Rotelli Premium SL 1100 –популярна італійська професійна автоматика для відкатних воріт. Рекомендуємо для самостійної установки
Тільки до 28.02.2022
|
259€ |
|
Електропривод Rotelli |
|
|
Пульт дистанційного керування чотирьохканальний Neo – 2 шт |
|
|
|
|
Електропривод Rotelli |
|
|
Монтажний комплект – 1 шт |
|
|
Зубчата рейка |
|
|
Пульт дистанційного керування чотирьохканальний Neo – 2 шт |
|
|
|
|
Електропривод Rotelli |
|
|
Монтажний комплект – 1 шт |
|
|
Зубчата рейка |
|
|
Пульт дистанційного керування чотирьохканальний Neo – 2 шт |
|
|
Сигнальна лампа Lampada – 1 шт |
|
|
Фотоелементи Sensore – 2 шт |
|
Чому Rotelli Premium SL 1100 сьогодні топ-продажів:
По-перше, це електропривод з повністю металевим редуктором. Жодної пластикової або силуминової деталі. Він здатний працювати у будь-яких кліматичних умовах.
По-друге, у цієї моделі дуже потужний двигун – 500 Вт. Він здатний переміщати стулку вагою до 1100 кг і завдовжки до 9,0 м навіть в тридцятиградусний мороз.
По-третє, автоматика оснащена магнітними кінцевими вимикачами, що є єдино прийнятним варіантом для снігової і морозної зими.
По-четверте, в моделі Rotelli Premium SL1100 комплектація містить чотири метри зубчастої рейки - обов'язкового елементу автоматизації воріт.
Зверніть увагу: більшість виробників продають рейку окремо, мотивуючи це тим, що довжина її залежить від ширини ворітного отвору. Дійсно, рейки знадобиться на один метр більше, ніж довжина Вашої стулки. При цьому середня довжина отвору воріт складає 4,0 м. Якщо ж Ваш отвір ширший, докупати метр-два рейки вийде дешевше, ніж придбати усю необхідну її довжину.
Спеціальні умови на цю модель:
1. АКЦІЯ: Ми пропонуємо Вам протестувати цей електропривод впродовж 365 днів, а якщо його робота Вам не сподобається – у будь-який момент Ви зможете обміняти його на іншу модель або ж повернути автоматику нам і отримати назад свої гроші.
Погодьтеся, на таких умовах Ви нічим не ризикуєте: подобається, залишаєте, а якщо ні – повертаєте. Доказів або пояснень ми не вимагаємо – зобов'язуємося поважати будь-яке Ваше рішення.
2. ГАРАНТІЇ: безпроблемну роботу цієї моделі виробник гарантує впродовж ЧОТИРЬОХ РОКІВ.
Це найтриваліша гарантія на ринку ворітної техніки.
Наша компанія дає додаткову гарантію на редукторRotelli Premium SL 1100 – ДЕСЯТЬ РОКІВ.
3. Безкоштовна доставка з оплатою при отриманні: Вам не треба переживати про ризики купівлі через Internet. Ми за свій рахунок доставимо Ваше замовлення до найближчого відділення транспортної компанії, де Ви зможете перевірити вміст посилки і сплатити її, тільки якщо все гаразд.
Гарантовано забезпечимо доставку: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Львів, Кривий ріг, Миколаїв, Маріуполь, Макіївка, Вінниця, Херсон, Полтава, Чернігів, Черкаси, Суми, Житомир, Дніпродзержинськ, Кіровоград, Хмельницький, Рівне, Чернівці, Кременчук, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, білий церква.
Крім того, ми пропонуємо наступні подарунки і бонуси:
1. В ході передпродажної підготовки ми встановимо базові програмні налаштування плати управління і пультів-передавачів. Якщо Вам потрібні особливі налаштування – скажіть що саме в них повинно бути нашому менеджерові, і Ви отримаєте свою автоматику повністю готовою до роботи.
Зверніть увагу на кількість пультів дистанційного керування – ми запрограмуємо їх стільки, скільки замовите, а передбачити їх треба для кожного члена сім'ї, що має доступ до управління воротами один запасний.
2. Наша компанія офіційно представляє бренд Rotelli в Україні. Це означає, що автоматика доставляється на наші склади із заводу і оплачувати послуги посередників, а також торгові націнки не припаде.
Ще для Вас це означає, що Ви завжди матимете доступ до сервісного обслуговування як гарантійному, так і післягарантійному.
Хочете заощадити 50 €? Змонтуйте цю автоматику своїми руками!
Ця модель рекомендується для самостійної установки. Усі підключення настільки прості, що Ви легко зможете заощадити на послугах найманих монтажників, плата за які оцінюється в середньому в півсотні Євро.
У своїй посилці Ви знайдете подарунок – наше авторське Керівництво по самостійному монтажу. Це настільки проста і детальна покрокова інструкція, що у Вас немає шансів не впоратися з установкою. Судіть самі: техніка прийде до Вас з програмними налаштуваннями, Вам залишиться тільки закріпити і підключити свій привід.
В середньому уся операція монтажу займає 2,5 години.
Перейдіть по посиланню і переконайтеся: Ви дійсно можете самостійно змонтувати цю модель
Якщо Вам лінь читати далі, можете подзвонити по вказаних на сайті телефонах і поставити питання, що цікавлять, досвідченому монтажникові. Ми готові проконсультувати Вас абсолютно безкоштовно і без яких-небудь зобов'язань у відповідь.
Можемо також розрахувати для Вас консолідоване навантаження Ваших воріт і підібрати самий відповідний для них електропривод.
Переживати про конфіденційність персональних даних (телефон, електронна адреса) немає причин – інші користувачі їх не побачать, а ми просто дамо відповідь на Ваші питання. Рекламу присилати не будемо, оскільки поважаємо своїх клієнтів.
Тим, хто бажає повністю контролювати процес автоматизації своїх воріт, буде не зацвим заглянути під кришку корпусу найпопулярнішої з доступних в Україні італійських моделей - Rotelli Premium SL 1100 і зрозуміти: в чому власне причина її популярності.
Я розбив цю статтю на декілька блоків, і Ви можете відкривати їх у будь-якому порядку.
1. Призначення автоматики Rotelli Premium SL 1100.
3.Технічні характеристики SL 1100.
7. Механізм резервного розблокування.
8. Система кінцевих вимикачів.
9. Комплектація автоматики: що, навіщо і кому треба.
10. Режим експлуатації техніки і сервісне обслуговування.
11. Підводимо підсумки і робимо висновки.
1. Призначення автоматики Rotelli Premium SL 1100 :
Електропривод Premium SL 1100 призначений для автоматизації відкатних (розсувних) воріт з масою стулки до 1100 кг і завдовжки стулки до 9,0 м.
Цю модель можна назвати «напівпромисловою», оскільки інтенсивність використання її складає 50%
Інтенсивністю використання прийнято вважати виражене у відсотках співвідношення допустимого часу роботи механізму і необхідного часу його відпочинку за одиницю часу. Якщо інтенсивність моделі складає 50% це значит, впродовж години цей привід може працювати тільки 30 хвилин і ще півгодини він повинен відпочивати.
Зверніть увагу, що працювати безупинно більше 15 хвилин здатні тільки промислові моделі з інтенсивністю 100%, тому цей механізм можна експлуатувати без перерви не більше 15 хвилин, після чого стільки ж часу він повинен відпочивати.
Тобто, встановити цю модель можна як на ворота приватного будинку, так і котеджу для декількох сімей, у дворі якого знаходяться до 10 автомобілів.
2. Зовнішні дані:
Дизайн цього приводу дещо відрізняється від попередніх версій (Rotelli SL 500 іRotelli SL 1000) і представлений оригінальним впізнанним корпусом з кришкою у вигляді усіченої піраміди.
Переплутати Rotelli Premium SL 1100 з іншою моделлю неможливо – це своєрідний «ознака породи».
З тильного боку електроприводу розташований механізм ручного розблокування і шильдик, на якому виробник вказав напругу живлення 220 В, потужність двигуна 500 Вт, кількість оборотів валу в хвилину 1400 rpm., клас захисту IP44 і дату виробництва.
Значок «ЦЕ» говорить про те, що продукція зроблена з дотриманням усіх вимог і норм, прийнятих в Європейському Союзі і дозволена для продажу на його території.
Клас захисту IP44 означає, що механізм захищений від попадання усередину твердих тіл діаметром більше 1,0 мм і від води, що ллється на всіх напрямках, але занурювати механізм у воду не допускається.
З іншого боку приводу ми бачимо зовнішню шестерню і верхній корпус магнітного датчика системи кінцевих вимикачів.
Сам корпус Rotelli Premium SL 1100 виконаний з товстого алюмінію. Знизу знаходяться чотири отвори для кріплення приводу до монтажної пластини і прохідний отвір для закладу кабелів і датчиків. Воно захищене гумовою заглушкою від проникнення всередину корпусу гризунів і комах.
За допомогою монтажних болтів автоматика встановлюється на спеціальну пластину, яка йде в комплекті з ним. Монтажна пластина теж алюмінієва з правильними отворами під кріплення.
Якщо Ви не думаєте, що не занадто важливо з чого зроблений корпус, подивитеся на «трофей» з нашого сервісного центру:
Це корпус італійського приводу, на якому виробник неабияк заощадив, що погнив. Як Ви розумієте, блок управління з таким захистом від зовнішніх дій не мав ні єдиного шансу.
Корпус Rotelli SL 1100 накритий суцільною литою кришкою з товстого ABS пластика із застосуванням пластифікаторів.
Хочу відмітити його стриманий сірий колір: усі інші забарвлення вигорають на сонці, і вид їх стає сумним. Кришка корпусу Rotelli виконана з негниючого матеріалу, який надійно захищає «нутрощі» механізму від атмосферних дій.
3. Технічні характеристики SL 1100 :
Параметр |
Значення |
Електроживлення, В (змінний струм 50-60 Гц) |
220 |
Живлення двигуна, В |
220 |
Максимальна паспортна вага стулки, кг |
1100 |
Рекомендована максимальна вага стулки, кг |
700 |
Споживана потужність, В |
500 |
Тягове зусилля, Н |
43 |
Споживаний струм, А |
2,2 |
Інтенсивність використання, p> |
50 |
Швидкість руху стулки, м/хв |
12 |
Швидкість обертання двигуна, оборотів/хвилину |
1400 |
Клас захисту, IP |
44 |
Робоча температура, ˚С |
–25 -+60 |
Термозахист, ˚С |
150 |
Конденсатор, мкФ |
16 |
Маса приводу, кг |
15,0 |
Габарити, мм |
270х145х350h |
4. Двигун:
SL 1100 оснащений мотором потужністю – 500 Вт. Очевидно, що для переміщення стулки вагою до 1,1 тонни цього показника вистачає, проте в технічних характеристиках ми вказуємо рекомендовану максимальну вагу воріт до 700 кг
Це пов'язано з тим, що італійські конструктори розраховують необхідну потужність двигуна виходячи з властивих їх країні конструктивних особливостей ворітних систем. Як правило, ворота італійців низенькі і гратчасті – вони не покликані захищати своїх хазяїв, а усього лише розділяють межі ділянок різних власників.
Вітрове навантаження на такі ворота практично не відчувається, оскільки вітер пролітає крізь грати і впливає тільки на її лозини. Середземноморський клімат Апеннінського півострова не припускає можливості обмерзання конструкцій або налипання снігу, тому в технічних характеристиках не враховується необхідний запас потужності для подолання тимчасових навантажень (сніг, лід, вітер, необхідність «зірвати» стулку, що примерзнула, і так далі).
В Україні окрім особливостей ворітних конструкцій, які прийнято встановлювати високими і зашивати наглухо, клімат характеризується різкою сезонністю з холодною зимою і жарким літом.
Наші ворота можуть досягати у висоту трьох метрів – це створює значну парусність під впливом сильного вітру.
Крім того, часто температура повітря опускається до мінусових значень після дощу, що призводить до обмерзання конструкції. У зимовий період характерне налипання снігу, а також дія усіх перерахованих навантажень одночасно.
Це все говорить про те, що потрібна деяка кореляція максимально допустимих габаритів воріт і потужніший двигун навіть для однакових стулок, щоб зірвати полотно, що примерзнуло, або рухати ворота крізь сніговий замет.
Найчастіше вказані в документації італійської автоматики допустимі габарити воріт рекомендується ділити на два, а то і на три – так формується цей необхідний запас потужності приводу. Малопотужний движок просто не в силах переміщати масивну суцільну стулку, особливо якщо йому протистоїть горбата фурнітура.
У Rotelli Premium SL 1100 потужність двигуна складає 500 Вт, а тягове зусилля 43 Н. Це серйозні цифри, але фокус в тому, що італійські виробники у більшості випадків вказують не номінальні значення цих параметрів, а максимальні.
Не існує єдиної системи, яку саме потужність виробник повинен вказати: максимальну або номінальну, тому Ви ніколи не зрозумієте з документів, які реальні можливості моделі.
В результаті такого «ходу конем» при тестуванні приводів ми виявляємо під кришкою корпусу мотори з приблизно однаковою заявленою в паспортах потужністю, але реальні їх можливості можуть відрізнятися в 10, а іноді і в 20 разів.
Максимальні параметри говорять про можливості техніки «на піку». Якщо Ви почнете видавлювати з неї ці показники, вона заспіває Вам свою «лебедину пісню» і припинить з Вами співпрацювати.
Реальний показник номінальної потужності вичислити насправді нескладно - множимо напругу живлення двигуна на силу споживаного струму і отримуємо для Rotelli Premium SL 1100:
220 Вт х 2,2 А = 484 Вт.
Живиться двигун SL 1100 від змінного струму частотою 50-60 Гц з напругою 220 В. Бувають ще «низьковольтні» движки з живленням від постійного струму 24 В і зазвичай вони застосовуються для приводів з інтенсивним використанням, але в потужності такі мотори програють 220-вольтам.
Якщо для переміщення важких воріт виробник пропонує Вам 24-вольтный двигун, а споживаний струм у нього 2,2 А, то реальна потужність такого мотора складе:
24 В х 2,2 А = 52,8 Вт.
І те, що в технічних характеристиках цього приводу вказана максимальна потужність 450 Вт, а максимальний момент, що крутить, 27 Н ніяк не змінить факту: реальна потужність двигунів Rotelli SL 1100 і моделі 24-вольта з однаковою заявленою потужністю відрізняються вдесятеро.
Я умисне не називаю ні марку другого приводу, ні його виробника з огляду на те, що ім'я дуже відоме, а робити конкурентові антирекламу не коректно.
Про можливості механізму можна судити ще по декількох «непрямим» показникам, наприклад, за розміром і вагою самого движка, діаметром валу або місткості конденсатора.
Подивіться, як значно можуть відрізнятися габарити моторів двох приводів для відкатних воріт:
Ліворуч двигун Rotelli Premium SL 1100, а справа мотор від електроприводу того самого «ще одного» італійського виробника.
Вага движка Rotelli складає 4,5 кг
«Двигун-конкурент» має масу всього 1,165 кг
Другим непрямим показником реальної потужності електроприводу можна вважати товщину валу. Як бачите, товщина валу SL 1100 складає 20 мм.
Для того, щоб зрозуміти багато це або мало давайте заміряємо вал двигуна вагою в 1,165 кг :
Виявилось, вал має діаметр всього 8 мм. При цьому у самого движка є проточка для стопорного кільця і з урахуванням її вал в діаметрі складає 6 мм. В місці проточки досить часто наш сервісний центр фіксує зрізування валу.
Річ у тому, що усі сучасні електроприводи оснащені хоч би однією системою виявлення перешкод – якщо ворота наштовхнулися в отворі на перешкоду, автоматика зупиняє рух і запускає реверс. Коли вал має малий діаметр, у момент початку реверсного руху привід сам собі цей вал зрізує.
Якщо таке відбувається, заміни вимагає увесь двигун, так що недолік товщини валу обійдеться Вам мінімум в 150 Євро (двигун продається тільки в комплекті з веденою шестернею).
Третій спосіб оцінити потужність двигуна – подивитися на місткість пускового конденсатора. На кожні 100 Вт потужності трифазного двигуна потрібні близько шести мікрофарад (мкФ) місткості.
Тобто, якщо місткість конденсатора Rotelli Premium SL 1100 складає 16 мкФ (чи uF для імпортної техніки), означає реальній стовідсотковій потужності мотора закладено не менше 300 Вт.
У «конкуруючих » виробників в основному зустрічаються «супермісткі» конденсатори від 6 до 8 мкФ, причому їх виробники обіцяють Вам потужність двигунів приводів не менше 450 Вт. Ніхто нікого не обманює – хто знає який параметр буде «максимальним», після досягнення якого мотор згорить.
Кількість оборотів валу в хвилину 1400 rpm. Багато це або мало? Судіть самі: CD плеєри мають швидкість обертання у краю близько 500 оборотів за хвилину, барабан пральної машини може обертатися зі швидкістю від 500 до 2000 про/мін, а турбіна генератора – 3000-3600 оборотів.
1400 rpm - це майже половина показника турбіни генератора.
Якщо Вам цікаво, чому шановані виробники пропонують Вам електроприводи з моторами від пральної машини «Малятко», то пояснення гранично просте – вони добре уміють рахувати свої гроші.
Для того, щоб низьковольтний движок став потужним, йому потрібний щітковий вузол, ротор з обмоткою, більше мідного дроту і серйозний трансформатор. Редуктор для такого мотора теж знадобиться відповідний – виріб з пластика просто не «переварить» великого зусилля.
Така техніка коштуватиме набагато дорожче і кількість тих, що бажають її купити значно зменшитися.
Трансформатор, до речі споживає немало електроенергії. Навіть найслабкішому з існуючих приводу 24-вольта (потужністю 20 Вт) при непрацюючому двигуні потрібне 12 Вт. Якщо Ви жодного разу його не включите, за рік він «з'їсть» більше 100 Вт. Відповідно, якщо реальна потужність двигуна не 20, а 450 Вт, він «з'їсть» за рік в сплячому режимі приблизно 2,5 тисячі Ватів.
Двигун Rotelli SL 1100 220-вольтовый і йому не потрібен трансформатор, відповідно споживає електроенергію, тільки коли Ви його включаєте – у «сплячому режимі» він нічого не «їсть».
Полягає мотор SL 1100 із статора і ротора. Вал ротора розташований на підшипниках.
Ротор масивний і важкий – це говорить про металеву «начинку» значної товщини.
Для порівняння подивіться, як він виглядає поряд з цілим «двигуном-конкурентом»:
Важить ротор Rotelli SL 1100 удвічі більше, чим цілий движок, що лежить поряд з ним.
Статор порадував мідними обмотками, хоча це було очікувано, оскільки у цього виробника є серйозне устаткування для намотування двигунів.
Отже, в результаті «досліджень» двигуна Rotelli Premium SL 1100, нами не було виявлено ніяких протиріч між заявами виробника відносно реальній потужності двигуна цієї моделі.
5. Блок управління:
Він розташований під кришкою корпусу поряд з двигуном і накритий додатковою захисною кришкою.
У захисної кришки є спеціальне віконце, яке забезпечує зручний доступ до плати.
Сама плата управління розташована вертикально. Таке розташування гарантує її від ушкодження струмопровідних доріжок конденсатом, що скупчився, або пилом.
На жаль, не усі (навіть італійські) виробники передбачають подібний сценарій. Зрозуміло, горизонтальне положення плати управління зручніше для монтажників – настроювати привід і підключати дроти так легше, оскільки все добре видно.
Проте думайте про себе, а не про налаштовувачів. Вони зроблять свою роботу і підуть, а Ваша автоматика піддаватиметься згубній дії конденсату, пилу, мишей або мурашок.
Конденсат скупчуватиметься під кришкою корпусу у будь-якому випадку. Якщо осідати йому припаде прямо на доріжки плати управління, то «вилікувати» її від корозії не вдасться жодному майстрові. Подивіться на фото: ця плата вийшла з ладу саме унаслідок намокання від конденсату, що скупчився:
Незахищений від попадання пилу блок управління рано чи пізно обов'язково покриється її «віковим шаром», причому це станеться не через 100 років, а всього через один-два роки.
Ця горизонтальна плата, яку якимось дивом не знищив конденсат, згоріла від надмірного скупчення пилу :
Особливо страждає горизонтально встановлений блок управління в зимовий час, оскільки автоматика під час роботи нагрівається і притягає своїм теплом дрібних тварин. Вони поселяються прямо на беззахисній платі і продуктами своєї життєдіяльності знищують її за один сезон.
На цій фотографії горизонтально розташований блок управління став затишним будиночком для мурашок:
Ще неприглядніша картина після виводка мишей, але я не показуватиму Вам відверто неприємні фото.
Просто зі свого багатого досвіду скажу, що самий практичний для користувача варіант розташування плати управління – вертикальна її установка і додаткова захисна кришка, як у моделі Rotelli Premium SL 1100.
Блок управління цього приводу взагалі не має аналогів на вітчизняному ринку ворітної техніки: крім того, що він надійно захищений від будь-яких зовнішніх дій, він неначе спеціально зроблений для зручності не монтажників, а саме користувачів автоматики:
- налаштування плати управління здійснюється однією клавішею і не вимагає перенастроювань;
- усі доступні функції корисні;
- вбудований універсальний радіоприймач, здатний приймати сигнали від будь-яких передавачів, працюючих на частоті 433,92МГц.
Ця модель оснащена найпростішою платою управління з існуючих – Вам не треба встановлювати ніяких перемичок, предналаштовувати її або переналаштовувати. Ви отримаєте автоматику з усіма необхідними установками. Просто підключіть її до електрики і все працюватиме з пульта.
Якщо усі налаштування Вам підходять, можете забути про плату. На цьому для 99% користувачів налаштування закінчиться.
Якщо вам все-таки потрібне коригування – все буде просто.
Клеми на платі знімні, що дозволяє при необхідності діагностики або ремонту не відключати дроту, а просто зняти роз'єм.
Фіксація дротів в роз'ємах надійна: вони ніколи самі не випадуть, можна тільки вирвати силою.
Функції регулюються за допомогою dip-перемикачів (на фото це елемент рожевого кольору з трьома білими важелями) і регуляторів (чорні круглі елементи під хрестоподібну викрутку).
Dip-перемикачами регулюються (важелі вгору - ON):
1. Автозакривання. Через певний проміжок часу ворота0 закриються автоматично і Вам не доведеться повертатися або переживати, що Ви забули їх закрити за собою.
2. Плавний стоп. Швидкість руху у кінці маневру зменшується і стулка «причалює» повільно, тому не буває ударів.
3. Плавний старт. На початку маневру швидкість мінімальна, за рахунок чого не відбувається різких ривків.
Регулювання швидкості дозволяє значно збільшити термін служби деталей.
Регуляторами можна виставити:
1. Force – необхідне зусилля роботи приводу. Воно може бути різним для важчих і легших воріт, а також може збільшуватися взимку і зменшуватися влітку.
2. Auto – час, через який стулка закриється автоматично (від 30 до 100 секунд).
3. Time – розрахунковий час роботи приводу від 15 секунд до 60 секунд. Якщо час вийшов, а кінцевий вимикач не повідомляє про прибуття в крайнє положення, двигун відключиться. Це може означати, що стулка наштовхнулася на перешкоду в отворі і не може завершити маневр. Якщо мотор не відключити, він буде «штурмувати» перешкоду доки не згорить.
4. VR1 - функція реакції на перешкоду. Якщо ворота відкриваються, стулка, наштовхнувшись на перешкоду, зупиниться, а якщо закриваються, буде запущено реверсное рух.
Кнопкою SW1 – програмуються пульти дистанційного керування (до 10 штук).
Рекомендую звернути увагу на кількість доступних опцій і їх корисність. Мені неодноразово доводилося дивуватися із складності і «багатогранності» блоків управління сучасних приводів – кількість доступних опцій може обчислюватися десятками. Кожна з них закладається у вартість механізму, але користуватися реально можна трьома-чотирма. Для здешевлення такого «багаторозумного» приладу виробники економлять на матеріалах механічної частини. В результаті ми отримуємо автоматику з пластиковим редуктором і плату управління з десятком непотрібних або навіть шкідливих функцій, кожна з яких збільшує ризик поломки автоматики.
Якщо Вам не зовсім зрозуміло, навіщо імениті бренди випускають саме перенасичені опціями моделі, можу пояснити: конструктори постійно створюють усе більш складні моделі і так збільшують в очах керівництва свою значущість.
Ще однією приємною для Вас опцією Rotelli Premium SL 1100 можна назвати вбудований універсальний радіоприймач. Вам не треба його встановлювати і підключати. Можете взагалі не думати про нього – виробник вибрав модель, готову працювати з будь-якими пультами на частоті 433,92МГц.
Частенько несподіванкою для покупців стає такий собі «конструктор ЛЕГО» у коробці з автоматикою: все упаковано окремо – привід, блок управління, радіоприймач, пульти, зубчаста рейка ит.д.
Вам доведеться зібрати усе це в діючий механізм, а якщо не знаєте що куди встромляти - доведеться покликати професійного монтажника, здатного в цьому розібратися. Монтажники проходять тренінги у багатьох виробників за окрему оплату, а розібрана автоматика без всяких налаштувань плати управління є як би люб'язністю у відповідь виробників.
Покупець, що не бажає вникати в процес монтажу і підключення автоматики, у будь-якому випадку найме монтажників, і вони зароблять свої 50 Євро.
Для тих, хто звик рахувати гроші, оскільки заробляються вони нелегко, потрібна проста і зрозуміла техніка.
Налагоджені комплекти, які користувач міг би просто прикріпити до монтажної основи і підключити пропонують тільки два виробники. Це моделі Rotelli SL 500,Rotelli SL 1000, Rotelli Premium SL і Miller Technics 1000. Вони повністю налагоджені, встановлені усі необхідні перемички, прописані пульти дистанційного керування. Включаєш в розетку – автоматика готова рухати ворота.
6. Мотор-редуктор:
Мотор-редуктор цього електроприводу відноситься до черв'ячного типу. Тобто, на роторі двигуна встановлюється черв'як, який обертає ведену шестерню - черв'ячне колесо.
Ведена шестерня передає момент, що крутить, за допомогою сталевого валу зовнішній шестерні.
Навантаження від двигуна потужністю 500 Вт вимагає дуже міцної внутрішньої шестерні – у SL 1100 вона, як і зовнішня, виконана із загартованої сталі.
Ось так вона виглядає окремо:
Як правило, черв'як для підвищення зносостійкості вузла виготовляється з твердішого матеріалу. В даному випадку він теж сталевий, тому ці деталі практично взагалі не зношуватимуться внаслідок тертя і нагріву.
Сталева зовнішня шестерня має 17 зубів з модулем рівним 4:
Вал редуктора обертається на двох шарикопідшипниках закритого типу.
Найчастіше виробники обходяться пластиковими втулками, але Ротеллі використовує саме підшипники:
Використання замість втулок підшипників для Вас означає, що працювати техніка здатна, як мінімум 10 років без обслуговування і ремонту.
А щоб уникнути попадання вологи всередину механізму, в кришці є сальник (спеціальна манжета ущільнювача) :
Крім того, герметичність забезпечує гумка ущільнювача в місці з'єднання картера і кришки:
Мотор-редуктор Rotelli Premium SL 1100 в достатній кількості забезпечений консистентним мастилом:
Вона чорного кольору, має хороші змащуючі здібності і не загусає на морозі – взимку Ваша автоматика спокійно працюватиме.
Як бачите, в цьому моторі-редукторі просто нічому зламатися.
Висновок: Ми сміливо даємо гарантію в 10 РОКІВ на редуктор електроприводу Rotelli Premium SL 1100, оскільки він за цей час навряд чи вийде з ладу, а швидше за все, прослужить після гарантійного періоду ще стільки ж без ремонту.
У розділі, де я описував двигун цієї моделі, для порівняння досліджував мотор іншої моделі відомого італійського бренду. Думаю, є сенс показати Вам його редуктор. На фото виразно видні внутрішня шестерня з пластика і зовнішня з силуміну. На жаль, сьогодні на ринку ворітної техніки такі «сюрпризи» зустрічаються всюди.
Пластик взагалі може бути використаний в нашій країні тільки в приміщеннях – він міняє свої робочі характеристики при перегріванні вище 50°С і при охолодженні до температури нижче -20°С.
Оскільки цей температурний коридор в нашій кліматичній зоні забезпечити неможливо, полімери стають крихкими як скло і Ви легко зможете зламати цю шестерню голими руками:
На фото відпрацьовані пластмасові шестерінки з колекції нашого сервісного центру. Такі деталі за визначенням не можуть витримати навантаження від двигуна з номінальною потужністю більше 20 Вт і передати момент, що крутить, на зовнішню шестерню. Рухати стулку воріт вагою в тонну пластик взагалі не може, навіть якщо йому забезпечити прийнятний температурний режим.
З іншого боку цього редуктора знаходиться силуминова зовгнішня шестерня:
Відразу скажу, що металом цей сплав назвати можна тільки умовно – матеріал незвичайно крихкий і ненадійний, але дешевий. Таке ось диво порошкової металургії.
Рух стулки відкатних воріт забезпечується за рахунок зчеплення зубів зовнішньої шестерні і зубчастої рейки.
Тобто, черв'ячне колесо за допомогою валу передає момент, що крутить, зовнішній зубчастій шестерні, яка у свою чергу передає його зубчастій рейці. Між рейкою і шестернею необхідно дотримуватися проміжку 1-2 мм.
Силуминові деталі виготовляються методом лиття і камери в них порожнисті. Обробці на токарних і фрезерних верстатах такі деталі не піддаються, відповідно точність в розмірах зубів дуже умовна.
На фото силуминова зовнішня шестерня після «сутички» із сталевою зубчастою рейкою:
Ця деталь витримала б зчеплення з полімерною зубчастою рейкою, але про властивості пластика міняти характеристики і його нездатності тягати важку стулку я тільки що розповів.
При виборі електроприводу звернете увагу: зовнішня шестерня має бути сталевою. Якщо Вам здається, що виріб з порошку (силумін) цілком годиться для роботи ворітної автоматики, купите пластикову ложку замість металевої, і спробуйте впродовж року є нею постійно. Якщо у Вас вийде, значить, силумін гідна альтернатива сталі.
При цьому, ринок заповнений редукторами з саме пластиковими і силуминовыми складовими. Річ у тому, що основною частиною заробітку виробників ворітної техніки є не приводи, а запчастини до них. Вам продадуть автоматику за собівартістю, але Ви щорічно будете вимушені придбавати до неї дорогі деталі. Якщо в редукторі знайдеться хоч би одна пластмасова або силуминовая шестерінка «годувати» вироників цієї техніки Вам припаде увесь термін її експлуатації.
У електроприводів виробництва Rotelli візитною карткою є повністю металевий редуктор. Його можна віднести до особливостей, як цієї моделі, так і назвати «фішкою» виробника. Ротеллі збирає автоматику на базі колишнього заводу складних металоконструкцій, де зосереджено високотехнологічне устаткування по обробці металу з ЧПУ, а також спеціальне устаткування по намотуванню двигунів.
Більше того, Rotelli виготовляє «елітні» моделі автоматики для великих європейських брендів, які масово роблять приводи з полімерними деталями для «широкого споживання», але для клієнтів, що вимагають надійної техніки, замовляють партії таких приводів на підприємствах, що мають відповідну базу.
Автоматика Rotelli Premium SL 1100 працює тихо і плавно, оскільки деталі механізму виточені і підігнані на такому устаткуванні з ідеальною точністю.
Часто доводиться чути захоплені оповідання деяких продавців про тиху роботу пластикових деталей і жахливий гуркіт металевих механізмів.
Це міф і немає причин вірити подібним порожнім обіцянкам - по-справжньому тихо працює тільки збалансований механізм, в якому усі деталі виконані з металу, а тому не деформуються від «співпраці» між собою. Крім того, деталі мають бути виточені на високотехнологічному устаткуванні і підігнані один до одного. Швейцарський годинник працює тихо? А усередині у них пластик або метал? Так отож.
7. Механізм резервного розблокування :
На передній панелі приводу SL 1100 знаходиться система резервного розблокування. Це обумовлено тим, що цей мотор-редуктор відноситься до черв'ячного типу, відповідно він самоблокується.
Тобто, при непрацюючому двигуні усі зубчасті передачі знаходяться в жорсткому зачепленні між собою і зрушити ворота з місця вручну неможливо. Для Вас це корисно тим, що немає необхідності купувати і встановлювати замок на ворота – і без нього їх ніхто не відкриє.
Проте якщо ворота знеструмлені, Ви теж не зможете відкрити їх з пульта. Саме для цього і передбачений механізм ручного розблокування.
Тут все продумано: механізм забезпечений від попадання пилу і вологи захисною кришкою.
Для розблокування приводу Вам необхідно відкрити цю кришку, вставити спеціальний ключ (йде в комплекті) в замок і повернути його за годинниковою стрілкою.
Далі не виймаючи ключа треба потягнути важіль розблокування на себе. Після цього необхідно повернути ключ проти годинникової стрілки і вийняти його зі свердловини.
Тепер сталева шестерня усередині приводу вийшла із зачеплення з шнековим механізмом, і Ви можете перемістити стулку воріт вручну.
Усередині механізм ручного розблокування влаштований так:
Бачите? Вал з'єднується з шестернею за допомогою сталевої шпонки. Вона однією стороною входить в сам вал, а інший – у клиновидний паз на шестерні, розташований на веденому колесі, яке обертає черв'як.
Шпонку в цьому поглибленні утримує спеціальна пружинка. Ось це колесо з пазом і пружинкою:
Пружинка при розблокуванні стискається, що дає можливість шпонці вільно вийти з паза.
На кінці штока, на який натискає лапка розблокування, встановлений сальник, який береже механізм від попадання всередину вологи. Без цього захисту механізм може закиснути.
Для того, щоб знову перевести механізм в автоматичний режим треба вставити ключ в замок і повернути його за годинниковою стрілкою. Потім, необхідно не виймаючи ключа закрити важіль розблокування від себе до упору, повернути ключ проти годинникової стрілки, вийняти його із замку і закрити захисну кришку.
При переведенні приводу в автоматичний режим шпонка повинна увійти до свого паза знову, але коли механізм розблокування перестає стискати пружинку, вона знову придавлює шпонку до шестерні і не факт, що в цей час шпонка знаходиться навпроти паза. Якщо все співпало, ворота відразу заблокуються, але якщо ні, то шпонці доведеться заскакувати в паз на високих обертах двигуна.
Те, що усі деталі металеві, дає можливість не зламати автоматику при першій же помилці, але експлуатувати техніку таким варварським способом все ж не варто.
Щоб привід заблокувався, і шпонка безпечно увійшла до свого паза треба просто перед запуском двигуна гойднути ворота або повільно переміщати стулку до тих пір, поки не почуєте характерне клацання – це сталося зчеплення. Тепер можете включати мотор і відкривати/закривати ворота з пульта.
На жаль, часто зустрічаються моделі, де сталевий сердечник, вставлений в полімерну шестерню:
В цьому випадку зчеплення працює нормально, але зуби пластмасової шестерні злизують самим черв'яком. Ця шестерінка, швидше за все, зруйнується повністю після перших же зими або літа, а якщо уціліє, прокручуватиметься на валу.
Іноді виробники прикручують шурупами до пластикової шестерні металеву пластинку з пазами під шпонку. За спробу спасибі, але працювати не буде унаслідок того, що злизує пластикових зубів.
«Спробою номер три» можна назвати дві алюмінієві тарілочки, що стискають з дух сторін пластмасову шестерню за допомогою болта :
На шестерінці і тарілках видно дрібні зубчики, якими вони чіпляються один за одного. При тій, що пробуксувала полімерні зубчики стираються і цей вузол доведеться замінити.
Таким чином, єдино прийнятним варіантом облаштування механізму ручного розблокування є виготовлення усіх до єдиної його деталей із сталі, як це зроблено в приводі Rotelli Premium SL 1100 :
Ця конструкція вважається найнадійнішою з існуючих, принаймні, я ніколи не чув про поломку цієї системи.
8. Система кінцевих вимикачів :
Кінцеві вимикачі (кінцевики) – цей пристрій, за допомогою якого блок управління приводу отримує сигнал про те, що стулка досягла відповідного крайнього положення (відкрито або закрито).
Вони можуть бути механічними або магнітними.
Механічна система складається з двох кронштейнів, прикріплених по краях зубчастої рейки. А також двох мікровимикачів в самому корпусі приводу. Між мікровимикачами знаходиться пружинка:
Ця система дешевше магнітною і працює за таким принципом: стулка доїжджає до крайнього положення (відкрито або закрито) і пружинка упирається у відповідний кронштейн. Він її відгинає у бік одного з мікровимикачів і той розмикає реле.
Після цього блок управління отримує один з сигналів «ворота повністю відкриті» чи «ворота повністю закриті».
В Україні механічні кінцевики нормально працюють тільки влітку, оскільки на морозі мікровимикачі і пружинка примерзають і вимагають, щоб Ви узяли в руки фен і відігріли їх. Інакше пружинка зламається і уся система автоматизації воріт стане «ручний».
Крім того, в зубчасту рейку потрапляє сніг, який при русі стулки пружинка з неї вигрібає. Як тільки назбирає невелику «сніжку», ця грудка її відігне і ворота зупиняться. Спроба запустити рух знову відправить стулку до іншої сторони. Кожного разу сніг відгинатиме пружинку, а блок управління отримувати некоректний сигнал «приїхали».
Магнітна система кінцевих вимикачів виключає збої в роботі приводу внаслідок атмосферних дій – цей механізм може переміщати стулку, навіть якщо його повністю завалить снігом.
Принцип її роботи такий же, але замість пружинки з мікровимикачами усередині приводу розташований магнітний датчик – геркон:
Він сприймає тільки магнітне поле, тому кількість снігу або рівень морозу для нього не мають значення. Сам датчик знаходиться усередині приводу, причому запаяний в колбу з інертним газом, а крім того поміщений в спеціальний пластиковий корпус. Я не знаю ситуації, яка могла б привести до виходу геркона з ладу.
Замість кронштейнів на зубчасту рейку кріпляться два різнополярні магніти.Хочу звернути Вашу увагу на алюмінієві кріплення цих магнітів :
На жаль, багато шанованих виробників ворітної автоматики випускають приводи з магнітною системою кінцевиків, оснащені магнітами з пластиковими кріпленнями.
Мені ця дивність нагадує бородатий анекдот про двох кумів, у яких іноземець намагався запитати дорогу на англійській, німецькій, французькій і іспанській мовах. На його біду куми володіли виключно рідними українськими і у відповідь просто вирячували на гостя ока. Коли він втомився від них і пішов шукати інші джерела інформації, один кум захоплено говорить іншому: «Бачите, кумі, яка розумна людина – стільки різних мов знає.» А той тему відповідає: «Тю, і шо воно йому дало?».
Так і тут: є магнітна система, але магніти на пластикових кріпленнях за визначенням не можуть тат надійно закріплені на зубчастій рейці. Коли магніт відвалюється, геркон не може знайти «точку прибуття» стулки і послати на плату управління коректний сигнал. Причини, по яких магніт здатний покинути рейку можуть бути найрізноманітнішими: Ви випадково його зачепили, діти збили м'ячем, погриз собака і так далі У будь-якому випадку «шо воно Вам дало», що система кінцевиків магнітна, якщо магнітики в пластиковому обрамленні постійно відвалюються?
Звертайте увагу не лише на тип кінцевих вимикачів, але і на усі елементи системи – навіть пластикові кріплення магнітів можуть стати причиною постійних проблем з автоматикою.
9. Комплектація автоматики: що, навіщо і кому треба:
На початку цієї статті Ви бачили таблицю, в якій представлений два варіанти комплектації автоматики: мінімальний і оптимальний. Це не означає, що не можна їх змінити по Вашому бажанню. Ця модель хороша своїй «лояльною» платою управління, яка дозволяє використати практично будь-які аксесуари.
Отже, давайте подивимося що Вам пропонується:
Упакована автоматика у фірмову коробку кавового кольору з товстого картону.
Мінімальний комплектRotelli Premium SL 1100 включає:
1. Електропривод Rotelli Premium SL 1100 зі вбудованим блоком управління, магнітним герконом і вбудованим радіоприймачем.
Радіоприймач універсальний, оскільки може бути сумісний з усіма пультами-передавачами, які працюють на частоті 433 Мгц.
Система кінцевих вимикачів включає магніти з алюмінієвими кріпленнями:
2. Монтажний комплект (монтажна пластина, кріпильні болти і магніти, ключі для ручного розблокування) :
Усі деталі цього комплекту виконані з товстої сталі і покриті захисним шаром цинку. Найчастіше доводиться бачити ці комплектуючі у виконанні з тонкого алюмінію, але тут виробник не став економити на кріпленні.
У комплекті є ще пусковий конденсатор на 16 мікрофарад, зроблений на румунському заводі фірми ITALFARAD.
3. Зубчасту рейку GEAR RACK 1000*30*8 мм (4 м) з кріпленням.
Я вже звертав Вашу увагу на самому початку статті на те, що в комплектацію Rotelli включається 4,0 м зубчастої рейки. Насправді це дуже незвичайний факт – майже ніколи виробники не комплектують автоматику цим обов'язковим елементом. Завжди рейку треба купувати окремо.
Пояснюється це просто: необхідна довжина рейки рівна довжині стулки воріт плюс один метр. У усіх стулки мають різну довжину, тому рейку покупець бере окремо.
Все логічно, але коли Ви дивитеся на цінники, то вартість автоматики без рейки бачиться Вам привабливішою. Та ж історія і з механічними кінцевиками – дивиться людина на ціну і бачить, що комплект «А» дешевше за комплект «В». Коли дешевший варіант куплений, приходить розуміння, що без зубчастої рейки обійтися не вдасться і доведеться її докупати. Механічні кінцевики дозволяють автоматиці працювати виключно влітку, значить, доведеться купувати магнітну систему.
Зверніть увагу: докупати метр-два рейки, якщо чотири метри недостатньо, вийде дешевше, ніж придбати усю її необхідну довжину.
В результаті купівлі усіх необхідних елементів автоматики комплект «В» найчастіше виявляється значно дешевше за комплект «А».
Рекомендую не «вестися» на наддешеві пропозиції, а прораховувати кінцеву вартість повного комплекту автоматики.
4. Пульт дистанційного керування чотирбохканальний Neo.
Управляти автоматичними воротами можна різними способами: за допомогою клавіатури (безпровідною радіокодовою або звичайною клавішною), транспондерной системи карткових пропусків або ключа-вимикача. Проте доки не винайдений зручніший варіант, ніж пульт дистанційного керування – на сьогодні саме радіоуправління являється найпоширенішим способом відкривати і закривати ворота.
Ми пропонуємо в мінімальній комплектації надійний і стильний чотирьохканальний пульт-брелок Neo.
З цього передавача високочастотний сигнал (433,92МГц) передається в просторі за допомогою радіохвиль. На нього накладається інформаційний сигнал, який передавальна антена випромінює як деякий модельований.
У блоці управління вбудований радіоприймач виділяє це посилання з усіх доступних радіохвиль і знаходить переданий йому модельований сигнал за допомогою спеціального детектора. Приймач передає команду платі управління, і Ваші ворота відкриваються і закриваються натисненням кнопки пульта.
Можна встановити резервну систему у вигляді ключа-вимикача або кнопкової клавіатури, але потурбуйтеся про те, щоб цього аксесуара не було видно з вулиці (не обов'язково привертати увагу асоціальних елементів).
Оптимальний комплектRotelli Premium SL 1100 включає:
1. Електропривод Rotelli Premium SL 1100 зі вбудованим блоком управління, вбудованим радіоприймачем і магнітними кінцевими вимикачами.
2. Монтажний комплект.
3. Зубчасту рейку GEAR RACK 1000*30*8 мм (4 м).
4. Пульт дистанційного керування чотирьохканальний Neo.
5. Сигнальну лампу Lampada.
6. Фотоелементи Sensore.
Ця комплектація окрім чотирьох обов'язкових елементів включає ще два аксесуари безпеки: сигнальну лампу і фотоелементи.
Швидше за все, Ваші ворота мають переконливі габарити, тому не ігноруйте ці елементи – вони можуть значно полегшити Вам життя в майбутньому.
Ми пропонуємо Вам стильну і надійну модель проблискового маячка яскраво-помаранчевого кольору Lampada, яка живиться від змінного струму 230 В (50-60 Гц) з бічним кріпленням:
Сигнальна лампа – це зрозумілий усім дорослим людям сигнал про те, що десь поруч працює механізм, що рухається.
Вона встановлюється на видному місці і може також підсвічувати Ваші ворота в темний час доби.
У оптимальний комплект ми також включили перевірену і надійну модель інфрачервоних детекторів Sensore.
Фотоелементи – це датчики виявлення перешкод, які кріпляться в створі воріт на спеціальних стойках усередині двору або прямо на опорні стовпи.
Принцип їх роботи грунтований на передачі інфрачервоного сигналу від одного з них (світлодіода) другому (фотодіоду). Вони таким чином «перегороджують» стулку воріт невидимим людському оку інфрачервоним променем. Якщо промінь уривається, плата управління отримує сигнал зупинити рух і відправити стулку у зворотний бік.
Це, мабуть, все, що я хотів би Вам розповісти про можливу комплектацію автоматики Rotelli Premium SL 1100.
Якщо є питання – ми готові відповісти на них, причому консультація на цьому сайті припускає тільки відповіді на Ваші питання без яких-небудь пропозицій щось купити.
Консультація Вас ні до чого не зобов'язує, тому не переживайте, нав'язливий продавець не почне розповідати Вам про усі свої товари.
Єдине, на що хочу обернути Ваша увага, пропоновані нами пульти, фотоелементи і сигнальна лампа китайського виробництва.
Блок управління SL 1100 дозволяє використати будь-які аксесуари, тому ми пропонуємо здешевити комплект саме за рахунок заміни дорогих італійських комплектуючих дешевшими китайськими аналогами. Ці аналоги мають гідну якість. Головне, не беріть так званий «невідомий Китай», тобто предмети безіменного походження, які можуть проявити себе як завгодно.
Запропоновані в цьому комплекті пульти, фотоелементи і сигнальна лампа випробувані і перевірені часом. Все працюватиме без проблем.
Якщо ж Ви хочете саме італійські аксесуари – просто скажіть про це менеджерові і він запропонуй Вам продукцію будь-якого бренду.
10. Режим експлуатації техніки і сервісне обслуговування:
Компанія Rotelli гарантує безпроблемну роботу своїх приводів впродовж чотирьох років - це найтриваліша гарантія виробника на українському ринку.
Щоб її отримати досить дотримуватися простих правил експлуатації:
- техніка може використовуватися виключно у межах свого застосування;
- маса стулки не повинна перевищувати максимально позначених параметрів з урахуванням її площі і необхідного запасу потужності;
- призначення техніки повинне відповідати призначенню воріт (побутові або промислові);
- фурнітура, на яку встановлені відкатні ворота, має бути відповідної якості, а хід стулки має бути добре відрегульований;
- програмні налаштування можуть здійснювати тільки кваліфіковані фахівці;
- кріплення усіх елементів автоматики мають бути надійними і відповідати схемам установки і так далі
Це практично універсальні правила експлуатації ворітної техніки, які застосовні для усіх моделей.
Єдиною відмітною особливістю приводів Rotelli є робочий температурний режим – це від -25°С до 60°С.
Практично усі інші італійські виробники вказують межі від -20°С до 50°С. Це допустимий режим роботи технополімерів, тому уважно дивитеся на цей параметр. Якщо хоч на градус стане холодніший або тепліший, усі пластикові деталі стають крихкими як стекло і термін їх служби збігає в той же момент.
У Україні неможливо організувати прийнятні для комфортної роботи пластика умови, відповідно механізми з пластмасовими деталями в принципі не годяться для експлуатації в нашому кліматі.
У приводах Rotelli усі деталі виконані з металу і ми рекомендуємо цю техніку для автоматизації воріт в Україні. Перепади температур ніяк не відіб'ються на роботі цих механізмів.
Сервіс:
Наша компанія офіційно представляє Rotelli в Україні і надає користувачам цієї автоматики технічну підтримку впродовж чотирирічного гарантійного періоду, а також післягарантійне сервісне обслуговування.
Крім того, для моделі Rotelli Premium SL 1100 у нас діє особлива пропозиція: ми надаємо десятирічну гарантію на редуктор цього електроприводу.
Це означає, що впродовж перших чотирьох років після купівлі в нашій компанії автоматики Rotelli Premium SL 1100 ми забезпечимо гарантійне обслуговування, ремонт і заміну запчастин безкоштовно.
Редуктор ми зобов'язуємося безкоштовно ремонтувати впродовж десяти років.
Наш сервісний центр, розташований за адресою: м. Київ, вул. Академіка Вернадського, 36В, і повністю забезпечений усіма запчастинами для SL 1100.
Вибір на користь техніки від РОТЕЛЛІ припускає подвійну вигоду:
- по-перше, механізми з металу практично не ламаються;
- по-друге, ціна деталей Rotelli в4-10 разів нижче, ніж у інших «європейців».
Якщо Вам сподобався привід Premium SL 1100, і Ви вирішили його купити - перший рік експлуатації можете просто тестувати свою техніку – впродовж 365 днів у будь-який момент можна повернути нам цей привід і отримати назад свої гроші або ж обміняти його на іншу модель.
Ми не вимагаємо ніяких пояснень або доказів – Вашого рішення абсолютно вистачає.
11. Підводимо підсумки і робимо висновки:
Rotelli Premium SL 1100 є найпопулярнішою моделлю електроприводу у своєму сегменті – вона настільки адаптована для експлуатації в Україні, що їй реально немає рівних.
Автоматика Rotelli Premium SL 1100 має наступні переваги перед аналогічними моделями інших виробників:
1. Металевий редуктор. Все до єдиної механічні деталі виконані з металу (силумін умовно металом не вважаємо, зважаючи на його крихкість і непрактичність).
Для роботи з традиційними для України воротами (високими, важкими і глухо зашитими) в механізмах електроприводів не повинно бути полімерних або порошкових деталей, оскільки для таких матеріалів навантаження від наших воріт є непомірним.
Крім того, непростий клімат нашої країни в принципі виключає використання в механізмах полімерних з'єднань унаслідок перевищення в обидві сторони граничного для них температурного порогу.
Редуктор Premium SL 1100 настільки надійний і продуманий, що ми гарантуємо його безпроблемну роботу як мінімум десять років. Свою гарантію підтверджуємо зобов'язанням безкоштовно ремонтувати його у разі потреби усі ці десять років.
. Потужний двигун. Ми приводили розрахунок номінальної потужності двигуна як твори напруги живлення і сили споживаного струму – у Premium SL 1100 реальна потужність складає 500 Вт.
Такі параметри гарантують здатність двигуна переміщати важку і габаритну стулку, якщо навіть вона покрита снігом і льодом, а ще на неї дме сильний вітер.
3. Магнітні кінцеві вимикачі. Така система кінцевиків гарантує безперебійну роботу автоматики, як влітку, так і зимою.
Герконовый датчик настільки добре захищений від зовнішніх дій, що практично не має терміну використання. Він реагує виключно на магнітне поле, що гарантує нормальну роботу автоматичної системи в умовах лютих морозів і снігопадів, що утворюють високі замети в створі воріт.
4. Простота монтажу і експлуатації. Модель SL 1100 можна назвати зразком техніки, яку виробник зібрав з турботою про людей – це продумана і вивірена простота в усіх елементах.
Плата управління на сьогодні не має аналогів. Принаймні, на українському ринку ворітної техніки вона точно краща. Ні єдиній зайвій опції, жодного нефункціонального «навороту», а також простий спосіб експлуатації – нічого не чіпати.
Кожна додаткова функція обов'язково знижує надійність техніки в цілому, але є опції, які дійсно потрібні для комфортної експлуатації ворітної автоматики – це плавний старт/стоп, автозакривання і вибір необхідного зусилля. У приводі Premium SL 1100 тільки необхідні функції.
Ця модель рекомендується для самостійної установки. Монтаж може власноручно здійснити будь-який покупець.
Це дасть Вам можливість заощадити на оплаті послуг найманих монтажників приблизно 50 Євро. Увесь процес установки при цьому займає 2,5 години.
Єдине, що може викликати утруднення – це зварювальні роботи. Якщо самі Ви варити не умієте, завжди можна найняти професіонала на 1 годину. Усе інше під силу будь-якій людині, що уміє читати.
Окрім установки приводу і зубчастої рейки, Вам необхідно буде підключити автоматику. Це не викличе труднощів взагалі – просто підключіть її до джерела електроживлення.
В процесі передпродажної підготовки усі програмні налаштування встановимо ми, тому Вам про це переживати не треба.
Я знаю тільки одну модель, яка здатна конкурувати з Rotelli Premium SL 1100 – це привід китайського виробництва Miller Technics - 1000. Він теж зроблений повністю з металу, має потужний движок, магнітні кінцевики і реально здатний в робітнику, а не авральному режимі переміщати стулку вагою в тонну.
Якщо тепер у Вас залишилися які-небудь питання (чи з'явилися), ми готові обговорити все, що Вас цікавить у сфері воріт, фурнітури і автоматики – все того, що робить відкривання і закривання відкатної стулки автоматичним.
Гарантовано забезпечимо доставку: Краматорськ, Мелітополь, Нікополь, Слов'янськ, Бердянськ, Сєвєродонецьк, Алчевск, Павлоград, Ужгород, Лисичанськ, Єнакієво, Кам'янець-Подільський, Константиновка, Червоний Промінь, Александрія, Конотоп, Стаханов, Умань, Бердичів, Шостка, бровари, Ізмаїл, Артемівськ, Мукачево, Дрогобич, Ніжин, Новомосковськ,, Торез, Червоноград, Первомайск сміє, Калуш, Коростень, Ковель, рубіж, Прилуки.