Телефонуйте! Сьогодні ми працюємо та робимо відправлення - Сат, Нова Почта
Гарантовано забезпечимо доставку: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Донецьк, Запоріжжя, Львів, Кривий ріг, Миколаїв, Маріуполь, Луганськ, Макіївка, Вінниця, Херсон, Полтава, Чернігів, Черкаси, Суми, Житомир, Дніпродзержинськ, Кіровоград, Хмельницький, Рівне, Чернівці, Кременчук, Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, білий церква.
При купівлі фурнітури саме у нас Ви отримуєте ряд бонусів :
Вигідна ціна і можливість оплати після отримання.
Прямі постачання від заводів-виготівників без націнок плюс надання гуртової ціни - це вже максимально вигідно.
А щоб у вас не було сумнівів - сплатити своє замовлення Ви можете при отриманні. Плюс дізнавайтеся про поточні акції - з ними купівля може стати ще вигідніше.
Оперативна доставка.
Ми протягом доби відправимо Ваше замовлення до найближчого відділення транспортної компанії.
Грузоперевозчики зараз доставляють посилки по всій країні, причому відділення є навіть в невеликих населених пунктах - Вам далеко їхати не доведеться..
У столиці можете приїхати на склад самі або замовити кур'єрську доставку до будинку.
Максимальні вигоди від самостійної установки.
Економія на монтажниках може бути дуже істотною:
не витрачаєте час на пошук майстрів;
не оплачуєте їх послуги (а це близько 50 Євро);
не переробляєте за ними, якщо їх поспішність привела до помилок монтажу.
Гарантії того, що Ви самі впораєтеся:
Ви отримаєте від нас інструкцію по виготовленню і монтажу відкатних воріт в подарунок. Все максимально детально, зрозуміло, покроково, в зручному виді з ілюстраціями і описом. Це наша власна розробка з урахуванням десятирічної практики створення якісних воріт.
Ви можете отримати безкоштовно персональне креслення з усіма розрахунками, що при зверненні до інженера по металоконструкціях обійшлося б Вам приблизно в 1000 грн
Будь-які питання, які додатково можуть виникнути в процесі виготовлення і установки воріт, Ви можете поставити нашим монтажникам по телефону - отримаєте оперативне і оптимальне рішення будь-якої проблеми
Гарантія
До стандартної гарантії виробника ми додаємо власну на кращу фурнітуру. Впродовж 5 років ми безкоштовно замінимо при необхідності будь-яку деталь на нову.
Працюємо більше 10 років, маємо власні склади в столиці - так що нікуди не пропадемо, нас завжди можна знайти.
Приїжджайте особисто - подивіться і помацайте продукцію, що цікавить, поспілкуйтеся з нашими фахівцями.
Якщо наші фахівці Вам щось порадили, будьте упевнені - рекомендована фурнітура і автоматика працюватиме довго і без проблем. До того ж Вам стане доступний різноманітний сервіс. Так Ви можете у будь-який момент отримати детальну кваліфіковану консультацію по телефону або електронній пошті: вибір фурнітури і автоматики, питання монтажу і обслуговування, уточнення з приводу експлуатації і так далі. Вам оперативно будуть відправлені будь-які запчастини і додаткові аксесуари - на складі є все, що треба.
За якими критеріями слід вибирати фурнітуру і з яких варіантів - і піде мова далі. Можна вникнути в деталі, розібратися і зробити вибір самостійно, а якщо лінь або час не дозволяє - довіртеся професіоналам. Подзвоніть нам або залиште свій номер для передзвону, тоді наші фахівці швидко підберуть відповідний саме для Ваших майбутніх воріт комплект фурнітури. Їх знання і досвід дозволять зробити це безпомилково, а рік тест-драйва на рекомендовану нами продукцію дозволить повернути або обміняти, якщо що-небудь не сподобається.
Найшикарніші на вигляд ворота, які при відкриванні скреготатимуть, гуркотітимуть і вимагатимуть неймовірних зусиль для руху, швидше дратуватимуть, чим будуть радувати.
Від фурнітури багато в чому залежить, наскільки довго стулка легко і безшумно ковзатиме.
Вибір на нашому ринку - не малий. Але з одними комплектами ворота десятиліття "літатимуть", з інших розпочнуться заклинювання, шуми і ремонти через пару-трійку років, а є і такі, які спочатку нормально працювати не зможуть.
Вибирати фурнітуру треба не по одному параметру (частіше увесь цей параметр "Ціна") - оцінюйте її усебічно.
Я розповідатиму про все детально і послідовно, але при дефіциті часу Ви можете перейти до питань, що цікавлять, або подзвонити для персональної кваліфікованої консультації по вказаних на сайті телефонах. Отже, далі Ви дізнаєтеся:
1. Вигідна покупка - це придбання фурнітури без переплат і без економії на якості
2. Підбираємо по розмірах Ваших воріт : великий або малий комплект знадобиться
3. Повнота комплектації : що має бути обов'язкове і на чому економлять продавці
Напрямна
Роликові опори
Верхні підтримувальні ролики
Кінцевий ролик
Нижній уловлювач
Верхній уловлювач
Заглушка
Регулювальна пластина
5. Огляд ринку: виробники і особливості їх продукції
Як купити фурнітуру без переплат і без економії на якості
Помилково вважати, що усі комплекти однакові, а різниця тільки в нахабстві виробника відносно ціни. Купити найдешевшу або таку, що першою попалася - велика помилка.
Це все одно що підбирати машину за принципом: кузов, салон, чотири колеса і кермо у усіх авто є, і усі можуть їхати - беремо найдешевшу (чи, як варіант, дорогу і престижну). Ви ж не так вибирали собі машину, правда?
Якість і надійність кожної деталі в різних моделях можуть відрізнятися дуже сильно. Візьмемо хоч би кузов: дешеву "бляшану банку на колесах" бажаючих купити украй мало, але і тих, хто придбаває броньований дорогий автомобіль, трохи. При цьому в різних моделях відмінності будуть у безлічі аспектів : движок, ходова, трансмісія, кузов, електроніка, комфортність салону і так далі
З фурнітурою все набагато простіше - оцінювати доведеться всього декілька елементів. Але підійти до цього необхідно серйозно: кожна "слабка ланка" може вплинути на цілісність усієї системи. Вивести з ладу ворота через дрібниці, зламати реально якісну і дорогу направляючу або роликові опори, скажімо, через поганого уловлювача - удвічі образливо.
Варто відмітити: дешево - не означає вигідно, дорого - не завжди надійно. Вибір за мінімальною ціною практично завжди підтверджує правило: "Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі".
Здешевлення найчастіше йде за рахунок:
- тоншого металу
- сталі м'яких марок замість високовуглецевої конструкційної
- використання пластика замість сталі для роликів і втулок
- застосування дешевих підшипників
- відмови від важливих елементів комплектації (не кладуть верхній уловлювач).
З таким підходом зазвичай потім на ремонтах "розоряються". Тобто цілком реально віддати на ремонт ту ж суму, яку ви заплатили, за фурнітуру.
Але і вибір найдорожчого теж далеко не завжди виправданий: переплачувати "за ім'я", за доставку з-за кордону і інші речі, що не відносяться до якості, теж не правильно.
Ми допоможемо вибрати і купити довговічну фурнітуру, але за реальною, а не завищеною ціною. Читайте далі, щоб самому розібратися в деталях або телефонуйте нашим фахівцям або залишайте свій номер для передзвону - вони підберуть Вам найбільш відповідний варіант.
Важливо вибрати не лише що купувати, але і де купувати. Наштовхнетеся на перекупників - отримаєте "упарювання" того, що вигідно продати, а не того, що Вам реально підійде і довго і бездоганно працюватиме. Та ще і утридорога, без гарантій і сервісу.
Вам же потрібна не реклама, а максимальна інформація про фурнітуру і автоматику? Ось я і допоможу отримати реальне уявлення про наявні на нашому ринку моделі і особливості їх вибору. І ніякого нав'язування - вирішуйте, що і в якій комплектації Вам необхідно.
Чи досить буде малого консольного комплекту або варто придбати великий
Ворота воротам розбрат: широкі і вузькі, високі і низькі, глухі і гратчасті, важкі і легкі. Не можна все їх "гребти під одну гребінку" і використати для усіх однакову фурнітуру. Залежно від подібних параметрів можна вибрати так званий малий (до 400 кг) або ж великий (до 800 кг) консольний комплект.
Основна відмінність малого комплекту від великого в розмірах направляючої і роликових опор, а також в підшипниках. У нас в країні використовуються наступні стандарти для рейки:
Консольний комплект |
Креслення профіля |
Розміри профіля в перерізі |
Товщина сталі |
Малий – до 400 кг |
60х70 мм |
не меньше ніж 3,5 мм |
|
Великий до 800 кг |
85х94 мм |
не ненше ніж 5 мм |
Очевидно, що роликові опори для кожного комплекту будуть свої - з відповідними габаритами коліс і підшипниками, розрахованими на передбачувані навантаження.
Також з великими воротами застосовують не пару підтримувальних роликів, а дві пари з посиленим широким кронштейном. Інші елементи комплекту повинні відповідати розмірам тієї, що направляє.
Розберемося, коли який варіант знадобиться. На вибір типу комплекту вплив роблять усі чинники: ширина, висота, вага, конструкція воріт, які повинні розглядатися в комплексі. Але в якості першого критерію береться все ж ширина отвору, хоча інші параметри здатні внести корективи.
Слід зауважити, що довжина воріт (стулка противага) має бути в 1,5 разу більше, ніж ширина отвору. Відповідно до такої величини береться напрямна.
Допустимо збільшити стулку не на 50, а лише на 40, якщо вільний простір для відкату воріт не дозволяє забезпечити покладену довжину або ж стулка реально легка. Але при цьому потрібно пам'ятати, що подібне зниження противаги все ж збільшує навантаження на ролики і рейку, що понизить термін їх служби.
По ширині отвору рекомендовано:
Ширина отвору |
Довжина направляючої |
Рекомендований комплект |
менше ніж 3,5 м |
5 м |
малий |
3,5-4,3 м |
6 м |
малий |
4,3-5 м |
7 м |
малий |
5-8 м |
7,5-12 (зварна) |
великий |
Важливо також враховувати вагу воріт: для малого комплекту із звичайними підшипниками вона не повинна перевищувати 400 кг, а з посиленими - 500 кг Якщо ж вага більша, то використати потрібно вже великий комплект, для якого зазвичай обмеження йде в 800 кг. Це у разі, якщо ролики сталеві. Якщо ж застосовують полімерні ролики, то ці показники, як правило, знижуються до 300 кг для малого і до 600 кг для великого комплекту.
Зашиті легким матеріалом (на зразок популярного профнастила або сайдинга) ворота приватного сектора в основному потрапляють в категорію легких, для яких досить малого консольного комплекту. За бажання забезпечити запас міцності вигідніше узяти варіант з посиленими підшипниками, чим придбати дорожчий комплект, розрахований на реально важкі ворота.
Важкі, широкі або дуже високі ворота - ознака необхідності великого консольного комплекту
Необхідність у фурнітурі до 800 кг виникає у випадках, коли у вас ковані ворота, зашиті натуральним деревом або іншими важкими матеріалами.
Також посилені елементи потребуються для широких воріт (більше 5 метрів шириною), які частіше використовуються на підприємствах. Іноді є резон вибрати великий комплект для дуже високих, хоча і відносно вузьких воріт, але такі зустрічаються ще рідше.
Так що при виборі фурнітури потрібно визначитися спочатку з потрібною категорією комплекту. Можна, звичайно, для легких воріт узяти великий консольний комплект, якщо готові переплачувати удвічі заради перестраховки. Звичайно, запас міцності - справа хороша, оскільки подовжує термін служби, але подібне збільшення витрат - ми не рекомендуємо. Малий же комплект для великих воріт абсолютно не підходить ні за яких умов: він спочатку не розрахований на подібні навантаження.
Комплектація: на чому не варто економити
Обов'язково в комплект повинні входити:
- Напрямна
- 2 роликових опори
- Верхні підтримувальні ролики
- Кінцевий ролик
- Нижній уловлювач
- Верхній уловлювач
- Заглушка для направляючої (1 або 2 залежно від конструкції кінцевого ролика)
Зверніть увагу, щоб усі ці елементи були присутніми в комплекті. У подібній комплектації фурнітура працює в оптимальному режимі: усі елементи погоджені між собою, виконують свої ролі і страхують один одного. В результаті, подовжується термін служби усієї системи. Відсутність будь-якого компонента робить систему або непрацездатною, або більше уразливою до поломок. Особливо образливо буде, якщочерез економію на копійчаній деталі вийде з ладу дорога роликова опора або розігнеться напрямна.
Якщо ж в стандартний комплект хоч щось з вищезгаданого не входить, то це сигнал до спроби "пустити пил в очі": ціна за рахунок бракуючого елементу може здатися привабливішою, але на ділі додає Вам клопоту і витрат - все одно доведеться шукати, докупати або навіть дозамовлювати у того ж виробника. В крайньому випадку щось можна зробити і самому (верхній уловлювач або заглушку, приміром), але це відніме час і сили, та і матеріал знайти відповідний потрібно.
Комплект популярного вітчизняного виробника без верхнього уловлювач
У різних виробників може бути передбачено ще наявність яких-небудь додаткових кронштейнів, ручок, упорів, які роблять монтаж і використання воріт дещо зручнішим. Іноді є сенс купити щось із запропонованого, якщо є така можливість.
Дійсно важливим доповненням можна вважати регулювальну пластину.
Що і для чого служить - розібралися. Обдурити Вас неповною комплектацією вже не можна. А щоб вибрати міцну і довговічну фурнітуру, потрібно дізнатися детальніше, від яких чинників залежить працездатність і якість. І чим загрожує неправильний вибір.
Знайдіть час ознайомитися з цим оглядом, щоб не дати себе збити з пантелику нав'язливими пропозиціями деяких продавців. Чи дзвоните нашим фахівцям, щоб вони підібрали оптимальний варіант. У нас не просто дадуть раду, а обгрунтують пропозицію. А на рекомендовану нами фурнітуру існує 5-річна гарантія - без обману, без ризику, з додатковим сервісом.
Мінімальні вимоги до кожного елементу фурнітури
З вимогами до фурнітури не все так просто. Так, можна висунути ряд критеріїв і норм, яким повинен відповідати той або інший параметр даного елементу. Не дотягує хоч би один з них до норми - очевидно, що якість не на висоті. А ось зворотне не завжди вірно, оскільки є чинники, перевірити які не вийде. Поясню на прикладі:
Візьмемо направляючу. Найпростіше сказати, мовляв, поміряйте товщину металу і звернете увагу на чіткість профілю. Тонкий і кривий профіль, очевидно, не коштує уваги. Але товщина сталі не являється сто процентною гарантією, якщо сталь не конструкційна вуглецева, здатна забезпечити потрібний рівень жорсткості і твердості, а дешевша м'яка. Це майже як порівнювати деталь з картону з такою ж з жерсті - товщина матеріалів може бути одна, а міцність - абсолютно різна.
Відрізнити високовуглецеву сталь від м'якої візуально не вийде, а зробити хімічний аналіз - завдання в побуті нереальне.
Але все таки знання основних критеріїв дозволить відразу відсікти усе нікудишнє, звузити круг пошуку. А далі можна сподіватися на інтуїцію, але краще спертися на думку людей, які стикалися з продукцією на практиці.
Особисто я і наші монтажники з фурнітурою різних виробників працюємо вже понад 10 років - монтуємо, обслуговуємо, допомагаємо з ремонтом, загалом, спілкуємося з клієнтами не лише у момент продажу. Думка, грунтована на досвіді, підтверджена вимірами і спостереженнями - це вже експертна оцінка. І свою думку ми підтверджуємо розширеними гарантіями, а не тільки словами.
Отже, підемо по порядку.
Найважливішими елементами фурнітури є пара: направляючий профіль і роликові опори. Рейка стає основою стулки, а ролики заводяться всередину його, утримують ворота і дозволяють їм рухатися.
Напрямна (рейка, профіль, балка)
Нагадаю: є два прийнятих типорозміри направляючих : 60х70 мм і 85х94 мм. Для забезпечення потрібного рівня жорсткості і міцності мала консоль повинна мати товщину не менше 3,5 мм, а для великої прийнято брати 5-мм сталь. При цьому розміри дійсні з урахуванням високовуглецевої конструкційної сталі, з м'якими ж марками подібна товщина показником якості виступати не зможе.
Для направляючої найважливішими характеристиками являються:
- марка стали
- товщина
- геометрія
- покриття.
Марка сталі
Першим важливим критерієм є марка сталі. Для направляючої повинні використовуватися саме високовуглецеві конструкційні сталі. Так, більшість виробників чесно беруть відповідні марки, але є і ті, хто вибирає м'якші, наприклад, 08КП (є підстави вважати, що таку використовують багато виробників).
Товщина хороша, але марка - не відповідна
Чому ж взагалі беруть м'яку сталь? Такий матеріал сам по собі дешевший в якості сировини. До того ж податливішу сталь простіше прокатати: верстати застосовувати можна менш потужні (дешевші), амортизація устаткування нижча (не так сильно зношується, рідше ремонтувати і оновлювати), що також робить собівартість не такою високою, як для вуглецевої сталі.
Завдяки тому, що м'яка сталь не занадто сильно чинить опір деформації, підатливіша, зовнішній результат виходить переконливий - чітка геометрія, привабливий зовнішній вигляд. Чисто візуально така рейка може здатися якіснішою, чим краща на даний момент австрійська напрямна, оскільки через високу жорсткість хорошої сталі добитися дуже чітких кутів на ній складно.
Висновок: прекрасна геометрія і привабливий зовнішній вигляд - не є гарантією надійної і довговічної роботи.
При рекомендованій товщині високовуглецева сталь забезпечує потрібний рівень жорсткості, а м'яка - не витримує навантажень, розгинається, деформується. На жаль, перевірити марку сталі самостійно не вийде.
Покриття: чорна або оцинкована?
Також різниця може бути в покритті. Здавалося б, що оцинкована сталь надійніша і прийнятніша, вона вже має хороший рівень захисту від зовнішніх дій, служити буде довге. Але придбавати найчастіше вважають за краще саме чорну. Це обумовлено двома чинниками:
- Чорна сталь дешевша за оцинковану.
- З чорною сталлю простіше працювати.
Вам належить варити ворота, а оцинкована сталь висуває свої вимоги при зварюванні і фарбуванні - не кожен уміє працювати з цим матеріалом. Та і для фарбування потрібні будуть дорожчі грунтовки і фарби. Але якщо вже вибирати оцинковану, то з хорошим покриттям. Переконайтеся, що немає різких переходів кольору, плям.
Чорну ж сталь зварювати набагато простіше, а після ретельного фарбування вона отримає потрібний рівень захисту від корозії. Так, періодично потрібно буде стежити за якістю покриття, але це не так вже складно, як може здатися на перший погляд. В цілому ж цей варіант дійсно простіший і дешевший.
Товщина сталі
Це також важливий показник. Зараз не братимемо в розрахунок марку сталі, припустимо, що вона відповідає нормі. Для малого консольного комплекту фурнітури, розрахованого на ворота до 400 кг зазвичай береться сталь, не менше 3,5 мм завтовшки, а для великого - не менше 5 мм. Занижена товщина підвищує ризик виходу системи з ладу: рейка просто розігне, ролики при цьому також вийдуть з ладу.
Міцність має не просто пряму залежність від товщини, а квадратичну. Це означає, що різниця в десяті долі міліметра можуть досить відчутно вплинути на експлуатаційні характеристики елементу. Скажімо, є на нашому ринку направляючі в 3, 3,5 і 3,6 мм завтовшки:
3,5² / 3²= 1,36 - сталь завтовшки 3,5 мм буде міцніша 3-міліметрової на 36
3,6²/ 3²= 1,44 - міцніше на 44!!!) - і це у українського виробника "Світ Воріт"
3,6²/ 3,5²= 1,06 - навіть порівняно з якісною бачимо перевагу в 6
Чим же загрожує недостатня міцність направляючої? Стулка провисатиме, деформуватиметься. З часом напрвляючу розігне, тому ролики просто "вилізуть" назовні, стулка зійде з опор. Але повний схід воріт з опор - процес не миттєвий. Спочатку полички втрачають горизонталь, починають розгинатися, що може вивести з ладу ролики.
Порівнюємо, аналізуємо...
Для розуміння положення на нашому ринку, приведемо характеристики направляючих малого консольного комплекту фурнітури різних брендів :
- Rolling Expert і Roll Grand на направляючих явно економлять - товщина металу усього лише 3 мм.
- Стандартні 3,5 мм витримані у Rolling Center, Rolling Hi - tech, Alutech (Алютех) і Welser Profile (SP).
- У Svit - Vorit профіль найбільшої товщини - 3,6 мм.
Геометрія: чіткість в перерізі, рівність по довжині
Нікуди без правильної геометрії. Це стосується як дотримання в точності усіх профільних розмірів, видимих в розрізі, так і рівності по усій довжині. Відсутність вад від початку до кінця дозволить роликам не шуміти надмірно, не застрявати, не зношуватися завчасно. Причому у будь-якому місці в розрізі має бути одна і та ж картинка.
Форма профілю ретельно продумана, вивірена і перевірена часом. Саме така рейка забезпечує оптимальну взаємодію з роликовими опорами, щоб усі навантаження були розрахунковими, без шкоди для компонентів.
Навіть візуально видно різницю між геометрією профілів різних виробників
На даний момент кращим за формою профілем вважається австрійський. Саме у рейок Welser Profile найбільш чіткі грані у поєднанні з високою якістю самої сталі. Втім, у шини "Світ Воріт" хоч і кути закруглені, зате товщина вища, так що свої переваги в наявності.
Звичайно, явно криві профілі вже залишилися у минулому: раніше неозброєним оком можна було побачити безформність і кривизну рейки. Висока конкуренція і тут зіграла на руку покупцям: якість направояючих підтягнули практично усі виробники, хоча і не все до ідеального стану.
Зараз геометрія більш-менш витримується, хоча можна зустріти полички, що недотискували, розташовані під кутом до горизонту, або несиметрична їх розташування - одна трохи вище за іншу. Природно, що ролики не зможуть спиратися на рейку з кривими поличками правильно, тобто можна чекати появи зламаних або зношених коліс і розігнутих, що направляють.
Довжина направляючої шини також може бути різною. Найчастіше виробники випускають 6-метрові рейки, хоча ряд заводів також може поставити шини завдовжки 5 або 7 м. Такий підхід дуже зручний - не доведеться переплачувати за непотрібні метри або додавати до потрібної довжини. Хоча у випадках, коли проїм більше 5-6 м, все одно припаде що направляє робити складеною - доварювати необхідну частину, що зручніше проробляти з виконаною з чорної сталі рейкою. Іноді навіть 6-7 метрових шин доводиться розрізати для доставки і зварювати на місці.
Висновок:
- Слабкий профіль (з непідходящої сталі або тонкий по товщині) призводить до провисання стулки, з часом може розігнутися і зійти з опор
- Крива рейка (у перерізі або ж по довжині) заклинюватиме роботу, збільшуватиме знос роликів. За наявності автоматики здатний вивести з ладу і її - мотор може просто перегоріти від непередбачених додаткових навантажень.
- Погана якість рейки (кривизна геометрії, у тому числі і що виникає при розгинанні профілю недостатньої жорсткості) здатна "угробити" навіть хороші ролики.
- Чорний профіль дешевше і простіше в обробці, ніж оцинкований.
- Роликові опори
- Каретки - не менш важлива складова відкатних воріт. Легкість ходу стулки і довговічність самих воріт залежать від:
- Конструкції
- Відповідності розмірам направляючих
- Матеріалів
- Підшипників
- Якості складання
- Симетричність роликів і їх відповідність рейку
Каретка складається з опори і голівки з 8-ми роликами (4 пари), причому розташовані вони на двох рівнях, а не в ряд, як здається спочатку. Верхні ролики (точніше дві середні пари) котяться по "стелі" рейки, а нижні (крайні пари) - по поличках. Це дозволяє стулці легко ковзати і не випробовувати перевантажень.
Спотворення геометрії рейки або симетрії самих роликів змінює навантаження, що веде до поломок. Приміром, в якісно виконаному профілі ролики розміщуються таким чином:
Ліворуч - передбачені радіальні навантаження на підшипники, справа - додавання неприпустимою осьовою.
Ліворуч бачимо оптимальне розташування: нижні полички знаходяться на одному рівні, паралельно землі, точно під роликами. Між колесами і рейкою є невеликий проміжок, який запобіжить заклинюванню (особливо при сезонних температурних розширеннях матеріалів), але ворота при цьому не "клюватимуть" і не перекошуватимуться. Колеса усією поверхнею спираються на полички, навантаження розподіляється рівномірно, причому в цілому є радіальною - спрямована вниз.
Ситуація міняється, якщо полички злегка розігнуті. Через це ролики спираються вже тільки зовнішнім краєм, навантаження і знос зростають. Але навіть не це найстрашніше для кареток: гірше те, що до передбаченого радіального навантаження додається осьова, яка просто знищує підшипники.
Річ у тому, що шарикопідшипники підбираються з урахуванням маси, яку їм доведеться витримувати. Якісні екземпляри з честю витримують розрахункове навантаження, якщо сила прикладена саме зверху вниз. Але якщо виникає осьове навантаження, то вона має бути в 10 разів меншою, ніж передбачалося, щоб не пошкодити підшипник. Але вага нікуди не зникне, а запас в десятиразовому розмірі ніхто не робить. Зважаючи на такі перевантаження ламаються навіть кращі підшипники, не кажучи вже про дешевих.
Схожа ситуація виникає, якщо напрямна завужена в порівнянні з роликами, тоді колеса теж котяться не по поличці, а трохи вище, по скошеній частині, де профіль трохи розширюється.
Ну а бувають ситуації, коли через перекіс консолі навантаження лягає лише на одну сторону каретки, тоді навіть поличка з надійної сталі може не витримати і розігнутися, не кажучи вже про те, що ролики при цьому працюють неправильно, зношуються нерівномірно і можуть зламатися досить швидко.
Загалом, дивитися потрібно і на розміри і симетрію усіх роликів, і на відповідність їх розмірам направляючої шини. Працюють дані комплектуючі в нерозривній парі, тому співпадати повинні оптимально.
Матеріали
Пластикову скляночку із скляним рівняти не доводиться, майже так само не порівнянні і металеві ролики з полімерними.
Можливо і є хороші полімери, які працюватимуть цілком гідно. Але якщо таке і можливо, то на легких воротях і те не довге. Мені смішно стає, коли говорять, що пластик такий же міцний і довговічний, як метал. Ну не дотягують полімери по міцності і зносостійкості до сталі. Крім того, високі/низькі температури руйнують пластик: нагріваючи вище 50°З може привести до деформації, а мороз нижчий - 20°З додає такі абсолютно неприйнятні властивості як крихкість і ламкість.
Експлуатаційні властивості металу набагато більш високі. До того ж сам процес виробництва сталевих роликів виключає появу прихованого браку: верстати з ЧПУ роблять кожну деталь ідеальною. Тобто сумісність з рейкою буде хорошою, ніяких задирок і нерівностей заважати ходу не будуть. Проте процес виготовлення виходить дорогим: верстати купити і обслуговувати потрібно, деталі по одній виточувати.
Інша справа - полімери. Розтоплена сировина виливається у форми під тиском. Виробництво ведеться тут цілими партіями. Простіше, дешевше і швидше. Тільки ось підготовлена маса може бути трішки неоднорідною, а при застиганні можуть утворитися мікродефекти поверхні - усадка при охолодженні іноді нерівномірна. І такий ролик вже трохи "шкутильгатиме" . але якщо декілька таких попадеться, виникне вібрація, яка передаватиметься на обшивку.
В результаті замість обіцяного тихішого ходу отримаємо гучний і далеко не плавний.
Загалом, полімерні ролики використати категорично не рекомендуємо. Так, є у нас на складі мінімум подібних комплектів для тих, хто вірить у високотехнологічність сучасних матеріалів і готовий перевірити це на практиці. Ми перевіряли - нам не сподобалося. Так що продати можемо, але обслуговувати не станемо.
Полімерні дистанційні втулки
Пластик використовують не лише для коліс. Деякі виробники ще і дистанційні втулки зробив з полімеру. В результаті навіть каретки із сталевими роликами із-за наявності таких "недовтулок" стають менш надійними - навантаження витримує менші в порівнянні з металевими, можуть деформуватися, привести до перекосу роликів і непридатні для нашої країни ще і по діапазону температур.
Якість підшипників
Повернемося до підшипників. В основному їх роблять в КНР. Тільки одні виробники купують для своїх комплектів фурнітури найдешевші, щоб підвищити привабливість ціни кінцевого продукту, а інші - довговічні, нехай не найдешевші, але такі, які реально зможуть працювати як обіцяно.
Якісним можна рахувати підшипник, запресований в металеву обойму і забезпечений резинометалічним пильовиком. Саме такий у Rolling Center і "Світ Воріт". Металевий пильовик, як, у багатьох марок, недостатньо добре захищає опорні ролики, оскільки встановлюються вони недалеко від землі, знизу пил і волога мають доступ до ув'язнених в тій, що направляє роликам.
Варто відмітити, що в комплекті для легких воріт в принципі досить використати 201 підшипник, але ряд виробників вважає за краще надавати альтернативу з посиленим підшипником - 301, що підвищує надійність каретки, збільшує запас міцності. Якщо ворота у Вас дуже легкі, умови їх роботи не обтяжуються різними несприятливими чинниками на зразок занадто частого відкривання, сильного вітрового навантаження, частого перепаду температур і так далі
то можна зупинитися на звичайному комплекті, але при необхідності їсти можливість узяти грунтовнішу фурнітуру без необхідності купувати великий консольний комплект. Посилені підшипники використовують Rolling Hi - tech, Svit - Vorit і Welser Profile.
Якість складання
Верхня частина каретки повинна трохи погойдуватися на осі, роликової опори, що сполучає її з основою. Необхідно це для того, щоб давати можливість стулці злегка нахилятися у бік руху, що робить ковзання полотна легшим і знижує необхідне зусилля.
На практиці ж часто вдаються до крайності: верхня частина то надмірно завалюється, то майже не рухається і незабаром заклинює остаточно. Зайвий крен плавності не додасть: клювки і ривки тільки посилять знос елементів. А якщо каретка втратить рухливість, то в один бік стулка їхатиме як по олії, а ось в зворотну зажадає додатка додаткових сил. Природно, що елементам це на користь не піде.
Часто при цьому ще і скрегіт додається, який кожного разу нагадуватиме, що до вибору підійшли не занадто грунтовно. А є моделі, де зовнішній вигляд роликових опор ніби як у усіх, але самої осі в точці з'єднання голівки з основою немає: деталі просто приварені. Якщо базікаючу голову умільці підтягують, тугу - змащують, то ось таку так просто не допрацюєш.
Про відповідність розмірів роликів і рейки вже говорилося. Оптимальний проміжок має бути близько 0,5-0,7 мм. Зовсім без запасу не можна, оскільки все ж температурні коливання впливають на матеріали і ролики можуть застрявати. Але якщо вертикальний або горизонтальний люфти виявляться великими, то хід стулки буде "п'яним". Так в першому випадку клювки і перекати полотна можуть стати досить значними.
У другому ж спостерігатиметься чутливе відхилення від траєкторії руху, особливо під поривами вітру - "виляюча" стулка навряд чи відразу потрапить в уловлювач, а по дорозі ще і деренчатиме.
Висновок: З поганими роликами коміра нормально працювати не будуть: шум -наименьшее із зол, а так заклинювання, клювки, перекоси, підвищений знос, зламані колеса - і постійні ремонти.
Зламалося колесо - міняйте усю роликову опору
Вертикаль забезпечують верхні підтримувальні ролики
Вертикальне положення зберігається завдяки верхнім підтримувальним роликам: вони притискують полотно з двох сторін, утримують від падіння і задають траєкторію руху. Від них потрібно:
- певна жорсткість конструкції, щоб ворота завжди дотримувалися потрібної траєкторії руху і не впали від бічних навантажень
- хороша рухливість кочення, щоб не збільшувати опір руху стулки
- регулювання відстані між роликами для щільного прилягання до полотна воріт і установки потрібної дистанції від стовпа
- деяка м'якість поверхні, щоб не дряпати полотно
Ролики не повинні розігнутися і "упустити" стулку навіть при тривалій дії на неї сильного ураганного вітру. Та і людина може спертися усією вагою на стулку, скажімо, притулитися плечем або навіть спеціально випробовувати ворота на міцність - а стулка при цьому все одно повинна встояти.
З великими консольними комплектами застосовують кронштейни з 4 роликами, а для легких воріт досить пари роликів.
Завдяки спеціальним подовжнім пазам в кронштейні ролики встановлюються так, щоб полотно воріт рухалося точно між ними, надійно притискуване з обох боків. Так що різницю в товщині полотна і відстані від стовпа можна компенсувати цим регулюванням, представленим в тій чи іншій мірі усіма виробниками. У деяких виробників є можливість навіть вибрати кронштейн потрібного розміру (звичайний або збільшений). Установка підтримувальних роликів дозволяє дотримуватися вертикалі і задавати траєкторію руху.
Щоб не дряпалася поверхня стулки, краще вибирати гумові елементи, а не пластикові. Іноді беруть не гуму, а прогумований матеріал, який спочатку виглядає цілком презентабельно і справляється із завданням непогано, але досить швидко виходить з ладу. Такі прогумовані ролики зустрічаються як у вітчизняних виробників, так і у іменитих європейців. Але саме гума довговічніша - не руйнується подібно до пластика від морозу або жари або як обгумований матеріал під впливом ультрафіолету і опадів.
Пластикові ролики часто йдуть в італійських комплектах. І якщо Ви не потурбуєтеся про окантовку контактної частини воріт, скажімо, алюмінієвим куточком, то незабаром "милуватиметеся" зідраною фарбою. А не підфарбували вчасно - отримали корозію в цьому місці. Ще одним недоліком пластикових роликів є те, що ворота з ними гримлять.
Кронштейн виконується із сталевої пластини. При цьому важливим критерієм є товщина металу, особливо з важкою або великою по площі наглухо зашитою стулкою. Погодьтеся, що з вітровим навантаженням в середньому 40-60 кг/м2 і нашою традицією робити високі глухі стулки, "тяжкість" на стулки ляже величезна. Вітер намагатиметься перевернути ворота, "продавити" перешкоду. Слабкий кронштейн при цьому просто розігне, що може привести до падіння стулки і виходу з ладу іншої фурнітури.
Ось такий кронштейн верхніх роликів здатний служити довго
А частіше попадаються тонші
Залежно від виробника можна знайти елементи завтовшки від 2,5 до 5 мм. Орієнтуватися потрібно як мінімум на 4 мм - це буде досить. Подивимося, як зміна товщини вплине на міцність:
4²/ 2,5²=2,56 - різниця в міцності в 2,5 разу!!!
А різниця в ціні може бути всього 100-200 грн По-моєму, краще заплатити на 10 більше, але отримати запас міцності в 2,5 разу, це правильне вкладення грошей.
Кінцевий ролик
Він допомагає стулці м'яко заїхати на нижній уловлювач, а потім бере на себе роль третьої опори, розвантажуючи роликові каретки від необхідності тримати постійно ворота на вазі.
Візьміть в руки довгу важку жердину. За один край, поставивши руки поруч, Ви його взагалі навряд чи утримаєте - він швидко уткнеться в землю. Якщо розставити руки поширше, узяти зручніше, то деякий час протриматися можна, але зусилля знадобляться чималі. Але коштує другий край покласти на опору - і навантаження перестане бути проблемою, тримати в такому положенні можна довго без особливої втоми.
Так і з воротами: якщо не буде цієї опори у вигляді кінцевого ролика і нижнього уловлювача, то роликам припаде несолодко, плюс підвищені навантаження що ще і направляє розгинатимуть. Враховуючи, що стулка в закритому положенні знаходиться майже постійно, подібні чинники з легкістю виведуть з ладу навіть дуже міцну і надійну основну пару елементів.
Ролики більшості виробників мають схожу конструкцію з деякими лише варіаціями. Як правило, в П-подібний профіль вставляється колесо із сталі або полімеру. Ідеальній поверхні тут, за великим рахунком, не вимагається - чверть обороту здатне зробити навіть коліщатко з дефектами. Підшипник ставити теж резону немає - обертання мінімальне, а ціна з подібною деталлю буде завищена.
Сталеві кінцеві ролики застосовують в основному італійці, але і вартість їх комплектів незрівняно більше за вітчизняних. Українські і білоруські моделі раніше комплектувалися сталлю, а зараз були замінені на полімери, що, втім, не так критично.
Звернути увагу можна хіба що на захист цього краю воріт від снігу, пилу і сміття : стандартна гумова заглушка для тієї, що направляє не завжди нормально поєднується з колесом - вилітає. Відсутність захисту призводить до набивання снігу і блокування роботи ролика, примерзання цього елементу, прискорення корозії і зносу. Так що ідея деяких виробників встановити спереду додаткову захисну пластину здається цілком розумною. Деякі ще і демпфуючий елемент спереду передбачили для більшого збереження елементів.
А ось в комплектації "Люкс" у того ж "Світ Воріт" ролик застосовують саме сталевою, також захищений спереду пластиною.
Нижній уловлювач
Як бачимо, під час руху стулка утримується на вазі за рахунок роликових опор, а в закритому положенні частина навантаження перекладається на пару нижній уловлювач - кінцевий ролик. Уловлювач зазвичай має форму, трохи "розкриту" назустріч стулці, щоб навіть у разі невеликого відхилення при русі полотно все ж потрапило на місце.
М'яке і плавне "стикування" забезпечує кінцевий ролик: він просто заїжджає на уловлювач, а далі виконує роль додаткової опори. Ця пара має бути розрахована на цілодобове навантаження.
Нижній уловлювач - нескладна і недорога деталь фурнітури, від якої, проте, залежить довговічність системи. Зламається уловлювач - і уся маса воріт вдень і вночі вбиватиме ролики і що направляє: утримання на вазі полотна не лише під час руху, але на постійній основі сильно збільшить навантаження на ці деталі. А вийдуть з ладу вони - готуйтеся купувати нову фурнітуру і переробляти ворота.
Одні виробники виконують уловлювач з готовими отворами для кріплення, інші - просто роблять "коробку-уловитель" з трохи розширеними краями, припускаючи приварювання елементу, а деякі ухитряються в дизайні - витончені форми і пластикові захисні накладки застосовують.
Ще дбайливіше відношення до стулки може продемонструвати наступна конструкція:
Навіть якщо сильне вітрове навантаження намагатиметься відхилити стулку убік, то ворота все одно потраплять на місце досить м'яко, слизнучи по спеціальних роликах. Це не удар в метал, нехай навіть і пом'якшений накладками. До того ж в закритому положенні стулка знаходитиметься між гумовими елементами, тобто гриміти під поривами вітру також не буде. Ну і товщина, як бачимо, тут представлена переконлива, вище за звичний стандарт для нижніх уловлювачів.
Виходу з ладу уловлювача не можна допускати. А це означає, що деталь з 2 мм сталі не годиться - ризик поломки занадто великий. Як мінімум, береться сталь 3 мм завтовшки.
Матеріал - непридатний
А в результаті економії на товщині з уловлювачем найближчим часом трапляється біда - навіть внутрішня перемичка не рятує його від руйнування. В результаті надійні рейка і роликові опори з максимальним навантаженням довго не протримаються: за розрахунками, вони викладаються по повній тільки у момент відкривання-закривання, а не цілодобово без перерв. Скажімо, одно справа віднести мішок десять метрів до машини, і зовсім інше - тягнути його кілометрів двадцять на собі.
Уловлювач, що вийшов з ладу, посилено руйнує ту, що направляє і каретки
Верхній уловлювач
Верхній уловлювач потрібний для надійнішої фіксації стулки: ворота під впливом вітру не гримітимуть, не деренчатимуть і не перекошуватимуться. Також в закритому положенні він знімає частину навантаження з підтримувальних верхніх роликів.
Верхній уловлювач найчастіше є металевою скобою - цілісною для приварювання або з пазами по далекій стінці для кріплення. Варіюється у різних виробників ширина і товщина узятої для нього сталі.
Один з брендів взагалі зробив елемент регульованим і забезпечив пластиковими кришками для більшої безпеки покриття і зниження рівня шуму на вітрі. Так він стулку утримує міцніше і не дає їй розхитуватися і гриміти. При цьому ця деталь в стандартний комплект не входить - виробник залишив її додатковою опцією.
Не входить в комплект верхній уловлювач у деяких вітчизняних, і що ще більше дивно - у відомих італійських брендів. Враховуючи ціну імпортної продукції подібна економія взагалі вражає.
Уловлювач "тільки для виду"
У цьому елементі не така важлива форма - вона приблизно однакова, важливіше його товщина. Можна знайти уловлювачі "чисто символічні" - завтовшки всього 1,5-2 мм. Такі ворота точно не утримають, оскільки їх руками розігнути можна. Подібний елемент тільки "для галочки", а серйозні вироби мають товщину 4-5 мм.
Хоча іноді і форма може приємно здивувати. Скажімо, не так давно з'явилася комплектація LUX у Світ Воріт™, де бачимо не просто нормальної товщини надійний елемент, але ще і турботу про тишу і дбайливе відношення до стулки. Так гумові ролики пом'якшують попадання полотна на своє місце, не дають йому ударятися об металеві стінки уловлювача і гриміти під поривами вітру.
Добавление роликов бережет створку и снижает уровень шума
Заглушки
У європейські комплекти вона включається рідко - умови роботи у них інші і вона там не особливо потрібна. Заглушка не дозволяє снігу набитися всередину рейки і відсікає попадання зайвої вологи, пилу, бруду. А це означає, що на ту, що направляє і ролики непотрібні дії знижуються.
Зайва волога усередині рейки самому профілю і роликам шкодитиме - може викликати корозію і передчасний вихід з ладу. Пил і сміття можуть засмічувати ролики і підвищувати їх знос. Заглушка ж просто і надійно перекриває вхід всередину шини.
Так, можна було б і не морочити голову із заглушками, не витрачати на них засобу, а просто заварити край металом. Але тоді втрачатимете час не лише на цю операцію, але і на зрізування такого бар'єру при необхідності замінити ролики, після чого знову потрібно буде закривати отвір. Заглушку ж легко зняти і поставити на місце.
Регулювальна пластина - корисний елемент поза обов'язковим комплектом
Монтажна основа кріпиться до фундаменту за допомогою анкерних болтів або ж приварюється до застави. А вже до нього болтами прикручується опора роликової каретки. Зайва дія на етапі установки - монтаж спочатку пластини, а вже потім роликової каретки - заощадить час надалі в порівнянні з привареними роликами, а саме - дасть можливість легко регулювати каретку по вертикалі.
Так, первинна установка займе немало часу: неприпустимо навіть щонайменше відхилення роликів. Але у разі приварювання самих кареток будуть докладені ті ж зусилля. У будь-якому випадку можливі коригування між "першою спробою" і остаточним обварюванням.
Але з пластиною дістаємо можливість регулювання роликів по вертикалі. Спочатку стає простіше виставити ворота, щоб йшли ідеально. З часом можливе просідання не стане проблемою - просто регулюється за допомогою болтів положення кареток. І не потрібно ці елементи зрізувати, потім думати, як скоректувати висоту, і розпочинати монтаж опор з нуля. Навіть стулку воріт знімати не доведеться.
Можна приварити каретку, але з часом регулювати потрібно буде з нуля. Досвідченому зварювальникові зі своїм зварювальним апаратом може і є сенс заощадити на регулювальній пластині, інакше привабливість цього елементу ще більше зростає.
Наслідки неправильного вибору
Недостатньо міцні елементи, порушення в конструкції або геометрії незмінно приведуть до підвищеного зносу, швидких ремонтів і навіть заміни фурнітури на іншу. При цьому на працездатності системи в цілому може відбитися низька якість будь-якого елементу, навіть з першого погляду не особливо важливого.
При відкриванні вручну неякісна фурнітура відбиратиме у Вас більше сил і нервів. Але Ви це хоч помітити зможете і відреагувати на ситуацію. Якщо ж ворота автоматизовані, то навіть підвищений знос елементів, який незабаром збільшить тертя (тобто і навантаження на привід), здатний зашкодити не лише воротам, але і дорогій автоматиці. Ще небезпечніше заклинювання або інший серйозний "Глюк" фурнітури - вони просто "спалять" привід.
Хто і чому є присутнім на ринку України: огляд виробників
Можна сказати, що нам повезло: на нашому ринку конкуренція досить висока, тому і ціни вже "не ломлять" захмарно, як це було ще зовсім нещодавно. А все тому, що вітчизняні виробники швидко включилися в гру, а деякі навіть підтягнули якість на рівень кращих європейських брендів.
У нас можна знайти італійські Rolling Center, Combi Arialdo, IBFM, білоруський Alutech (Алютех), австрійський (україно-австрійський) Welser Profile (SP), а також українські Svit - Vorit, Rolling Expert, Rolling Hi - tech, Roll Grand.
"Італійці" хороші, але неймовірно дороги.У нас же є як гідні варіанти, так і майже мотлох, але за принадною ціною. І деякі ще "купуються" на дешеві комплекти, не замислюючись, скільки буде викинуто на ремонти і швидку повну заміну. А якщо є попит - те і продукції продовжує триматися на ринку.
З "іноземців" особливо виділити слід итальянскийRolling Center - найвідоміший бренд. Саме продукція цього виробника була узята за зразок для наслідування українськими заводами.
Насправді є фурнітура не лише консольного типу, але і підвісна конструкція з верхніми роликами (і обмеженням по висоті внаслідок цього) або відкатні ворота на монорейці. Консольні моделі теж можуть відрізнятися один від одного досить серйозно.
Деякі дуже схожі зовні
Цим не судилося було прижитися у нас
У нас же надані пари напрямна/роликових опор саме подібні Роллинг Центр, причому "скопійована" не лише конструкція і форма, але і розміри витримані ті, що відповідають. Таким чином виробився деякий стандарт, тому можна просто сказати "малий або великий консольний комплект", щоб отримати уявлення про розміри і розрахункові навантаження комплектуючих.
Але хоча Rolling Center і можна вважати зразком, але занадто великою популярністю він все ж не користується. Не через якість - тут чіплятися не до чого, а із-за непомірно високої ціни. Ну не настільки ми багаті, щоб переплачувати у декілька разів за імпортну продукцію, якщо можна знайти доступніший за ціною вітчизняний комплект, що не поступається за своїми характеристиками італійцеві.
Так, у Роллинг Центр ідеальні направляючі, якісні металеві ролики з резинометалічними пильовиками, сталевий кінцевий ролик, уловлювачі з товстої сталі (нижній, приміром, 4 мм - перевищує усі вітчизняні аналоги). Зате серед недоліків:
неповна комплектація: не передбачені в комплекті верхній уловлювач і заглушки;
дуже висока ціна: в 3-4 рази дорожче за вітчизняні аналоги.
Якщо бракуючі елементи можна замінити продукцією іншого виробника або навіть самому зробити, то ціна стає дійсно серйозним бар'єром для купівлі. Можливо, олігархи, які для створення воріт прибігають до послуг спеціалізованих фірм, не занадто вдаються до подробиць і готові переплачувати за бренд. Європейська якість для них - аргумент, а вникати в характеристики кожного елементу і порівнювати з аналогами вони не будуть. І вони отримають дійсно довговічні ворота за свої гроші.
Але далеко не кожен готовий так смітити грошима. За ті засоби, які підуть на переплату за імпорт і "ім'я", а також послуги майстрів, цілком можна буде купити автоматику для воріт.
Для цього я і розповідав про особливості вибору, щоб Ви могли розібратися, як придбати фурнітуру в три рази дешевше, але при цьому не гірше за італійську. І зробити вигідніше самостійно (для чого можна самим збирати інформацію по усьому Інтернету або стати нашим клієнтам і отримати кваліфіковану допомогу, інструкції і персональні креслення).
Ще один відомий виробник з "майже наших" - белорусскийАлютех. Є у них комплекти з полімерними і сталевими роликами. Полімери відразу відмітаємо, а із сталлю виходить цілком непогана фурнітура, але для зробленої на китайському заводі все ж дорогий. Знову ж таки, для нас він все одно імпортний, тобто і доставка з-за кордону вже дає націнку, і у разі виявлення браку складніше буде розібратися.
Серед вітчизняних брендів є такі, з якими зв'язуватися не хочеться категорично, оскільки у них суцільне розчарування, а не фурнітура. Так ніякої гарантії немає на київський Rolling Expert : в наявності економія на всьому, не те, що запасу міцності немає - мінімум не забезпечений. Ціна - дуже низька. Але гарантії ніякий, оскільки явно усі складові мінятимуться дуже часто (ось і прикиньте витрати на ремонти).
Запорізькі Rolling Hi - tech і Roll Grand також випускаються як з металевими, так і з полімерними роликами. Природно, що полімери придбавати немає сенсу. Варіанти із сталевими колесами можна розглянути, але особливо спокушатися все ж не варто - є як плюси, так і мінуси у моделей цих виробників.
Є також вітчизняна фурнітура, яка витримує найстрогішу критику : ніяких полімерів, заниження товщини комплектуючих, застосування дешевих підшипників, заміни резинометалічних пильовиків на металеві, неповній комплектації і так далі. Таку фурнітуру продавати одно задоволення, і це не реклама, а констатація факту. Погодьтеся, зручніше, коли за ремонтом (по гарантії і після) практично не звертаються, невдоволених клієнтів немає, навпаки, друзям рекомендують.
Скажімо, на моделі Svit - Vorit і власну розширену гарантію не гріх дати (тим більше що риска ніякого) - Ви отримаєте 5 років гарантії.
Співпрацюємо безпосередньо ми з багатьма виробниками, так що ціни без накруток надамо на будь-яку вибрану Вами продукцію.
Але сервісом забезпечимо лише ті моделі, в яких упевнені : допомагати в нескінченних ремонтах "дешевини", про низьку якість якої ми попереджали, нам ніколи і не вигідно.
Так, ми ділимо моделі на "рекомендовані" і "не рекомендовані", чому виникає у деяких виробників на нас образа. Але радити Вам купити те, що змусить Вас мучитися потім з воротами, завадить автоматизації (а то і спалить незабаром навіть реально крутий привід), просто не вважаємо за можливе. Дзвінки з докорами і вимогами замінити деталі нам абсолютно ні до чого.
А ось рекомендована продукція ні Вам, ні нам клопоту не доставить, тому і супроводжується додатковими бонусами:
- покроковою інструкцією по створенню і монтажу воріт;
- персональними кресленнями для Вашого випадку;
- консультаціями монтажників по телефону;
- заміною будь-якої деталі, що вийшла з ладу, упродовж 5 років;
- поверненням засобів за невподобану Вам фурнітуру впродовж 1 року.
Дзвоніть, щоб дізнатися про найбільш відповідний саме для Вашого випадку комплекті. Наші фахівці підберуть оптимальний варіант, що не вимагає зайвих витрат ні відразу, ні в процесі експлуатації.
Допоможемо ми при цьому і автоматизувати Ваші ворота без побоювань "убити" автоматику поганою фурнітурою. А при одночасній купівлі комплектуючих для воріт і електроприводу Також Ви зможете отримати додаткові знижки і бонуси.
І дороге, і дешеве може виявитися невигідним
Економія має бути в розумних межах. Ціна - це той показник, який не дає зазвичай спокою. Природно, хочеться знайти саму кращу вартість, бажано навіть найнижчу. Але поняття "дешеве" - відносно. Чи буде вигідним придбавати дешеві і/або неповні комплекти раз на рік? Чи краще узяти дорожче на сущі копійки, але років десять не згадувати про заміну фурнітури?
Проаналізуйте, за рахунок чого ціна стала привабливою: чи усі необхідні складові є, чи не заощадив виробник на товщині металу і якості підшипників, чи робив вироби згідно технології або за спрощеною схемою? А іноді навіть роблять рейку трохи менше габаритами, на півміліметра-міліметр занижують параметри ширини-висоти для економії металу, а потім ролики не влізають або постійно застряють.
У нас навіть був експеримент із зважуванням "полегшеного" комплекту фурнітури і нормального. Отримали 7 кг в першому випадку і 12 кг в другому - майже наполовину легше! Тоненький метал, пластикові частини - Ви точно готові довіритися їм? Порівняйте:
І це із сталевими роликами. А полімери ще легші.
Імпортні комплекти не факт, що будуть найякіснішими, але точно будуть дорожчі за вітчизняних. Чи готові Ви нести підвищені витрати за доставку фурнітури з-за кордону, растаможку, а іноді ще і за гучне ім'я? Причому різниця в ціні буде в рази вище, а прослужать вироби ну ніяк не довше за якісну вітчизняну фурнітуру. Та і при виникненні яких-небудь претензій до виробника, навіть в гарантійні терміни простіше розбиратися усередині країни, чим виходити на іноземців.
Замовити фурнітуру у нас дуже просто: залишайте свій номер або подзвоніть нам.
Гарантовано забезпечимо доставку: Краматорськ, Мелітополь, Нікополь, Слов'янськ, Бердянськ, Сєвєродонецьк, Алчевск, Павлоград, Ужгород, Лисичанськ, Єнакієво, Кам'янець-Подільський, Константиновка, Червоний Промінь, Александрія, Конотоп, Стаханов, Умань, Бердичів, Шостка, бровари, Ізмаїл, Артемівськ, Мукачево, Дрогобич, Ніжин, Новомосковськ,, Торез, Червоноград, Первомайск сміє, Калуш, Коростень, Ковель, рубіж, Прилуки.