріпляться до зубчастої рейки в строго певних місцях: один з них повинен натиснути пружинку, коли ворота повністю закриті, інший – коли відкриті до потрібної межі. Згинаючись під впливом кінцевика, пружина натискає мікрокнопку і замикає відповідний контакт, що і дає сигнал блоку управління про те, що пора переходити до наступного кроку (очікуванню наступної команди або включенню таймера). Мотор при цьому буде відключений.

Які недоліки цієї системи відразу впадають у вічі? Передусім – механічна дія. Пружинка регулярно натискатиметься, що веде до її фізичного зносу: і чим більше інтенсивності роботи воріт, тим швидше зношуватиметься елемент, поки не переламається. Мікроконтакти з часом окислюються, кнопки також схильні «старінню». Усе це спостерігатиметься і в північних, і в південних країнах.

Будова механічного кінцевого вимикачаБудова механічного кінцевого вимикача

Тепер проаналізуємо вплив наших кліматичних умов на подібний механізм. Очевидно, що заморозок після дощу або снігопад, що для нашої країни є нормою, додадуть клопоту:

- можуть примерзнути пружина і/або мікрокнопки – Вам доведеться їх розморожувати (приміром, брати фен дружини і тягнути дроти до воріт, причому в уранішньому поспіху або після важкого трудового дня замість відпочинку);

- пружина буде «загрібати» сніг на зубчастій рейці, і як тільки скупчиться невелика «купка», кнопка буде натиснута і привід зупиниться – тримайте віник напоготові, щоб спочатку обмітати сніг, а потім включати привід;

- лід на рейці також може «працювати» замість справжніх кронштейнів – готуйтеся зчищати усі бурульки, щоб вони не дезінформували автоматику:

- зайві натиснення льодом і снігом підвищать знос механізму, так що він набагато швидше вийде з ладу, чим в країнах з тропічним кліматом.

Виходить, що взимку роботу автоматики блокуватиме саме цей вузол. Спрацьовування кінцевика завчасно через сніг і лід або відмова запустити двигун внаслідок примерзання кнопки причинить зайві турботи Вам – очищати ворота, розморожувати механізм або навіть розблоковувати систему і відкривати стулку на морозі вручну. Але якщо кінцевик взагалі не спрацює, то мотор не буде відключений вчасно, тобто може перегоріти сам двигун або плата управління, а ризик поломки редуктора зростає багаторазово.

Загалом, для нашої кліматичної зони і мови бути не може про механічні кінцеві вимикачі – такі тільки в теплу пору року нормально працювати будуть. Хоча деякі виробники намагаються пом'якшити проблему деякими нововведеннями: є оригінальне рішення з кожухом для пружини. Але якщо це і не дасть механізму забиватися снігом, то від зайвих натиснень і примерзання все одно не рятує.

Кожух для пружиниКожух для пружини – спроба пом'якшити недоліки механічних кінцевиків

Розглянемо тепер магнітні кінцеві вимикачі. Схема залишається практично тією ж: є пристрій з мікроконтактами усередині приводу (той самий геркон) і магніти в якості кронштейнів на зубчастій рейці (різнополюсні). Геркон є датчиком з двома герметичними колбами, в яких і розміщуються контакти. Наближення кронштейна замкне потрібну пару контактів, налаштовану саме на цю полярність магніта. Колбам геркона нічого не загрожує: вони закріплені на невеликій платі, поміщені в пластиковий корпус, а потім ще і поміщені всередину приводу.

Будова герконаБудова геркона

Як бачимо, механічної дії немає, навіть контакти у вакуумі не зношуються, не окислюються, не підпадають під який-небудь зовнішній вплив. Так що геркон може працювати необмежено довгий термін без яких-небудь ремонтів або заміни.

Включає контакти саме магнітне поле, якому сніг, лід, випадкове сміття перешкодою не стане. Так що автоматика працюватиме за будь-якої погоди однаково точно, без збоїв і неправдивих спрацьовувань датчика. Хіба що загубиться один з магнітів – але збити прикручені болтами під хрестову викрутку сталеві кріплення складно навіть за бажання, не то, щоб випадково.

Магніти з кріпленнямМагніти з кріпленням

Довгастий вертикальний паз під самі магніти дозволяє відрегулювати розташування кінцевиків по висоті, щоб чутливість геркона була максимальною.

Блок управління – мозок автоматики

Саме блок управління віддає команди самому приводу, контролює роботу усієї системи. Сигнали облаштувань управління (пультів, ключ-кнопок і ін., тобто від Вас), з датчиків (кінцевих вимикачів, фотоелементів) поступають на плату і обробляються згідно з вибраною логікою роботи. Плюс блок управління дозволяє виконати ряд налаштувань, які оптимізують роботу автоматики.

Вертикальне розташування подовжує термін служби

Для системи важливим є не лише зміст, але і розташування плати. У цій моделі вона розміщена вертикально, що говорить про передбачливість виробника.

Вертикально розташована плата МТ 1000Вертикально розташована плата МТ 1000

Саме таке положення багаторазово знижує ризик попадання води на друкарські доріжки і микросхеми плати: під кришкою корпусу волога все одно утворюватиметься – мотор нагріває внутрішній простір, коли ззовні може бути досить холодно, так що конденсату не уникнути. Горизонтально розташовані плати часто перегорають з цієї причини або ж просто роз'їдаються корозією набагато швидше, ніж вертикальні.

Горизонтальна плата іншого виробникаГоризонтальна плата іншого виробника

Другою проблемою горизонтальних плат є прискорене скупчення на їх поверхні пилу. Така «ковдра» не дає нормально відводити тепло від плати, прискорює корозію, а при підвищеній вологості ще і замкнути доріжки може. У Miller Technics 1000 вирішили понизити подібні риски за рахунок вдалішого розміщення.

Для моделей, де все ж застосовують горизонтальні плати, нерідко вказують, що підключати додаткові пристрої і програмувати при цьому зручніше. На ділі ж і у цієї моделі блок управління не закритий іншими елементами, дозволяє легко добратися до будь-якої необхідної клеми і кнопки.

Багатофункціональний блок управління не схильний до збоїв і не потребує переналаштування

Давно вже автоматика для воріт вийшла за рамки відкрити/закрити. Багато функцій є присутніми у будь-яких моделях, скажімо, узгодження роботи з лампою і фотоелементами. Але є і ряд налаштувань, які є не у усіх. Так що краще познайомитися заздалегідь, що доступно в тій або іншій моделі.

До речі, методи установки потрібних параметрів у продукції різних виробників можуть кардинально відрізнятися, що теж впливає на використання закладених можливостей. Чим складніше налаштувати функцію, тим менше бажаючих це зробити. Тому в «наворочених» платах часто не налаштовується навіть найнеобхідніше – і при усій своїй «крутизні» вони програють простішим і зрозумілішим.

Налаштування на плату можуть виконуватися за допомогою електронного програмування або регулювання триммерів-резисторів. В даному випадку вибраний саме другий шлях як простіший і надійніший.

З електронними налаштуваннями спочатку складніше розібратися (і наявність спеціального дисплея і кнопок, що управляють, хоч і спрощують завдання, але все одно вимагають вагон часу, щоб вникнути в тонкощі). Це лише досвідчені монтажники, які налаштовують такі плати по десятку в тиждень, можуть зробити це швидко і безпомилково. Звичайна ж людина часто навіть братися за програмування боїться – тому витрачає час на пошук фахівця і гроші на його послуги.

Якщо врахувати, що стрибок напруги може збити усі встановлені електронні налаштування (не те, щоб зовсім, але до базових, заданих на заводі), то все доведеться переналаштовувати наново. Тим більше що без деяких індивідуальних даних ворота просто не зможуть працювати нормально. Скачки в наших електромережах не рідкість, та і удар блискавки під час грози можливий, так що майстра викликати доводиться не раз.

У моделі Miller Technics 1000 використовується інша технологія. Тут на платі розташовані резистори, опір яких можна регулювати звичайною викруткою. Виставлене значення і відповідатиме потрібному налаштуванню вибраної функції. Природно, що від стрибків напруги воно не зміниться, так що перепрограмувати плату просто не доведеться.

Для збільшення значення необхідно обертати триммер проти годинникової стрілки, для установки мінімального значення потрібно повернути до кінця за годинниковою стрілкою («закрутили кран») – запам'ятати не складно. А далі потрібно розібратися, який елемент за що відповідає.

- FORCE – датчик перешкоди. Налаштування цього резистора регулює чутливість до перешкод. Можна встановити значення, при якому ворота на них практично не реагуватимуть, а можна підвищити чутливість – привід відключатиметься після перевищення встановленого порогу. Є можливість цей датчик зовсім вимкнути, для чого перемичку поряд з триммером слід виставити в положення OFF.

Ця функція буде дуже корисна у тому випадку, якщо стулка упреться в перешкоду. Замість того, щоб намагатися «продавити за всяку ціну» (а ціною буде перегорання мотора) привід відключиться і дозволить Вам розв'язати проблему без виходу з ладу автоматики. Звичайно, надмірно тонке налаштування може зимою завадити – стулка крізь замет відмовиться їхати, ну так на зимовий період можна понизити чутливість або відключити функцію (але посилити особистий контроль за відсутністю непереборних перешкод).

- VR1 SLOW – відповідає за уповільнення стулки воріт, щоб техніка працювала в щадному режимі без зайвих навантажень, різких зупинок, ударів.

- VR3 PAUSE задає час автоматичного закривання. Виставляється не конкретне число секунд, а все так само поворотом за годинниковою стрілкою зменшується пауза, проти - збільшується.

- VR4 POWER дозволяє регулювати зусилля двигуна. Зроблено це якраз для того, щоб налаштовувати роботу як з важкими (зусилля збільшуємо поворотом проти годинникової стрілки), так і з легкими воротами (знижуємо показник поворотом за годинниковою стрілкою, щоб не занадто «літали»). Це дозволить не використати надмірну потужність там, де немає в цьому необхідності, а також підвищити безпеку.

Навіть режими роботи задаються червоним DIP-перемикачем, так що збої напруги не зіб'ють налаштування.

Є чотири перемикачі, положення ON яких означає:

1. Установку автоматичного режиму, при якому ворота закриються через встановлений час без повторного натиснення кнопки пульта;

2. Активування функції «плавний старт», щоб не було ривків на початку руху воріт;

3. Активування функції «плавної зупинки», щоб спрацьовувало уповільнення у кінці руху стулки;

4. Установку покрокового режиму, при якому для кожної наступної дії потрібне натиснення кнопки : відкрити-стоп-закрити і так далі. При цьому команду «стоп» не обов'язково подавати з пульта – зазвичай її віддають кінцеві вимикачі.

Також на платі можна побачити три кнопки, значення яких і розглянемо.

- S4 LEARN відповідає за запис пультів ДУ. Для програмування додаткового брелока натискається ця кнопка, спалахує червоним діод на платі, після чого залишається просто натиснути потрібну кнопку на пульті. Якщо записана не та кнопка помилково або ж один з пультів був загублений, то можна просто очистити пам'ять приймача. Стираються старі дані дуже просто: кнопку потрібно утримувати впродовж 12 с. Після цього прописуються наново усі пульти.

- S2 TEST дозволяє задати час руху стулки. Треба лише натиснути цю кнопку при закритих воротах, тоді автоматика сама відкриє і закриє ворота, запам'ятавши необхідний на ці маневри час.

Що це дає? Завдання часу роботи дозволить навіть в непередбаченій ситуації відключити мотор до того, як він перегорить від непотрібних зусиль. Приміром, якщо стулка уперлася в камінь (помітити який фотоелементи просто не зможуть) або між стовпом і полотном потрапила гілка, то ворота не можуть дійти до точки, де спрацюють кінцеві вимикачі. Привід без цієї функції наполегливо продовжуватиме спроби закрити ворота, поки мотор не згорить або трансмісія не зруйнується. А Miller Technics 1000 відключиться через встановлений час, не встигнувши навіть перегрітися.

Навіть далеко не у усіх європейських приводів є ця функція, попри те, що користь від неї очевидна. А якщо і є, то налаштовується вона досить складно: необхідно в розширене програмування заходити, коректно все прописувати, щоб не отримати зайвий «Глюк» замість користі.

- S3 PUSH може працювати замість пульта – подає команди на відкривання і закривання. Звичайно, в процесі експлуатації навряд чи потрібно буде відкривати кришку приводу і користуватися цією функцією, але на етапі налаштування і тестування системи вона може допомогти.

Приміром, якщо автоматика не реагує на натиснення кнопки пульта, то не зрозуміло, справа в парі пульт-радіоприймач або ж в самому приводі. Визначитися допоможе ця кнопка: працюють ворота з нею, значить, справа в дистанційному керуванні: може пульт не прописаний або зламаний, може приймач не працює.

Передбачено і автозакриття, яке дозволить приводу замкнути ворота, якщо Ви з якоїсь причини забули це зробити або ж маневр був перерваний тимчасовим знеструмленням системи.

Захист плати

Як бачимо, подібна відмова від електронного програмування уберігає Вас від необхідності проводити повторне налаштування після неполадок в електромережі або удару блискавки. Але це дійсно матиме сенс тільки у тому випадку, якщо сама плата не постраждає.

Для захисту від короткого замикання (тобто збільшеної сили струму) передбачена наявність двох запобіжників:

- на двигун і сигнальну лампу, які живляться від мережі 220 В;

- на слабкоточні аксесуари, що живляться від плати (фотоелементи, зовнішні радіоприймачі та ін. додаткові пристрої).

Розташовані запобіжники у вертикальних стовпчиках. І хоча чорна кришка кожного забезпечена пазом ніби як для викрутки, виймати краще вручну, щоб не пошкодити ці елементи. Досить трохи натиснути пальцем на центральну частину і повернути проти годинникової стрілки, щоб без зусиль витягнути запобіжник з корпусу. Для установки варто помістити всередину стовпчика, злегка натиснути і повернути у зворотному напрямі.

До речі, сам запобіжник може уберегти саме від збільшеної сили струму, але не від стрибків напруги. Тому в подібних ситуаціях запобіжники працюють в парі з варисторами. На платі є два такі елементи.

Коли напруга зростає дуже сильно в порівнянні з робочим (перевищує 270 В), варистор виходить з ладу – вибухає і викликає коротке замикання, а це у свою чергу призводить до перегорання запобіжника. В результаті отримуємо необхідність замінити усього лише зіпсований варистор і запобіжник, але трансформатор і плата на 90% уціліють.

Але все таки відмовлятися від стабілізатора напруги не варто. Саме він здатний врятувати плату і двигун в екстрених випадках. При усій надійності блоку управління цієї моделі, якщо вже він виходить з ладу – то найчастіше саме внаслідок стрибків напруги або прямого попадання блискавки.

Самостійна установка – реальна економія

До важливих переваг Miller Technics 1000 можна віднести зручність монтажу. Саме цей привід можна встановити швидко і просто без яких-небудь специфічних умінь, навичок і складного устаткування. Хіба що зварюванням володіє не кожен, зате хороший знайомий з подібними уміннями напевно знайдеться.

Переконайтеся в якості самих воріт

Перед монтажем автоматики потрібно переконатися, що ворота добре відрегульовані. Не повинно бути зайвого тертя, заїдань, ривків або ударів при русі стулки – легкого руху руки повинно бути досить для відкривання або закривання.

Привід не повинен долати непередбачені навантаження – це значно прискорює знос. Якщо стулка рухається насилу, то спочатку потрібно перевірити стан фурнітури, правильність установки воріт, відсутність яких-небудь перекосів. Якщо, приміром, крива напрямна, а ролики зношені, то краще відразу замінити ці складові, чим потім міняти і їх, і згорілий привід.

До речі, якщо самі ворота ще належить робити або ж дійсно прийшов час міняти фурнітуру, то придбати якісний комплект можна у нас. У подарунок Ви також отримаєте покрокову інструкцію по виготовленню воріт своїми руками, щоб все зроблено було максимально швидко і правильно. При необхідності наші фахівці ще і креслення саме Вашої конструкції зроблять, уточнивши параметри отвору і бажані матеріали.

Як правильно вибрати фурнітуру можна подивитися тут. Там же Ви знайдете рекомендовані нами комплекти. При купівлі разом з автоматикою Вам буде зроблена додаткова знижка. Телефонуйте і дізнавайтеся подробиці у наших фахівців.

Гарантована самостійна установка завдяки покроковому керівництву

У подарунок до приводу Miller Technics 1000 ми даємо детальну інструкцію по монтажу. Цей не просто технічний виклад інформації про автоматику, а покрокове керівництво з усіма необхідними схемами, розрахунковими даними, наглядними фотоілюстраціями і зрозумілими описами на кожну дію. Викладено все при цьому звичною мовою без незрозумілих термінів.

Розроблена інструкція була нашими монтажниками, які регулярно ставлять і обслуговують привід цієї моделі, так що знають про нього буквально все. Їх досвід буде дуже до речі, щоб уникнути помилок і виконати установку і налаштування дійсно оптимально.

Не важливо, чи є у Вас технічна освіта або досвід роботи у будівельно-монтажній сфері, чи розбираєтеся Ви в термінології, чи доводилося Вам робити щось подібне у минулому – досить уміти тримати в руках цілком звичайні інструменти, щоб встановити автоматику самостійно.

Так що як мінімум 50 євро на установці можна заощадити. Плюс Ви будете упевнені в правильності монтажу (для себе ж робите). Час на пошук майстрів і очікування їх приїзду витрачати не припаде – встановіть тоді, коли це зручно саме Вам.

До речі, якщо все ж виникнуть які-небудь сумніви або питання під час монтажу, то завжди можна подзвонити нам – ми з'єднаємо з нашими майстрами, які дадуть детальну консультацію, допоможуть знайти кращий вихід з будь-якої нестандартної ситуації.

Готовність системи до роботи: Ви отримуєте вже налагоджену автоматику

Але не лише наявність інструкції полегшує самостійне виконання установки. Сам привід максимально підготовлений до монтажу. Блок управління вже встановлений на своє місце і підключений до приводу і кінцевих вимикачів (а є приводи, де плата приходить в окремій коробці). Базові налаштування також виконані. Приймач не лише вбудований, але вже і погоджений з пультами дистанційного керування. Як мовиться – включай і користуйся.

Збирається і тестується привід ще на заводі, що гарантує працездатність усіх вузлів: ніякого зламаного приймача, плати, що не пропоїла, або неробочої клеми просто не може виявитися. Коли автоматика приходить у виді «конструктора збери сам», ризик непрацездатності системи зростає – ніхто ж її не перевіряв в зборі.

У більшості випадків багато заводських налаштувань можна взагалі не міняти. Скоректувати дещо є сенс на дуже важких або надлегких воротах. Погодьтеся, що чим менше налаштувань і підключень залишається Вам, тим простіше розібратися і виконати їх як годиться, і, відповідно, менше шансів зробити помилку.

До того ж відсутній найскладніший момент налаштування плат управління– програмування електроніки, як це прийнято в європейських приводах. Тут все виконується за допомогою перемикачів і механічного регулювання, причому без ризику втрати налаштувань внаслідок стрибка напруги або іншого збою. Один раз встановив – і більше не згадуєш про це.

Вам надана також можливість просто озвучити ряд побажань по налаштуванню при оформленні замовлення, тоді наші фахівці самі виставлять ряд функцій і параметрів ще перед відправкою. Звичайно, не все можливо, оскільки є специфічні дані, які задаються тільки після установки приводу. Приміром, час роботи воріт потрібно буде визначати на місці, але для цього лише кнопку Test натиснути потрібно, а решту автоматика виконає сама – що може бути простіше?

Відгуки наших майстрів і клієнтів

Наші монтажники за десятиліття роботи компанії встановлювали автоматику дуже багатьох виробників, стикалися з моделями різного рівня складності по монтажу, програмуванню і експлуатації. І вони запевняють, що найпростіше працювати саме з Miller Technics 1000 : встановлюється і настроюється швидко і дуже просто, обслуговування не потребує, а з приводу ремонту звернення настільки рідкісні, що їх можна зовсім не враховувати.

Та і дзвінків від клієнтів з питаннями по цьому приводу практично не буває: ще не зустрічався нам замовник, який би не зміг сам встановити привід або заплутався в налаштуваннях. Це з програмуванням електронних плат нам телефони обривають іноді або з технікою, для якої ми своїх інструкцій навіть розробляти не стали – ну не коштують деякі моделі такої уваги.

При цьому відгуки на Miller Technics 1000 присилають досить часто. Судіть самі.

Так, Miller Technics 1000 випускається в Тайвані, але при цьому має якості, яких і у багатьох іменитих «італійців» і «німців» не знайдеш. До того ж ряд компаній з Європи і СНД виробництво все одно перенесли в Китай, щоб понизити собівартість. Але врахуйте - в ціну все одно увійдуть ще і зміст офісу, і транспортні витрати, а іноді ще і «плату за ім'я» додати можуть. А для збереження конкурентних цін при цьому нерідко економлять на якості.

Чому важливо узяти саме цей привід – розібралися. Залишилося відкрити останні карти:

Чому варто придбати МТ 1000 саме у нас

Відсутність ризику:

- Отримуєте оригінальну продукцію з усіма документами. Плюс допоможемо з вибором оптимальній комплектації. При цьому не буде ніякого нав'язування непотрібних аксесуарів: ми пояснюємо, чому варто узяти в даному конкретному випадку той або інший додатковий пристрій, а остаточне рішення приймаєте Ви.

- Оплата замовлення при отриманні повністю виключає ризик шахрайства, у Вас не буде ніяких хвилювань до моменту доставки, спочатку зможете перевірити комплектацію і цілісність, а лише потім сплатити отриманий товар.

- Ніяких довгих очікувань – відправки робимо щодня, а транспортні компанії доставляють вантажі без затримки по всій країні.

Гарантовано забезпечимо доставку: Краматорськ, Мелітополь, Нікополь, Слов'янськ, Бердянськ, Сєвєродонецьк, Алчевск, Павлоград, Ужгород, Лисичанськ, Єнакієво, Кам'янець-Подільський, Константиновка, Червоний Промінь, Александрія, Конотоп, Стаханов, Умань, Бердичів, Шостка, бровари, Ізмаїл, Артемівськ, Мукачево, Дрогобич, Ніжин, Новомосковськ,, Торез, Червоноград, Первомайск Сміла, Калуш, Коростень, Ковель, рубіж, Прилуки.

І найголовніше:

- Впродовж 365 днів з дня купівлі можете повернути Miller Technics 1000, якщо він Вам не підійде, і отримати назад повну вартість. Зверніть увагу, не впродовж 14 днів, не використаний і в цілій упаковці, а саме б/у протягом року!

Звичайно, таку розширену гарантію ми даємо не на усі моделі, а лише на ті, в яких 100% впевнені. І цей привід якраз заслуговує повної довіри – з нашого боку немає ніякого ризику з подібною обіцянкою, оскільки кращого варіанту для відкатних воріт ми не знаємо. Ми упевнені, що у Вас не буде причин відмовлятися від цієї моделі не лише впродовж року, але і упродовж десятиліття.

- Традиційна гарантія діє упродовж 5 років – чималий термін для техніки. Будь-який ремонт буде виконаний за наш рахунок, причому швидко і без зайвих питань. Відправка будь-яких запчастин протягом доби з нашого складу.

- Грамотних фахівців розшукувати не доведеться – і кваліфікований персонал є, і власний сервісний центр.

Значна економія:

- Супервартість! Саме цей привід продавати – одне задоволення. Ми гуртові ціни готові надати Вам на будь-яку продукцію з нашого чималого асортименту – можемо собі це дозволити. Але Топ-приводи у нас і тут отримують пільги – наднизька ціна плюс безкоштовна доставка.

- Економія на послугах монтажників: з нашою інструкцією і попереднім налаштуванням ви 100% встановите автоматику самостійно. Економія коштів близько 50 Євро буде доповнено заощадженням часу – ні шукати, ні чекати майстрів не припаде.

- Величезний термін служби – не менше 10 років. Ми перевіряли привід $##$, що відпрацював такий період;ndash; зносу не спостерігалося, люфтів зайвих в підшипниках не знайшлося, шестерні немов нові залишилися, а мастило не лише збереглося в достатній кількості, але і не несло слідів забруднення. Купувати менш надійний привід і міняти потім автоматику через кожні 3-5 років – не самий кращий варіант. А між цими замінами ще і ремонти оплачувати – взагалі розоритися можна.

- Відсутність ремонтів – з МТ 1000 необхідності щось лагодити і міняти може взагалі не виникнути упродовж усього терміну служби. Хіба що блискавка блок управління все ж пошкодить або машина в корпус приводу в'їде – ось приблизно такий ризик поломки. Регулярного техобслуговування фахівцями також не знадобиться.

- Якщо раптом і знадобиться запчастина– то ціни мінімальні. А ряд виробників продає техніку дешево, оскільки основний прибуток формується саме за рахунок запчастин і ремонтів. У деяких «італійців» дешевше новий привід цілком купити, чим деякі вузли замінити.

- Дізнавайтеся про поточні акції, отримуйте подарунки, устигайте купити з максимальними знижками – у нас регулярно з'являються особливо принадні пропозиції. Стежте за подіями на сайті або телефонуйте і отримуйте актуальну інформацію від наших консультантів.

Підтримка клієнтів упродовж усього терміну експлуатації техніки, придбаної у нас. Ви не залишитеся наодинці з якими-небудь питаннями про роботу рекомендованої нами автоматики. Ви можете розраховувати на консультації на будь-якому етапі: допоможемо з вибором, роз'яснимо незрозуміле при установці і налаштуванні, розповімо про особливості обслуговування, допоможемо розібратися з неполадками, якщо такі раптом виникнуть. Знання наших фахівців завжди до ваших послуг. Сервісний центр і власний склад створені для поліпшення обслуговування наших замовників.

Окрім безкоштовної доставки за уважне прочитання статті Ви можете додати до свого комплекту додатковий пульт в подарунок – запасний завжди згодиться, а 10 євро витрачати на нього вже не знадобиться. Вам варто тільки сказати нашому консультантові, що Ви прочитали статтю цілком.

Телефонуйте прямо зараз! Вибирайте комплектацію своєї автоматики і найближче відділення вантажоперевізника для доставки замовлення – і вже через декілька днів можете приступати до установки. Забудьте з Miller Technics 1000 про необхідність виходити з автомобіля під дощ і сніг для відкривання воріт.

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.